Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לך לתעשיות לכיש בשדרות . הם מייצרים קומביינים להזנת בקר. הלוחות שהם מרתכים בבטן המיכל , שעומדים שנים במיצי עגבניות/קליפות הדרים/גידולי שדה . תערובת ונוזלי התססה יחזיקו הרבה אחרי האוטו .

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה לכל המשיבים .

 

כרגע נוצר עיכוב חדש ונשארתי רק עם הרתכת האלקטרונית נאלצתי להחזיר את האקדח והבלון, ננסה בימים הקרובים להביא רתכת CO2 .

 

לגבי המגלוון מה שמשתחרר בזמן העבודה זה האבץ חומר מסוכן ומסרטן.

 

 

בברכה אבי.

בברכה אבי.

אסקורט MK1 בתהליך שיפוץ כאן

כל מידע על חלק למכירה\נטוש לאסקורט יתקבל בברכה.

פורסם
גם אני אל זוכר שהיה דיון על ENGLISH WHEEL אבל היה משהו של גילי על מכשיר דומה.

שמיל, הגזים המשתחררים בעת המסת האבץ מפריעים בריתוך במיוחד בריתוך חם מאוד ( לא בריתוך פח ).

קרא לכושי בשמו!!! ;)

הנה קישור לגלגל האנגלי העיברי הראשון!!!!

 

תהנו, ותפיקו תועלת.

אגב, את הריתוכים שלך תעשה בצורה של פח על פח, שהחיבור בינהם הוא ע"י חורים, תעשה חור בקוטר של 5-7 מ"מ, ותרתך בתוכו...

אם אתה רוצה, אני יכול לישלוח לך תמונות של המכשיר שעושה קפל בפח כדי שהמימשוק בין החלקים יהיה אחיד...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

מכונה מרשימה מאוד!

אתה שוקל יצור המוני?

8)

גם יגאל שלח לי תמונות של המערגלת שהוא בנה והיא לא פחות ממדהימה(תודה יגאל ).

פורסם
פיטץ...

גלוון מחזיק הרבה מעל 60 מעלות צלזיוס....

וכן הוא נעשה באבץ.

 

ברור שמחזיק מעל.

הקטע הוא שההגנה הקטודית של האבץ על הפלדה (האנודה) מתבטלת בהגעה לטמפ' שציינתי, והפלדה הופכת לאנודה החזקה יותר ומגנה בעצם על האבץ מפני חימצון. לדוגמא, הצינורות המגלוונים שפעם אינסטלטורים השתמשו בהם והחלידו מהר מאוד בקו המים החמים.

משכנתא זה קל

פורסם

לא יודע על מה אתה מדבר.

מתכות מגלוונות עובדות בטמפ' הרבה יותר גבוהות ללא תקלות.

אני מכיר דוד קיטור שכל הצנרת שלו מגלוונת.

פורסם

אבל צבועה מבפנים? או שמצופה במגנזיום/כרום ולא באבץ. או שעוברת ציפוי מחדש לעיתים קרובות. או שלא נמצאת בסביבה קורוזיבית מספיק.

 

גם אני נדהמתי לדעת, אבל זה מה שהמרצה שלי בהנדסת חומרים סיפר שבוע שעבר - ואיכשהו נראה לי שהוא לא קיבל את הדוקטורט שלו לחינם.

משכנתא זה קל

פורסם
קרא לכושי בשמו!!! ;)

הנה קישור לגלגל האנגלי העיברי הראשון!!!!

 

תהנו, ותפיקו תועלת.

אגב, את הריתוכים שלך תעשה בצורה של פח על פח, שהחיבור בינהם הוא ע"י חורים, תעשה חור בקוטר של 5-7 מ"מ, ותרתך בתוכו...

אם אתה רוצה, אני יכול לישלוח לך תמונות של המכשיר שעושה קפל בפח כדי שהמימשוק בין החלקים יהיה אחיד...

 

גילי

 

גילי איך אתה מזיז את הפח אחרי שהפעלת את הלחץ הרצוי ע"מ ליצור את הכיפוף?

עם היד זה נראה לי יכול להיות קשה וגם לא ישר...

 

עמית.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
גילי איך אתה מזיז את הפח אחרי שהפעלת את הלחץ הרצוי ע"מ ליצור את הכיפוף?

עם היד זה נראה לי יכול להיות קשה וגם לא ישר...

 

עמית.

כדי שזה יהיה ישר אפשר לעשות סריטה עם מדגש ואז זה יוצר ישר (פחות או יותר), שוב, לא מדובר במכונה שזה היעוד העיקרי שלה, ואני לא הולך על יצור סידרתי של מאות חלקים, ב"סדרות יצור" שלי, זה מספיק ישר (לדוגמא, אתה יכול ליראות את זה, מספיק ישר, לא?)

הפח מחליק די בקלות, חשוב ללבוש כפפות נורמאליות, אני נחתכתי ככה...

