Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב צריך לשמש בעיקר ל 2 מבוגרים ללא ילדים.

אני די גבוה ולכן לא מתלהב מהקטנטנות (גטס וכו)

אני נוסע הרבה(30K בשנה) ולא מת על נהיגה ככה שלא ממש איכפת לי מחווית נהיגה

חשוב לי מאוד אמינות (אין לי כח לבלות במוסך) ועלויות אחזקה ודלק.

 

כרגע יש לי אקסנט 97 ידנית 1500 ואני די מרוצה (טיפולים בזמן, 0 תקלות ב3 שנים , 15 ק"מ לליטר מחוץ לעיר)

אני מעונין לשדרג לשנתון יותר גבוה

כרגע בתקציב (65-70) אני מתלבט בין אקסנט 2005 לבין האימפרזה(ניו אייג) 2004.

 

מה דעתכם? איך הן מבחינת אמינות וצריכת דלק?

למישהו יש נסיון איתן (מה לבדוק בקניה)

יש עוד דגמים שכדאי לי לשקול?

תודה מראש

פורסם

אם אתה מרוצה מהאקסנט ואמינות חשובה לך מאד, שקול רכישת ניסאן אלמרה,מהמובילות אם לא המובילה בסוגיית האמינות,מרווחת,סביבת נהג סבירה ליפנומשפחטומטית,זולה מהמתחרות היפניות שלהן דגמים חדשים יותר,צריכת דלק סבירה + לקטגוריה וסה"כ תמורה מצויינת לכסף. ניתן למצוא אחת פרטית עם מעט ק"מ יחסית ולשלם אפילו פחות מהמחירון.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

30 אלף קילומטר בשנה? הייתי הולך לכיוון של דיזל!

פאביה יכולה להיות אופציה מעניינת. אולי גם גולף.

ואם אלמרה - ממליץ על ה1.5 ידנית.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

יאריס מודל 2004 אמורה, לדעתי (אין לי פה מחירון... זו הערכה) להכנס לתקציב. אמנם לא נהגתי בה אבל אני מכיר בחור גבוה למדי שנוהג באחת, היא קצת גבוהה יותר מהגטס ודומותיה. מכונית אמינה וטובה בהחלט למטרותיך.

 

30,000 בימינו עדיין לא מצדיק דיזל, למרבה הצער, הרף הולך ועולה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
בימינו עדיין לא מצדיק דיזל, למרבה הצער, הרף הולך ועולה.

 

לפי מה אתה אומר את זה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3102948,00.html

 

מעבר לכך, ככל שהרכב קטן יותר, נקודת האיזון עולה: כלומר לרכבי שטח גדולים ורכבים מסחריים כבדים, כדאי לעבור לדיזל גם בקילומטרז' שנתי נמוך יותר, ברכבים קטנים (כמו הנדון פה, סדרי גודל של מנוע 1.3-1.4 ליטר) דרוש קילומטרז' רב יותר לאיזון.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

איך כתבה מלפני יותר משנה וחצי מגבה את מה שאתה אומר?

האגרות על הסולר ירדו, צריכת הדלק טובה פי 1.5, הסולר זול יותר, שאני אמשיך?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...