Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:wink: קודם כל זאת ההודעה הראשונה שלי, כולי התרגשות

 

אוקי, מאזדה 121, 95, אוטומט, 125,000 ק"מ, יד 2 (בצבע לבן8) )

מחירון 19,500, בלי פגיעות ותאונות במצב סביר לשנת 95...

 

מה דעתכם? הרכב מיועד לנסיעות בתוך חיפה ו"פעם ב" לת"א.

אשתי היקרה ואני נוהגים (טוב, האמת בעיקר אני...) והצפי הוא לא יותר ממאה ק"מ בשבוע...

אני לפני בדיקה במוסך וקניה מיוחלת!

אהה, וזה האוטו הראשון שלנו..

ואם יש למישהו הצעות לרכב אחר עד 25K אשמח לשמוע.

וזהו :lol:

 

נ.ב.

איזה ביטוח עושים? חובה ושלישי? חובה ומקיף? רק חובה? :shock:

פורסם

קח בחשבון שיש 2 גירסאות למזדה 121

 

1) הילוכים אוטומטים ללא הגה כוח.

2) הילוכים ידנים עם הגה כוח.

 

תשאל את אישתך מה דעתך - אני יודע שלנשים בעיקר קשה לנסוע ברכב ללא הגה כוח (אבל תלוי באישה :wink:)

 

לגבי ביטוח - לא כול חברת ביטוח תעשה לך ביטוח מקיף, למשל שומרה כן עושה ביטוח כזה - השאלה היא אם זה שווה לך לשלם ביטוח מקיף ורק אתה יודע את התשובה לזה :-P

 

דבר אחד אני יכול להגיד לך - אין רכב יותר אמין מהרכב הזה והתחזוקה שלו זולה כולל דלק וטיפולים.

פורסם

חן חן למגיבים (ולמגיבה בפרטי),

בדקתי את הרכב היום ו"ההגה לא כח" די ביעס אותי.

מצד שני, ידני יבעס את אשתי.

אין מנוס מלחזור ולנסות לצוד סיריון 99 אוטומט במצב סביר.:lol:

להתראות בשמחות

פורסם

הגה כח באמת היה מסדר את המצב,

אבל אני לא מתמצא בעניין בכלל...

אחפש משהו אחר בלי "מאנסטר גאראז'" :?

אבל תודה!

×
×
  • תוכן חדש...