בפח טיפה יותר עבה מ 0.8 צריך לעבור פעמיים, כן. אין מה לעשות. אבל שוב, זו לא מכונה תעשייתית, ולכמויות שאני מייצר, זה יותר ממצוין...

אגב, הלחיצה, קלה מאוד, וכנ"ל המשיכה של הפח, בצורה מפתיעה :roll:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

FITCH אני לא רוצה להגיב על משהו שאני לא בטוח בו אבל אני לא שמעתי מעולם על מה שאתה טוען.

אני יכול להביא לך הרבה דוגמאות לגילוון שעושה עבודה בתנאים של מעל 60 מעלות.

אבל אני לא פוסל את זה.

מה שבטוח זה שדוד קיטור זאת סביבה מאוד קורוסיבית, טמפ' גבוהה ואדים בלחץ...

 

מחזק בעניין הכפפות - פח זה כמו סכין.

מישהו יודע על מערגלת פחים יד 2 למכירה?

אני מחפש.

( לפחות 50 ס"מ של רולרים )

חשבתי לבנות אבל המחיר לא מצדיק בניה איכותית, במיוחד של מוצר 1.

פורסם
כדי שזה יהיה ישר אפשר לעשות סריטה עם מדגש ואז זה יוצר ישר (פחות או יותר), שוב, לא מדובר במכונה שזה היעוד העיקרי שלה, ואני לא הולך על יצור סידרתי של מאות חלקים, ב"סדרות יצור" שלי, זה מספיק ישר (לדוגמא, אתה יכול ליראות את זה, מספיק ישר, לא?)

הפח מחליק די בקלות, חשוב ללבוש כפפות נורמאליות, אני נחתכתי ככה...

בפח טיפה יותר עבה מ 0.8 צריך לעבור פעמיים, כן. אין מה לעשות. אבל שוב, זו לא מכונה תעשייתית, ולכמויות שאני מייצר, זה יותר ממצוין...

אגב, הלחיצה, קלה מאוד, וכנ"ל המשיכה של הפח, בצורה מפתיעה :roll:

 

גילי

 

הבנתי,אז אם כך אפשר גם להכין גלגלות ולחבר אותן לPRESS או אפילו לכרסומת...

אני חשבתי שתהיה בעיה להזיז את הפח.

תודה על הרעיון,

עמית.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
הבנתי,אז אם כך אפשר גם להכין גלגלות ולחבר אותן לPRESS או אפילו לכרסומת...

אני חשבתי שתהיה בעיה להזיז את הפח.

תודה על הרעיון,

עמית.

גם אני חשבתי ככה, ובתיכנון המקורי היה אמור להיתחבר מנוע לגלגל העליון (ע"י מברגה), והגלגל העליון היה אמור להיות עשוי מאוקולון. אבל, טעיתי ;)

את האמת, ניראה לי מטופש להניע את הגלגלים כדי שהם יזיזו את הפח, הרי הגלגלים חלקים וגם הפח חלק.

 

אפשר לחבר את הגלגליות גם לפרס, ברור, אני חיפשתי מכשיר שיהיה נייד וורסטילי כמה שיותר.

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
דודי,

הרצפה ישרה.

מה בדיוק צריך לעבד?

עיבוד פח תלוי גם בגודל החלק המעובד , אני עובד עם 1 מ"מ ומסתדר איתו אחלה.

 

לא יודע איך באסקורט אבל במוסטנג יש לך כיפופים וכו

אם זה ישר אז זה עוד עבודה קלה

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
גם אני חשבתי ככה, ובתיכנון המקורי היה אמור להיתחבר מנוע לגלגל העליון (ע"י מברגה), והגלגל העליון היה אמור להיות עשוי מאוקולון. אבל, טעיתי ;)

את האמת, ניראה לי מטופש להניע את הגלגלים כדי שהם יזיזו את הפח, הרי הגלגלים חלקים וגם הפח חלק.

 

אפשר לחבר את הגלגליות גם לפרס, ברור, אני חיפשתי מכשיר שיהיה נייד וורסטילי כמה שיותר.

גילי

 

הגלגלים לא צרכים להיות חלקים,

ההנעה של הפח לא אמורה להתבצע עם אותם הגלגלות שמכופפות את המתכת,

אני דווקא חשבתי על הנעת המתכת ע"י מוט עם כמה צרים(בסגנון טלטל וגל ארכובה),אז תהיה הזזה קבועה וישרה,

וחוץ מזה אפשר להוסיף סטופר מתכוונן שאליו יהיה ניתן להצמיד את הפח.

 

בכל אופן עכשיו אני לא אוותר על השקעים שהיו אצלי בריצפה...

תודה,

עמית.

DSC00670x.jpg

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
סתם ליידע כללי,ממש לא בריא לשאוף את הגזים שנפלטים בעת ריתוך פח מגלוון,

אז להבא עדיף שלא תצא לך נזלת ולחה שחורה...

 

כן אבל זה מה שקורה שמרתכים 40 מתקני שעשועים (הבית עם הסולם והמגלשה של הילדים הקטנים שיש בגני שעשועים)


×
×
  • תוכן חדש...