Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ לך על יואל גבע או זיו כספי וסגור סיפור

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אמנם להנדסאים דורשים רק 3 יחידות מתמטיקה ואפילו לא צריך בגורת מלאה, אבל בלימודי הנדסאי תמשיך עם המתמטיקה ובשלב מסויים בכל מקרה תצתרך להשקיע בלימודים. לימודי הנדסאי זה לא בית זונות, גם שם תמשיך ללמוד מתמטיקה, פיזיקה ועוד כמה מקצועות (תלוי בתחום).

לדעתי תחשוב בגדול, קח מורה פרטי (במקום מכינה) ותנסה להגיע ל 5 יחידות. תנסה להשקיע עכשיו, כל עוד אתה צעיר, הראש חושב והחומר שלמדת עדיין נמצא וטרי בראש. אחרי השלמת הבגרות תשאף כבר ללימודי הנדסה ולא הנדסאי.

אני כמוך לא השקעתי בתיכון, אמנם הצלחתי להוציא בגרות מינימלית ויש לי 3 יח' במתמטיקה, אבל אין הרבה מה לעשות עם זה. עכשיו אני לומד במכינה ל 5 יחידות מתמטיקה ועוד כמה מקצועות כדי להגיע ללימודי הנדסה.

תקשיב לי, תפוס את עצמך בידיים ותשאף ליותר כדי להיתפרנס בכבוד ולהיות עם מקצוע מענין ומכובד.

פורסם

הכל תלוי במה אתה מתכנן לעסוק.

יותר תארים לא אומר יותר ידע או יותר איכות.

שוב הכל תלוי במקצוע.

ואפשר להתפרנס נהדר גם בלי לימודים אקדמאיים.

 

שוב תודה

×
×
  • תוכן חדש...