Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

borac01.jpg

 

 

 

תקראו באנגלית מה כתבו עליו בחול מסתבר שבמרוקו מיצרים הרבה רכבים

הרכב עולה 300000 דולר הוא מציוד במנוע של מרצדס חזק 600 כ"ס הוא עושה מ ס ל 100 קמ"ש ב 4.5שניות יכול להגיע

ל350 קילומטר לשעה כן !!!!!

המימון בא ממלך בחריין שהוא גם הלקוח העיקרי של המפעל.

מעצב הרכב הוא אבדסלם לרקי בן 31 ממרוקו

לחברה 2 דגמים פולגורה שעולה300000- ובורק 280000 דולר

המפעל הוא בוטיק לרכבים כיום מאוד מצליח וכל עשירי תבל מזמינים את הרכב המפואר.

בקרוב הרכב יובא ארצה וימכר גם בישראל על ידי חברת אמי בע"מ יבואנית רכב פאר כמו בוגטי רול רויס רוקפלר כאר והמון חברות שלא מוכרות לארץ

Bonjour, amis marocain, j'espois que vous monde connaissez Laraki (http://www.laraki-automobiles.com/), une voiture marocain avec un engine d'allemande, de Mercedes Benz. Le model "Fulgura" a 680HP, 750NM, 0-100km/h dans 4,5 sec, et va 350km/h (http://www.laraki-automobiles.com/fr/fiche_fulgura.htm). Le model "Borac" a [http://www.laraki-automobiles.com/fr/fiche_borac.htm]540HP, 750NM, 0-100km/h dans 4,5 sec aussi, et va 310km/h[/url].

 

Est-ce que c'est bon pour le Maroc? Je crois que c'est vrai.

 

Le meme chose en anglais/The same thing in English:

 

Hello, Moroccan friends, I hope you're all familiar with Laraki (http://www.laraki-automobiles.com/), a Moroccan supercar with a Mercedes engine. The Fulgara features 680HP, 750NM, 0-100km/h in 4.5 sec, and maxes out at 350km/h (http://www.laraki-automobiles.com/fr/fiche_fulgura.htm). The Borac, a grand tourer, features [http://www.laraki-automobiles.com/fr/fiche_borac.htm]540HP, 750NM, 0-100km/h in 4.5 sec as well, and can hit 310km/h[/url].

 

Is this good for Morocco? I think so.

 

Des fotos/some pics:

 

Fulgara:

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/fulgura/fulgura03.jpg

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/fulgura/fulgura07.jpg

 

Borac:

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/borac/borac02.jpg

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/borac/borac01.jpg

 

The above are renderings of the 2005 models. Indeed, they have managed to build a few prototypes as well. In fact, those prototypes can be found at www.ultimatecarpage.com and www.supercars.net, among others.

 

It's a Moroccan supercar...how cool is that? Couscous and Tabouli seem to be rising up to challenge Pasta and Pizza!

 

 

http://img123.imageshack.us/img123/7067/larakilogo6qh.jpg (http://imageshack.us)LARAKI is a Moroccan manufacturer of luxious cars and high-performance sport cars. Its owner is Laraki Abdeslam, a 31 year old Moroccan designer. Laraki made also some luxious yachts (the emir of Bahrein is the main client).

ENGINE AND TRANSMISSION

 

Puissance/Max output hp 680

Couple max/Max. torque Nm 750

Cylindrée/Capacity CCM 6000

Nombre de cylindres/Cylinder 12 (Four Turbo)

Boîte à vitesse/Gearbox (mechanical sequential) 6 Speed (+reverse)

 

PERFORMANCE

 

Vitesse maximale/Max speed km/h 350

Acceleration 0-100 Km/h 4,5s

Rapport poids puissance/Weight to power ratio kg/hp 1,8

 

Estimated price: $555,750

 

The brainchild of Casablanca-based manufacturer Laraki, the Fulgura is only one of two beautiful specimens produced by this boutique carmaker. Laraki has stated that one of their missions is to design some of the most innovative cars in the world, and they certainly achieved this feat with the Fulgura. With its aggressive nose, sleek headlights and a large skirt kit, this car looks like a Lamborghini Murcielago on steroids. Just as with our favorite ladies, however, all the action is at the back , where the Fulgura's abrupt behind is highlighted by six cool-looking taillights and a centered dual-exhaust setup.

 

 

Under the hood, a twin turbo V12 engine pushes to a maximum of 680 horsepower, propelling the Fulgura from 0 to 62 mph in 4.5 seconds. A 2,700 mm wheelbase and recent refinements to its handling allow the six-speed Fulgura to follow the winding streets of its native Morocco with ease, without having to forgo speed.

 

Cool feature: A sleek, lightweight, carbon-fiber body lets the Fulgura fly that much faster on the road.

 

A ride for fetishists and the world's fastest production car...

