Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פיאט בראבה 1.6 שנת 97.

בנסיעות בעיר הרכב צורך כ-6.5 ק"מ לליטר,ב-3 תידלוקים האחרונים (כל תידלוק 40 ליטר) הרכב עבר בין 270ל-280 ק"מ.

בנסיעות בינעירוניות הרכב צרך כ-11 ק"מ לליטר.

ממה יכולה לנבוע צריכת הדלק הגבוהה ואילו דרכי טיפול יכולות לעזור?

האם התוסף לk-44 יעזור?

פלאגים במצב טוב,פילטר אוויר ושמן הוחלף לפני כ-500 ק"מ וכמו כן בוצע פלאשינג למנוע והוסף תוסף של לקווי מולי שבא עם הפלאשינג.

חשוב לציין שצריכת הלדק הזאת הייתה גם לפני הוספת התוסף וביצוע הפלאשינג.

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

אני משער שמדובר בהילוכים אוטומטיים ואז אכן תצרוכת הדלק אינה נמוכה.

תצרוכת דלק נמדדת רק בנסיעה בינעירונית ו 11 ק"מ לליטר זה סביר למנוע 1.6 עם הילוכים אוט'.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

רפי צודק, גם לגיר ידני 11 ק"מ לליטר לא נורא כל כך, אלא שבעיר 6.5 ק"מ לליטר הצריכה נראת מעט גבוהה.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

פותח השרשור - הפערים לא הגיוניים.

אנא קרא תגובתו של חבר הפורום erez פה (תגובה מס' 6) כיצד לבדוק צריכת דלק

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=148380&highlight=%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA+%D7%93%D7%9C%D7%A7

 

כמו כן - באילו תנאים ביצעת את הבדיקה? נסיעות עירוניות קצרצרות? עליות?

בצע זאת וחזור לדווח.

כמו כן - האם נותק המצבר לפרק זמן ארוך בתקופה שבה בדקת את הצריכה?

אנא ציין גם איזו תיבת הילוכים לרכב?

האם ישנן בעיות נוספות?

פורסם

ככה בידיוק מדדתי את צריכת הדלק.

המצבר לא נותק בכלל בתקופה האחרונה.

הנסיעות הינן בעיר חולון,לא בעליות, רוב(95%) הדרכים העירוניות בחולון הינן ישרות.

תיבת הילוכים אוטומטית.

כשמדדתי את צריכת הדלק ויצא 11 ק"מ לליטר זה הייה בנסיעה מחולון למזכרת בתיה וחזרה ומחולון לחיפה ובחזרה וביניהן נסיעות בעיר,יצא שתדלקתי בשני תידלוקים בסה"כ 41 ליטר ועל מד ה-trip הייה רשום 468 ק"מ.

יש לציין שבנסיעות האלו נסעתי על 110-120 והיו קטעים שגם טיפה יותר.

בדר"כ כשאיני נוסע בדרכים בינעירוניות ורק בעיר יוצא שאני מתדלק 40 ליטר ועל צג ה-trip רשום 270-280 ק"מ.

חוץ מזה אין בעיות נוספות.

פורסם

בדיקת תצרוכת הדלק צריכה להעשות רק בנסיעה בינעירונית ובמהירות שיוט של כ 90 קמ"ש.

אם תבדוק כך תקבל תוצאה עוד יותר טובה. אין כל בעיה במכוניתך.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...