Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מונובלוק S4.500.1 של לייטנינג. יש לי סאב שיורד ל2 אוהם ולפני כמה ימים שמתי עוד סאב (של חבר) שיורד עד 4 אוהם. המתקין שלי אמר לי להעיף את הסאב של ה 4 אוהם ומהר כי הוא ישרוף לי את המגבר. יש אמת בדבריו? היה ממש כיף עם 2 סאבים באוטו והסאב של החבר עכשיו שלי כי התערבנו עליו :-)

 

תודה לכל העונים!

פורסם

תביא את הפרטים של 2 הסאבים.

המגבר שיש לך, דבר ראשון הוא ערוץ 1 ואיך אתה רוצה לחבר 2 סאבים אין לי מושג!!

 

4 הואם המגבר יתן 300W

2 הואם המגבר יתן 500W

 

אתה יכול לשים סאב או של 2/4 הואם ועד 500W

אני לא חושב שאפשר לחבר 2 סאבים על מגבר של ערוץ 1.

 

והמתקין אולי צודק! שוב, תלוי איזה סאב יש לך, תן פרטים עליו ונגיד לך אם אפשר לחבר או לא.

 

אמיל.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אתה לא יכול לחבר את שני הסאבים (בעצם כן, בטור ואז ההתנגדות תהיה 6 אוהם אבל תקבל בסביבות 200 WATT).

ובחיבור במקביל אתה תוריד את ההתנגדות הסופית ל 1.33 אוהם, והמגבר שלך לא יציב בהיתגדות זו.

פורסם

סאב שלי הוא AUDIOBAHN 400WRMS 2OHM של חבר MIK 500WRMS 4OHM

 

עכשיו, המגבר מונובלוק זה נכון אבל יש לו 2 יציאות. אז כשיש עליו סאב אחד אז הוא בגישור

פורסם

כשאתה מחבר סאב 4 אוהם עם סאב 2 אוהם במקביל, אתה מקבל התנגדות של 1.33 אוהם.

מה שאומר שאם אתה לא משתמש במגבר מונו שיורד ל 1 אוהם, הרי שאתה מזיק לאותו מגבר.

אל תעשה שטויות.

×
×
  • תוכן חדש...