Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בולם זעזועים קידמי יצא ממקומו בקסנטיה


yaron1
שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אצלי הנזק ארע בעת שהרכב היה סטטי לגמרי. הרמתי טורים בכדי לאפשר לרכב השני להניע ביתר קלות ולפתע נשמע בום חזק והרכב צנח. מדובר היה בצד של תומך מכסה המנוע, כך שלראש שלי לא היה מה לעשות שם, אבל כן, זו אופציה...

 

בנוגע לחילוץ, תרים את הרכב למצבו הגבוה ביותר. אצלי זה נתן מספיק מרווח לגלגל להסתובב בחופשיות יחסית. עדיין האוטו די נמוך, כך שתכין מראש קרשים בשביל לסייע לו לעלות על הגרר. הגרריסטים נוטים להסתובב בלי, למרות שיש די והותר רכבים סטנדרטיים שלא מסוגלים לטפס בלי לשפשף פגוש. דאג גם ללוות אותו למוסך כדי שלא יזיקו לו שם בפריקה.

 

אני ממליץ על מוסך "ליטל" בת"א מורשה סיטרואן. ציין שהגעת מהאינטרנט ותקבל הנחה.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירון שלום,

אכן בעיה מוכרת וידוע בקסנטיה (כפי שכבר צויין),

יצאו הרבה מזכרים בנושא,

קרא למשל מזכר למכוני רישוי בניו זילנד:

http://www.ltsa.govt.nz/publications/infosheets/infosheet-2-07-200310.html

יש פה גם הסבר על איך לזהות את הבעיה מבעוד מועד,

תנחומי...

הייתי מצפה ממוסך מורשה לא לתת לרכב להגיע למצב הזה בייחוד אם הוא טופל במוסך מורשה באופן קבוע,

על זה בעצם משלמים להם פי 2 ממה שמגיע להם,

בכל אופן, זה יעלה לא מעט,

שבוע טוב,

אלעד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן תקלה ידועה, כפי שכבר צויין כאן והובאו מראי מקום למספר אתרים רלוונטיים בחו"ל.

התושבת הזו עשויה יציקת פלדה מצופה בגומי קשיח. עם השנים התייבשות של מעטה הגומי או פגיעה פיסית מובילות לחדירת לחות פנימה, התפתחות של ריקבון בתושבת הפלדה עד לקריסתה.

 

ככל הנראה ניתן להמשיך ולשלוט ברכב (אם לא מאבדים את ההכרה מהבהלה).

 

הייתי מנסה לפנות במכתב אל מנהל המחלקה הטכנית בלובינסקי, להסביר שהרכב טופל תמיד אצלם, לציין שהתקלה הזו ידועה ומתועדת ברחבי העולם (כולל האזכור שהובא כאן מניו-זילנד), ולבקש את השתתפותם בעלות מכסה המנוע (גם אם היבואן היה מנהיג משטר של בדיקה תקופתית, עדיין אתה היית זה שהיה נושא בעלות החלפת התושבת).

 

לשאלתך בנושא ההתנהגות המוזרה של הרכב - זה אכן סימפטום לא תקין, ויתכן שגרם לזרוז הופעת הכשל, אבל לא היה הגורם לו. כל התרוממות לגובה מקסימלי מעמיסה על תושבת הגומי. אם זה קורה בכל התנעה, אין ספק שקשה לה הרבה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי שמועות לגבי ה- BX, אבל לדעתי מדובר במקרים נדירים מאוד שנובעים מנסיעה לאורך זמן במכונית עם בומבות גמורות, ולא מבלאי סטנדרטי.

 

התופעה קיימת בוודאות בקסנטיה וב- XM. לגבי C5, לא ברור, כיוון שכל המכוניות עדיין צעירות מדי. אני רוצה להאמין שהתכנון של התושבת הזו עבר שינוי, כיוון שבמועד השקת ה- C5, התקלה הזו כבר היתה מוכרת היטב ב- XM.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ירון שלום,

אכן בעיה מוכרת וידוע בקסנטיה (כפי שכבר צויין),

יצאו הרבה מזכרים בנושא,

קרא למשל מזכר למכוני רישוי בניו זילנד:

http://www.ltsa.govt.nz/publications/infosheets/infosheet-2-07-200310.html

יש פה גם הסבר על איך לזהות את הבעיה מבעוד מועד,

תנחומי...

הייתי מצפה ממוסך מורשה לא לתת לרכב להגיע למצב הזה בייחוד אם הוא טופל במוסך מורשה באופן קבוע,

על זה בעצם משלמים להם פי 2 ממה שמגיע להם,

בכל אופן, זה יעלה לא מעט,

שבוע טוב,

אלעד.

 

אלעד שלום

תודה עבור הקישור , אחרי הרבה חרדות הרכב יצא בשלום מהחניה של הבית ועלה בשלום על גרר בדרכו למוסך .

תודה עבור העזרה .

 

ירון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה לידיעת המתענינים ,החלפתי את שתי הכריות (אירוע אחד הספיק לי ) ההחלפה בוצעה במוסך מורשה

מכסה המנוע תוקן שלא במסגרת המוסך המורשה שרצה לשדוד אותי על כן הרכב הוצאה ותוקן אצל פחח אומן תיקון אומנותי תמורת סכום סימלי . הרכב כמובן חזר לתפקוד מלא ומשייט להנאת נהגו בכבישי ישראל .

תודה על העזרה שקיבלתי מחברי הפורם השונים .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן לידיעת חברי הפורם עלות הנזק :

 

כריות 1050 שח כ"א - מקורי

עבודה בגין החלפת 2 הכריות 500 שח

תיקון וצביעת מכסה מנוע +תיקון בכנף שמאל 800 שח כולל מעמ

 

על הדרך ובלי כל קשר לאירוע הוחלפו גם 2 בולעי הזעזועים הקדמיים (בומבות ) עקב המחיר המוגזם של בומבה מקורית

500 שח ליחידה , נאלצתי להחליף לבומבות חליפיות (ראו אריזה מצורפת) ,שנתיים אחריות !!! עלות הבולעים 225 שח כ"א , עלות ההחלפה 60 שח

 

לכל המחירים למעט פחחות יש להוסיף מע"מ .

 

רצ"ב מצב הרכב אחרי + אריזת בולעי הזעזועים שהחולפו

 

אשמח לענות על שאלות במידה ותתעוררנה ,מודה לחברי הפורם שתמכו בי לאחר קרות האירוע - חן חן לכולם

herzlia 21.10.06 098.jpg

herzlia 21.10.06 100.jpg

herzlia 21.10.06 101.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...