Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות אחזקה מאזדה mx-5 לעומת סיאט לאון 2.0 TFSI לעומת ב.מ.וו 120i


udihamudi65
שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מתלבט לגבי קניית שלושת הרכבים הנ"ל (רכב חדש)

 

מבחינת ביטוח מקיף + ג' הבנתי שהסיאט בסביבות ה-4k, המאזדה בסביבות 6k והב.מ.וו 7k

 

איך מבחינת שאר העלויות?

* טיפולים

* אמינות

* מחיר חלפים

* ירידת ערך וסחירות

* תצרוכת דלק (הנתונים במוטוקאר אמינים?)

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עלויות האחזקה המיאטה נמוכות מאוד, גם הסחירות שלה מצויינת, בעיקר לאחר כמה שנים. מה שיקר זה בעיקר הביטוח.

 

הבמוו כנראה תהיה יקרה יותר, הסיאט - כנראה באמצע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המיאטה חסכונית מאוד מבחינת דלק (מנוע אטמוספרי חלש יחסית + משקל קל + גיר ידני 6 הילוכים). אם אתה רוצה מיאטה, האחרות לא ממש יספקו. בניגוד לשנים עברו, נמכרות המון מיאטות (מעל 50 לשנה), מה שאומר ששוק המשומשות לא חזק כמו במיאטות הישנות יותר.

 

הב.מ.וו כנראה תאכזב אותך, היא לא מכונית מוצלחת במיוחד, המנוע חלש והגיר אוטומטי סטנדרטי. היא מכוונת יותר למי שרוצה ב.מ.וו מאשר למי שרוצה מכונית טובה באמת.

 

למה באופציות שלך לא נכללת הגולף GTI? מול הליאון וה120, היא המכונית הטובה יותר (והפער במחירים לא גדול).

 

בכל מקרה, דברים כמו טיפולים מתגמדים כאן - אם אתה נוסע 18K (נסועה ממוצעת), זה אומר טיפול אחד בשנה, וההבדל לא יהיה יותר מכמה מאות שקלים. לגבי חלפים - הרכב באחריות. ההבדל המהותי היחידי הוא צריכת הדלק, אבל אפילו זו קרובה למדי בכולן (המנוע TFSI בגולף\ליאון חסכוני כמו מנוע נורמלי שאתה נוסע כמו בנאדם נורמלי, אבל יכול לשתות עצמו למוות אם אתה עם רגל כבדה).

 

קנה את המכונית הטובה מביניהן, בקיצור (גולף, אמרתי? ;) ).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלבט לגבי קניית שלושת הרכבים הנ"ל (רכב חדש)

 

תודה!

 

ברכב חדש עיקר ההוצאה היא ירידת הערך שלו, תביא בחשבון שאחרי שלוש שנים תאבד משהו כמו 40% ממחיר הרכב המקורי.

שונות גבוהה יכולה להיות במחירי הביטוח של דגמים שונים.

 

כל השאר, הן הוצאות דומות פחות או יותר - נא לא לשכוח שאנחנו מדברים עך רכב חדש שיהיה באחריות.

 

מסקנה - לך עם הלב תראה מה "עושה לך את זה" ותרכוש אותו. בכל מקרה ההוצאה היא מספיק גדולה כך שכדאי לקנות משהו שממש נהנים ממנו.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

S3 עולה 315K.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המגבלה שלי היא בסביבות ה-190k. הגולף חוצה את ה-200 בהרבה. חשוב לי שלאוטו תהיה מלבד ביצועים גם נוכחות בולטת, וגג נפתח זה פשוט חלום ילדות. לגולף אין ממש נוכחות והיא יקרה יותר לאחזקה. את הרכב אני לא קונה מכספי, קונים לי אותו ואני רק צריך להחזיק אותו. תכלס אני סטודנט עני לתואר שני, כך שגם הפרש של 4000 ש"ח בשנה בטיפולים ודלק זה משמעותי בשבילי. לכן ה-mx-5 נראית לי הבחירה הטבעית. היא חסכונית בדלק, זולה לאחזקה, יש לה ביצועים טובים, נוכחות וכמובן גג נפתח. אם אקנה אותה אמכור אותה עוד כמה שנים כשיהיו לי ילדים. פשוט זה לדעתי מסוג הדברים שאם אתה לא קונה היום (אני בן 29) אתה כבר לרוב לא קונה אף פעם (כי אתה כבר "מבוגר" מדיי, זה לא "מכובד", "מוציא את העיניים" וכו'... הפרדוקס הוא שג'יפ ממוצע עולה הרבה יותר אבל מצד שני הוא יותר "מכובד" ופחות "מוציא את העיניים").