 

 

Abdeslam Laraki

 

 

http://img361.imageshack.us/img361/5516/bb41328lz.jpg (http://imageshack.us)

 

 

 

 

Yacht designed by Abdeslam Laraki

http://img361.imageshack.us/img361/2743/52msupersport4ve.jpg (http://imageshack.us)

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

CasaJune 6th, 2006, 01:54 PM

Yes, wow, I didn't even know Morocco made cars.

Actually beside laraki car , Morocco has a florurishing car industry specially in free trade zones . many international companies are established in morocco doing outsourcing like

Valeo / Tecnum / Acre / Sofanou / Svoy Moulage/Crouzet (France);

MS Composites / Sacred (Maroc-France);

Volkswagen (Allemagne),

Cabind/ Proma / OMR (Maroc-Italie)

Sunviauto (Portugal),

Yazaki / Sumitomo (Japon),

Delphi / Lear Automotive (USA)

Polydesign (USA-Canada)

Matra Automobile Engineering...

 

also there are many cars , buses assembled in morocco . the renault logan which is assembled locally will reach soon 75% of parts manufactured locally, plus almost 50% of cars sold in Morocco are assembled locally and some are exported to neighbooring countries

 

 

the aeronautical industry is also present in Morocco ,with many big companies manufacture some airline parts like eads, safran and others, they are in the technopole of nouacer near casablanca, doing manufacturing and maintenance

The Laraki Fulgura was the company's first attempt at a sportscar. Originally unveiled as a concept at the 2002 Geneva Motor Show, the production version debuted a year later at the same show. A slightly redesigned version of the bodywork was unveiled in 2005.

 

Based on the frame and mechanicals of a Lamborghini Diablo, the Fulgura receives a quad-turbo Mercedes-Benz 6.0L V12 producing 680hp, attached to a 6-speed manual transmission. A new aerodynamic carbon fibre body is also added. This brings the Fulgura to an estimated price of $555,750.

 

Performance for the Fulgura is an estimated top speed of 217mph (350km/h) and acceleration of 0 - 60mph in 4.5 seconds.

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/fulgura/fulgura01.jpg

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/fulgura/fulgura02.jpg

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/fulgura/fulgura03.jpg

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/fulgura/fulgura05.jpg

 

 

The Laraki Borac is the company's second model, and debuted as a concept at the 2005 Geneva Motor Show. The car is planned for production, although a final design has yet to be unveiled.

 

The design of the Borac is that of a grand tourer, with a front engine layout and even the possibility of two (albeit small) rear seats. The Borac is not based off of an existing design, unlike the Fulgura.

 

A Mercedes-Benz 6.0L V12 powers the Borac as well, although it lacks the turbocharging of the Fulgura. This leads to an output of 540hp, producing a top speed of 193mph (310km/h) and acceleration from 0 - 60mph in 4.5 seconds.

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/borac/borac01.jpg

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/borac/borac02.jpg

 

http://www.laraki-automobiles.com/fr/images/borac/borac05.jpg

 

--------------------------------------------------------------------------------

פורסם

נתחיל בכך שלבחרין אין מלך אולי התכוונת סולטאן

אם זה באנגלית זה לא אומר שמה שכתוב נכון

מאיפה אתה יודע שכל עשירי העולם מזמינים - בטוח שלא

כל הכתבה הזו הזויה לגמרי 350 קמ"ש ?? נראה כמו תרגיל יחצני או סתם סיפורי מהמזרח

לא לשכוח - ייצור מכוניות "בוטיק" ע"י סדנא זו או אחרת אינה מעידה על כך שהמדינה (מרוקו) בעלת יכולות לייצר מכוניות ומייצרים בה הרבה רכבים

פורסם

מהיר ועצבני

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

הכי משעשע היה הקטע שהרכב ייובא לארה"ק ע"י חברת ייבוא חדשה בשם אמי בע"מ..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

היית בטוח שאני אכנס אני אראה רכב שניראה כמו כלב רועים בלגי

 

אשכרה יש לה שם של כלב

 

רק צריך נהג שיקראו לו ספארק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לא באמת ציפית שבני הדודים יעשו משהו, מבלי לטעות לפחות פעם אחת - נכון? :lol::wink: (נכתב בהלצה, אין פה שום גזענות)

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

תצחקו תצחקו צוחק מי שצוחק אחרון

לפחות המרוקאים יש להם מלא מפעלים שמיצרים מכוניות במרוקו כמעט כל הצרפתיות וכן פולסווגן מיוצרים במרוקו

שלא נדבר על חלקים להרבה מאוד רכבים שמיוצרים שם

כוח אדם מקצועי מיומן ובזול

לגבי החברה שמיבאת לארץ אז קבלתי אישור מעיתונאי של ידיעות אחרונות

שם החברה הוא AME אמי בע"מ והיא תיבא לארץ בעוד כחודשיים

חוץ מזה היא תקבל את נציגות פורשה בארץ וכן מכוניות פאר ויקרות להחריד כמו ROLL ROICE

