Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה רוצה הסבר מלומד על הדגמים, מלווה בחוש הומור וקריצה - לך לאלון. הבנאדם הוא אינציקלופדיה מהלכת של סובארו.

 

 

אגב יואל, המחלה הזו אף פעם לא עוברת.

 

 

הלך לי הגיר בפיאסטה, וביום שישי האחרון הייתי על סף קניית אריקה 1600 עם מנוע וגיר, אפשר לומר שכבר הלוויתי כסף כדי לקנות את הרכב, אבל ברגע שחשבתי על הרציונל (מתגייס עוד חודש, וזה חתיכת פרויקט למישהו שלא הולך לראות את הבית הרבה, בטח שלא לעבוד) ולא על האמוציונל (פיאסטה שתבעט בכל רמזור, תוך כדי שהיא משפריצה שמן, כידוע למנוע CVH ישן וטוב)

 

 

אז מה אני עושה?

יושב ומחכה, ומתחיל לחסוך (קצת באיחור)

 

אבל היום שבו הפיאסטה תבעט מבלי שאצטרך לבעוט לה בתחת - בוא יבוא! :twisted:

 

בקיצור, מה שאני בא לומר בכל הקדיחה הזו, היא שאם יש לך את הכסף כרגע, והרכב הזה לא יסחוט ממך יותר מדי כסף וישאיר לך משהו לחיות ממנו - לך על זה. שתעמוד בחנייה כשהיא בבעלותך, אחרי זה ה' גדול.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

×
×
  • תוכן חדש...