עוד אפשרות זו היונדאי קופה, היא מושכת, קראתי סיקורים לא רעים עליה, היא יותר פרקטית, הטיפולים והחלפים זולים, היא אמינה, הביטוח הרבה יותר זול ואני כנראה אוכל להחזיק אותה הרבה יותר שנים. אבל זה יהיה סוג של וויתור על חלום... נעשה נסיעת מבחן ונראה כבר.

 

אשמח לעוד תגובות

 

אודי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הMX5 היא בדיוק האוטו בשבילך, אם כך. הביצועים שלה טובים מספיק, היא מאוד מאוד מהנה לנהיגה, כיף לחיות איתה (מאובזרת ונוחה יחסית) ונראה שאת השיקולים הפרקטיים אתה לא צריך לעשות כרגע. לך על זה בלי לחשוב פעמיים.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שחסר לי פה משהו אחד, מה בדיוק הדרישות שלך?

 

אם זה כוח, אז הסיאט כנראה הכי חזקה עם אופציות לשיפורים,

התנהגות - המיאטה ללא ספק

רושם - המיאטה והבימר.

שמישות - סיאט או בימר.

 

יונדאי לא תהיה טובה מאלו שציינת בשום אופן, חוץ מזה שהיא נראיית סבבה.

 

אני גם חשבתי על זה לפני שנתיים וחצי, והחלטתי לקנות מיאטה, כי זה עכשיו או בגיל 65 ...

 

אבל מיקוד טוב יותר בדרישה שלך יכול לעזור מאוד בהסבר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבתי, חשוב לי כוח והתנהגות וגם הופעה ייחודית ומרשימה וגג נפתח זה חלום ישן. חוצמזה מאוד חשוב לי עלויות החזקה נמוכות. שימושיות פחות חשובה לי, אני יכול נכון להים להסתדר עם זה שהשיער של חברה שלי תנופף ברוח לידי וזהו. לא הבנתי למה היונדאי כל כך לא באה בחשבון... היא באמת כל כך נחותה מהשאר בכוח והתנהגות?

אני באמת נוטה לכיוון ה-MX-5, אגב, אבל גם מי שרוכש לי את הרכב גם צריך לנטות לכיוון... זו תהיה משימה קשה יותר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסביר למי שרוכש עבורך את הרכב שהוא לא כלכך חזק, והאחיזה שלו גבוהה יותר מרוב הרכבים על הכביש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתלבט לגבי קניית שלושת הרכבים הנ"ל (רכב חדש)

 

מבחינת ביטוח מקיף + ג' הבנתי שהסיאט בסביבות ה-4k, המאזדה בסביבות 6k והב.מ.וו 7k

 

איך מבחינת שאר העלויות?

* טיפולים

* אמינות

* מחיר חלפים

* ירידת ערך וסחירות

* תצרוכת דלק (הנתונים במוטוקאר אמינים?)

 

תודה!

 

מקיף למיאטה תלוי מאוד בקשרים םע סוכן הביטוח ובמאפיינייך האישיים.

 

אם אנחנו מדברים על מיאטה חדשה - המחירים באיזור ה 6 ~ 7 לביטוח מקיף (לא כולל חובה).

 

טיפולים - כמה מאות שקלים לטיפול קטן. מחירי חלפים לא יקרים.

 

אמינות - זה מאזדה.

 

ירידת ערך - תבדוק במחירון. רכב חדש מאבד הרבה בשנתיים הראשונות.

 

סחירות פרסמת והיא תיחטף. יותר מזה - אנשים יציקו לך ברמזורים, במפגשים... :?

 

דלק - אצלי המיאטה צורכת 1 ל 10 בממוצע, החדשה יותר בעלת מנוע מעט יותר חזק ומעט יותר כבדה, אני מניח שהתצרוכת דומה.

 

לפרטים נוספים מאוד מומלץ שתיכנס ל http://www.roadster.co.il 8)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת אולי להתפשר ובמקום רכב חדש מהסוכנות לחפש הונדה S2000 בת שנתיים שלוש

יש לרכב ביצועים מעולים עם נוכחות מרשימה ביותר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אני שוקל עכשיו גם אודי A3 1.8 TFSI ידנית והונדה סיוויק 5 דל' 1.8 ידנית (למקרה שלא תתאפשר המיאטה).

 

מה עלות הטיפולים (בשנה, בערך), האמינות (אם אקנה אחת כזו אחזיק לפחות כמה שנים טובות) מחיר החלפים וצריכת הדלק של המיאטה לעומת ה-A3 והסיוויק?

 

משהו שאני פשוט לא מבין... במוטוקאר מפרסמים נתוני צריכת דלק פשוט לא הגיוניים: 12.2 למיאטה, 13.7 ל-A3 ו-15.6 לסיוויק (ק"מ לליטר, משולב). איך זה הגיוני שרכב ששוקל יותר מהמיאטה ויש לו יותר כוח (A3) צורך פחות דלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...