Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי יונדאי אקסנט 01 ואני לא מצליח לפרק את בדלתות הקדמיות - הבעיה היא הידית של החלון (חלונות רגילים).

לא ראיתי שום קליפס, מה גם שהידית יושבת דיי בלחץ.

מישהו מכיר \ שמע \ ראה?

תודה

פורסם

הקליפס שתופס את הידית יושב קצת מתחת לפלסטיק החיצוני ככה שלראות אותו זה דיי קשה.

אם אני זוכר נכון הקליפס נתפס או מתחת לידית עצמה (החלק הארוך) או בדיוק לצד השני ממול.

פשוט תכניס מברג דק ותסובב טיפה עד שתיתפוס את אחת הרגליים.

פורסם

יש איזו שהיא גומיה שהיא יותר מעין פלסטיק שמפריד בין הידית לדלת וממש קשה לראות ובטח להגיע.

בכל מקרה הקליפס המדובר הוא קליפס סטנדרטי בצורת אומגה שיושב על 2 מגרעות?

פורסם

תודה על התגובות, אני אנסה היום (הייתי סופ"ש באילת 8) )

נמו הדייטסו שרייד שהייתה לי הלכה בתאונה קטנה ומיותרת - חצי שניה של חוסר ריכוז ואין אוטו.

פורסם

כנראה יש לו מלא כסף אז למה להתקין רכב אם יכול לקנות חדש???

תהנה בלי עין הרע

פיג'ו - כשהחיים גונג'ל כדי שתהייה אריה - peugout

 

אני לא נוסע מהר אני טס לאט

פורסם

מתחת לידית יש גומיה עגולה כזאת שכאילו משלימה את הידית , תסובב אותה זה מה שפותח את הקליפס! חבל שתשבור אותה.

206 XS

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי גם את אותה הבעיה , יש לי יונדאי אקסנט 2001 הבעיה יש לי איזה בעית פחחות קטנה בדלת הקדמית . צריך לדפוק עם פטיש מבפנים שזה הסתדר . ואני לא מצליח לפרק את הדלק לעזאזל :idea:

3930.jpg
×
×
  • תוכן חדש...