Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברכבי מחובר רדיו דיסק פיוניר למגבר rockford fosgate punch 160 וממנו ל2 קדמיים פיוניר 260 וואט ול2 אחוריים פיוניר 350 וואט

 

אני עובד עכשיו על מערכת החשמל ברכבי ומעוניין לעשותה יציבה ובטוחה ככל האפשר,

 

לצורך כך (בתחום ההגברה) רכשתי קבל 1 פאראד לחיבור למגבר, ROCKFORD FOSGATE 20V 1 FARAD 1000W WATTS CAPACITOR CAP

 

שאלותי הם:

 

האם קבל ספציפי זה מוכר/איכותי/מספק לנתונים שרשמתי?

 

היכן במערכת החשמל עדיף להתקין את הקבל? לפני או אחרי הפיוז של המגבר ובאיזה מרחק ממנו?

 

תודה מראש,

 

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני יודע שזה קצת לא קשור , אבל כמה $$ שילמת על המשלוח ?

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

שחטו אותי בהזמנה על המשלוח,

 

לקחו 35$,

 

סך ההזמנה כולל משלוח היה 93$.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

דווקא דיי סביר מבחינת מחיר למשלוח .

כוותיק בeBay דווקא חשבתי שתגיע לאיזור ה50$ משלוח .

 

לא הייה שווה לקנות כזה בארץ ?

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

פדנט שכמוני,

 

בספר המגבר מומלץ על קבל 1פאראד של כמובן אותה החברה היצרנית - "Rockford Fosgate"

 

ובכל חיפושי (לא יותר מדי מעמיקים) לא מצאתי שלהם אלא דומים של חברות אחרות,

 

מפני שסך הכל המחיר שווה ערך לקבל דומה בארץ וייתכן אף זול יותר קניתי מאיביי וחסכתי את הטרחה המיותרת ובזבוז הזמן

בחיפושים,

 

סך הכל גיליתי שישנם מוצרים מסויימים (כמובן עד גובה המחיר המותר לייבא) שפשוט כדאי להזמין מחו"ל! כי קשה להשיגם בארץ.

 

תמיד נחמד לגשת לדואר המקומי לאסוף חבילה חדשה.. :)

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מגבר כמו שלך לא מצריך אפילו קבל 0.5 פארד

מה שאתה צריך זה לשדרג את החיווט בתא המנוע - שלושת הגדולים .

זה יעשה את העבודה

קבל נועד כאופציה אחרונה במערכות קצת יותר רציניות

ראה את דברי כהמלצה .

 

בברכה רוני .

פורסם

אני יודע שהקבל הוא טיפה "overqualified" לעומת כמות הצרכנים אשר אני מחבר אליו, אך אני מראש קונה של 1 פאראד,

 

ליום בו אחליט (ואמצא פיתרון כיצד לפני כן) להתקנת סאב ברכב...

 

תודה על עזרתכם,

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

קבל זה לא מה שישפר לך את רמת החשמל ברכב

בטח שלא לפני שתשפר את 3 הגדולים, אלטרנטור ומצבר.

אז אולי אם זה לא יעזור תשים קבל.

חוצמזה שלא אמורה להיות לך בעיה עם החשמל עם המגבר הנ"ל ועוד בלא סאבוופר.

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אלטרנטור - משיפוץ, של סובארו טנדר, לא בטוח לגבי האמפראג' כנראה 55 או 60...

 

מצבר - שנפ חדש לגמרי 63A

 

לגבי השלישי? לא יודע למה הכוונה... חיווט במצב טוב יחסית, למרות שבאמת אולי שווה לבדוק את הצמות שוב...

 

כרגע, אין לי בעיה בצריכת החשמל ברכב, חשבתי להתקין את הקבל כדי לא ליצור עומס על המגבר,

 

קראתי בחיפושים לגבי קבל והתקנות דומות אך בתגובות לגבי פעולת הקבל, הדעות היו חלוקות...

 

מידע בסיסי (מאד) בחשמל הסקתי שכדאי להתקין.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אלטרנטור - משיפוץ, של סובארו טנדר, לא בטוח לגבי האמפראג' כנראה 55 או 60...

 

מצבר - שנפ חדש לגמרי 63A

 

לגבי השלישי? לא יודע למה הכוונה... חיווט במצב טוב יחסית, למרות שבאמת אולי שווה לבדוק את הצמות שוב...

 

כרגע, אין לי בעיה בצריכת החשמל ברכב, חשבתי להתקין את הקבל כדי לא ליצור עומס על המגבר,

1. זו טעות, כי אתה לא "תקל" על המגבר בעזרת קבל.

 

קראתי בחיפושים לגבי קבל והתקנות דומות אך בתגובות לגבי פעולת הקבל, הדעות היו חלוקות...

 

מידע בסיסי (מאד) בחשמל הסקתי שכדאי להתקין.

 

2. אתה כן מוכן להעמיס על מערכת החשמל? כי זה בדיוק מה שהקבל עושה, הוא צרכן כמו כל השאר...

ממליץ לך לקרוא עוד בנושא, כי אתה קונה משהו מבלי להבין אם יעזור לך או לא.

בוא אני אחסוך לך קצת... הוא לא.

פורסם

לפותח השרשור :

 

הנה לינק לת'רד בנושא שלושת הגדולים (עדיין עם המצבר הישן והמעפן שלי לפני שהוחלף).

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=132447

תקרא אותו בבקשה ואני מניח שהרבה מהשאלות שלך יענו .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...