למבורגיני בוגטי וכו

תכנסו ליצרנים ותראו את שם החברה והיא הנציגה בכל המזרח התיכון כולל ישראל

לבחריין יש סולטן ואמיר למי שלא יודע

תכנסו לויקופדיה באנגלית ותראו שכל מה שנאמר פה נכון

ורק בישראל לא מיצרים כלום אפילו לא סוסיתה מעפנה

 

אנחנו טובים בדיבורים בשום דבר אחר לו גם לא בייטאק עוד מעט הבני דודים יוכלו אותנו חיים

אפילו הסורים והאירנים מיצרים רכבים רק בישראל מיצרים רמאים גנבים וממשלות מושחתות עם מוסכניקים יקרנים שרובם הגדול חאפרים.וזאת האמת הכואבת.

היום לאט לאט נעלמים מהנוף המוסכניקים המקצועיים ובמקומם באים חאפרים בורים ועמי ארץ שרובם הגדול לא מבין דבר

ומתרצים את זה שהם לא מבינים במחשבים וטכנולוגיה.

 

http://uk.search.cars.yahoo.com/bin/search/photos_gallery_uk/cars/?p=cat:photos_cars+Laraki&b=5

 

הלרקי בתערוכההרכב הגדולה בעולם בגנבה מתוך יאהו מכוניות לקרוא ולקנא

פורסם

לפי מה שהבנתי זה עובר בקרוב ב2008 לחברת AME

שהיא מיצגת את פורשה והרבה יצרני יוקרה בכל המזרח התיכו.ן

הלוואי שבאמת הם יעברו כי AME ידועה בתור מוכרת רכבי יוקרה מאוד בזול ועם שירות ללא תחרות בכל העולם

AME היא חברת ענק אמרקאית שמחזור המכירות שלה דומה לגנרל מוטורס ומגלגלת עשרות מילארדי או מאות מילארדים דולרים בשנה .ככה שאני לא רואה מי מסוגל להתחרות מולה באף תחום .

מה שאני לא מבין למה בכלל נכנסו לארץ כי אני לא רואה שאנשים יחטפו את המכוניות המאוד יקרות האלה .

וכמה כבר ימכרו בארץ מכוניות בודדות חבל על המאמצים והכסף הרב שישקיעו הם יהיו מאוד מאוכזבים מהקונה הישראלי.

אבל העובדה שהם קונים מאות אלפי מכוניות בשנה ובעלי כוח קנייה עצום אולי תביא להורדת מחירים ולקבלת שירות נורמלי בארץ.

בנוסף החברה ידועה כלוחצת ממשלות ומכופפת חוקים.הכוונה לכך שהיא גרמה להורדת מיסים דרסטית בכל המדינות שהיא חדרה אלהם כולל צרפת שהיא מדינה מאוד שמרנית בתחום.יתר על כן קשריה הענפים עם הממשל האמרקאי שכנראה יפעיל לחץ כבד מאוד על הממשלה בישראל לקבלת הנחות מיסוי נכרות לרכב תוצרת ארה"ב .שהיא הממנת העיקרית של מדינת ישראל .

כפי שעשתה החברה בירדן ומצרים ושם ירדו מחירי המכוניות בחצי מחיר תוך שנה מאז שהיא נכנסה לשוק.

לפי המדע שהופיע בעיתון ישראלי יומי חשוב הגדול בישראל הביעו יבואני הרכב חשש כבד מכניסת חברת הענק הזאת לישראל

הדבר יגרום לירידת משמעותית ברווחהם .אולי הגיע הזמן שיהיה סדר בענף ולכ כל יבואן יגבה מחיר מופרז על רכב שעלותו כ 30% מאשר בארץ. עידן הרווחים הגדולים על הרכב תם מהארץ .אן כמו תחרות בריאה .

אני אישית חושש שיש אמת בדברהם ועל פי ההסטוריה באותם מדינות שהחברה נכנסה כמעט פשטו רגל מספר יבואני רכב.

האמרקאים דוגלים ביבוש שוק והורדת מחירים דרסטית עד גמר מלאי המזומנים של המתחרה ואז העלאה מחיר עד להבאת מחיר נורמלי לצרכן .

כלומר מלחמה טוטלית לאלה שלא משתפים פעולה ,במוחד הכוחנים שביבואני הרכב שעד כה חגגו על גב הצרכנים בארץ.

