Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוג הגג ב-BMW Z3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחבר שלום

משנת 98 הרכב הוצע עם גג חשמלי כאופציה ולא כסטנדרט

לא ניתן ללא שינוי בקורה אחורית של דלת הנהג (חיתוך והלחמה מחדש) להתאים את הבוכנה הידרואלית ,ויש להלחים תושבות למשאבה בתא במטען

המכלולים חולקים גם את הE36

יגאל

פורסם

היי יגאל,

תודה על תשובתך.

 

1. סליחה על הבורות, אך כיצד נפתח גג ידני? לא מסורבל קצת?

2. במידה וארצה לעשות את הפרוצדורה, מהי העלות המשוערת?

3. אתה בעצם אומר לי שאין סיכוי שאמצא Z3 1997 עם גג חשמלי? :)

פורסם

 

1. סליחה על הבורות, אך כיצד נפתח גג ידני? לא מסורבל קצת?

 

רק קצת. ממש לא נורא.

מצד שני פתיחה ידנית הרבהההההההההה יותר מהירה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
רק קצת. ממש לא נורא.

מצד שני פתיחה ידנית הרבהההההההההה יותר מהירה.

 

אתה רוצה להגיד לי שאתה פותח את הגג הידני שלך בפחות מ-20 שניות? אבל הרבההההההההההההה פחות? :lol:

פורסם

עלות בין 4000 ל10000 שח כולל עבודה וחלקים משומשים

סיכויים להצלחה נמוכים אלא אם כן ישנו בעל מקצוע המכיר את המערכת על בורייה כולל צמת החשמל

התוצאה היא פשוט עלובה לכל היותר ,המערכת היא חצי אוטומטית כאשר עליך לדחוף בידך את המנגנון כדי לקפל את הציר הראשון

אכן צודק קודמי פתיחה ידנית תהיה מהירה יותר וניתן לעשות זאת בעודך יושב בכסא הנהג

יגאל

פורסם

תודה לכם על התשובות.

לא ראיתי אף פעם כיצד מתפעלים גג ידני לכן אשמח למעט הסברים.

כיצד מקפלים/פותחים אותו? (ועוד ממושב הנהג?)

 

תודה.

פורסם

פותחים את מנעולים (1 או 2) ודוחפים את הגג אחורה.

זהו.

 

לא יודע איך זה ב-BMW אבל במיאטות בעלות גג פלסטיק מומלץ לצאת החוצה ו-"לעזור" לחלון להתקפל יפה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...