Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה רכשתי ג'סטי מנוע 1000 שנת 93 גיר רגיל

ברצוני לעשות טיפול

 

1 מה השמן המומלץ לאוטו

 

ביצעתי נסיעה מאוד ארוקה עם האוטו ( מנתניה עד ערד ומשם למצפה וחזרה )

 

מבחינת דלק עושה רושם שהאוטו זולל 1 ל 15 ( משולב לפעמים עם מזגן בנסיעה רגועה על 100 ) שזה טוב לא ?

 

2 איזה פלאגים

 

שמתי לב שקניתי את האוטו יש טיפה עשן לבן ובכל זאת יצאתי לדרום כשחזרתי האוטו לא אכל גרם שמן

 

ממה העשן הלבן שיוצא מהאגזוז ( אני לא מדבר על עננים כן ?)

אני מדבר על עשן ממש קטן האים זה אדים או מים שיש אולי באגזוז?

 

ליפני שיצאתי לנסיעה בדקתי שמן וגם מים

ושחזרתי לא היה חסר

 

תודה

פורסם

אין להוסיף תוסף למניעת עישון, מיותר ולא בריא למנוע- מיותר על אחת כמה וכמה אם הרכב לא מאבד שמן.

 

האם הרכב מאבד נוזל קירור? אם אתה עדיין לא יודע המשך לעקוב המשך תקופה. יש סיכוי שמה שאתה רואה הוא אדים ולא עשן.

פורסם

נסעתי 450 קילומטר בינתיים

והחזרה מהדרום מאוד אימצתי את המנוע כולה 1000 סמ"ק בעליות כיביתי את המזגן כי לא היה לא כוח לעלות ביחד עם המזגן

נוזל קירור לא היה חסר ועוד לא חסר

אבל אני ימשיך לבדוק ולעדכן

 

בקשר לשמן איזה שמן לשים לקיץ ?

פורסם

שמן 20/50 איכותי, פלאגים של NGK לא יודע איזה מקט, זה מה שהייתי שם בג'אסטי שלי, וטוחן אותה בנסיעות, סע לשלום :)

לגבי הדלק, זה סביר אפשר להגיע טיפה יותר גבוה אם תיסע בלי מזגן ורגל רגועה מאוד (קשה עם העגלה הזו)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בדקתי שמן היום

ושמתי לב למדבקה שיש על המכסה מנוע בפנים (מדבקה ירוקה אורגנלית )

שיש להשתמש ב שמן 10/40 או 10-30

 

לא הבנתי מהמדבקה עם חצי סינטטי או מלא

 

אבל המדבקה אורגנלית של סוברו

 

מדבקה ירוקה

 

מישהוא ניתקל בזה ?

פורסם

היי

קודם כל תתחדש, קנית אחלה רכב , בתור התחלה....אין שווה לו באמינות.

 

שים שמן 15W40 ולא 2050 המיושן.

 

1 ל 15 זו צריכת דלק טובה, משמע הרכב במצב טוב.

מה שצריך להקפיד זה על טיפולים בזמן,שים שמן איכותי(עדיף לא תוצרת הארץ), פילטרים להחליף תכוף,אני ממליץ לך על כל 5000 ק"מ לעשות טיפול.

פורסם

15/40 הוא מינרלי, ולשם שינוי בניגוד לGL10, לא הייתי משתמש בו , וכן הייתי משתמש ב20/50.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...