למי שלא יודע היבואנים בארץ מפעילים מזה כ 3 שנים שדולה של חברי כנסת למען חיקוק חוקים שיהיו לטובתם

דוגמא מוחשית היא ביבוא רכב מקביל שכמעט ולא ניתן לעשות כיום ואם כן במחירים גבוהים שלא מצדיקים לעשות כן

כי היבואנים דאגו לכך שלא תהיה להם תחרות בחסות כנסת ישראל

פורסם

מחזור יותר גדול מג'נרל מוטורס? מאות מיליארדי דולרים? תירד לקרקע, ואם אתה כל כך אוהד את מרוקו אתה מוזמן להגר לשם.

 

שישרשור הזוי לחלוטין, ייבוא בוגאטי רולס רויס למבורגיני? נו טוב.

מי יקנה בוגאטי ב-15 מיליון ש"ח או משהו כזה?

פורסם

לא הבנת זה חברת AME האמרקאית שיש לה מחזור כזה והיא חברה פרטית

ולא החברה המרוקאית שמיצרת את הרכב .

החברה שמיצרת את הרכב במרוקו היא חברה מבחריין והיא מיצרת במקום פטור ממס במרוקו.

מרוקו היא מדינה ידידותית לישראל שיש לה נציגות פורמלית בארץ ששמרה על קשרים הדוקים עם מדינת ישראל לאורך כל ההסטוריה .

GENRAL MOTORS היא חברה ציבורית רשומה בבורסה האמרקאית.

יותר מחצי מאוכלוסית מדינת ישראל הם יוצא מרוקו או כאלה שעלו ממרוקו .

מרוקו היא מדינה יפה מפותחת מתקדמת ונראת דומה לישראל .

אם יש לך בעיה עם מרוקאיים זה משהו אחר ,אני רק מקווה שאתה לא גזען .

הכותב אינו מרוקאי אבל מכבד כל בר אדם באשר הוא ולא חשוב מה המוצא הגזע ,דת או מין.

מרוקו למי שלא יודע בעלת יכולת יצור מכוניות ,אחד הגדולות בעולם ומיצרים עשרות דגמי רכב עבור יצרנים צרפתיים יפנים גרמניים

ואמרקאיים .

מרוקו מיצרת המון חלקי חילוף איכותיים עבור המון רכבים .

פשוט הרבה אנשים לא מודעים לזה ,אבל הרבה חלקים ל BMW MERCEDES JAGUAR RENAULT PEJEOT CITROEN

מיוצרים במרוקו .

בנוסף רוב הפועלים והמהנדסים במפעלים צרפתים בצרפת כיום הם מרוקאים או ממוצא מרוקאי .

מרוקו היא מדינה מאוד ידידותית .

במהלך העשור האחרון מאות חברות מישראל פתחו מפעלי יצור במרוקו בהרבה תחומים טקסטיל עור ,תקשורת HIGHTECH

פיתוח תוכנה ועוד.

במרוקו יש יותר ערוצי טלויזיה מאשר בישראל

יותר תחנות רדיו וכן יותר חברות טלקום מפעילים סלולרים וכן היא אחת המדינות הבודדות בעולם שמיצרת לווינים וכן חלקי מטוסים ומטוסים שלמים בחסות התעשיה האווירית .

יבוא בוגאטי למבורגיני ורולרויס לישראל הם בחסות חברת AME האמרקאית הפועלת במאות מדינות

בוגטי עולה כ 2.5 מיליון ש"ח בחול ולא עשרות .

בוגטי המחודשת יצא עם דגם של שנת 2008 שעולה בארץ כ 2 מיליון ש"ח כולל מעמ

יש תמונה של הרכב בפורום.

לפי מטב הבנתי נציגי חברת AME בישראל הם חברות גדולות בישראל בהם בנק הפועלים, וחברת השקעות, וביטוח ישראלית גדולה.

פה מדובר בעובדות ,ולא בבדיות או סיפורי סרק עיתונאים או הזיות.

ועם עובדות קשה להתווכח תפתח ידיעות אחרונות או YNET ותקרא.

בברכה

פורסם

אתה עובד בשגרירות מרוקו שאתה כל כך משבח אותה ומעודד עלייה? :-D

אין לי שום דבר נגד מרוקאים, נהפוכו.

 

בוגאטי לא תעלה בארץ 2 מיליון ש"ח, בחיים אבל בחיים לא. מרצדס CL600 עולה 1.6 מליון ש"ח, בחו"ל הבוגאטי עולה בערך פי 8 ממנה אז תחשב לבד כולל המיסוי שיש בארץ.

 

מי אתה? נציג של החברה?

פורסם

מתי מגיע הקטע שבו אתה אומר שכל אחד צריך לשלוח לך 10 ש"ח ולאנשים בשלבים מעליך 5 ש"ח, וככל שכל אחד יצרף יותר אנשים כולנו נרוויח יותר?:screwy:

 

כזה גיבוב של שטויות במיץ לא ראיתי מזמן בפורום.

אתה מוזמן להירגע.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...