Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי עד 50K להוציא על אוטו ורציתי להתייעץ איתכם איזו מכונית ספורט כדאי לי לקנות

בנפח מנוע 1600 ומעלה.

הקריטריונים החשובים:

צריכת דלק

נוחות

אחזקה

והחשוב מכולן מהירות!!!!! 8)8):D

פורסם

מכונית ספורט אין במחיר כזה.

מכונית ספורטיבית יש ויש.

 

לפני שאתה ממשיך, גש לאתר המחירון של המדינה, של לוי יצחק:

http://www.ynetcenter.co.il

וערוך לך חיפוש לפי מחיר.

 

מצא אפשרויות שנראות לך וחזור אליו מעט מאורגן יותר עם דרישות ממוקדות יותר, בבקשה:

גיל (23?), נסיון, יעוד הרכב וכו'.

בנוסף, האם 50 אלף ש"ח כוללים גם את עלות הביטוח והרישוי השנתי?

ומה עם תיקונים/טיפולים לסידור הרכב החדש? הכל בחשבון?

 

על קצה המזלג, ספורטיביות צרפתיות (306/106/ZX וולקן/16V),"גרמניות" (פולו 16V,

איביזה GTI) או יפניות (סיויק האצ'בק) הן מועמדות טבעיות בספירת המחירים הזו.

MCS 2008

פורסם

OK

אני בן 25

והמכונית נועדה לנסיעה במהירות ושאני יהנה לנסוע בה

ה50K כוללים הכל (ביטוח,וטיפול שאחרי הקנייה) 8)8):D

פורסם
מכונית ספורט אין במחיר כזה.

מכונית ספורטיבית יש ויש.

 

לפני שאתה ממשיך, גש לאתר המחירון של המדינה, של לוי יצחק:

http://www.ynetcenter.co.il

וערוך לך חיפוש לפי מחיר.

 

מצא אפשרויות שנראות לך וחזור אליו מעט מאורגן יותר עם דרישות ממוקדות יותר, בבקשה:

גיל (23?), נסיון, יעוד הרכב וכו'.

בנוסף, האם 50 אלף ש"ח כוללים גם את עלות הביטוח והרישוי השנתי?

ומה עם תיקונים/טיפולים לסידור הרכב החדש? הכל בחשבון?

 

על קצה המזלג, ספורטיביות צרפתיות (306/106/ZX וולקן/16V),"גרמניות" (פולו 16V,

איביזה GTI) או יפניות (סיויק האצ'בק) הן מועמדות טבעיות בספירת המחירים הזו.

 

ידידי, אני חייב לתקן אותך, הונדה הצ'בק איננה רכב ספורטיבי למעט דגם ה- VTI.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
ידידי, אני חייב לתקן אותך, הונדה הצ'בק איננה רכב ספורטיבי למעט דגם ה- vti

 

מה בדיוק אתה מתקן? הרי הVTI הינה סיוויק האצ'בק.

 

ואם כבר VTI אז הרי שהיא בכלל לא נכנסת בתקציב השואל :

 

ה50K כוללים הכל (ביטוח,וטיפול שאחרי הקנייה)

 

בתקציב שלך תוכל לקנות , לבטח ולתחזק רכב צרפתי ספורטיבי.

פורסם
שלום לכולם

יש לי עד 50K להוציא על אוטו ורציתי להתייעץ איתכם איזו מכונית ספורט כדאי לי לקנות

בנפח מנוע 1600 ומעלה.

הקריטריונים החשובים:

צריכת דלק

נוחות

אחזקה

והחשוב מכולן מהירות!!!!! 8)8):D

 

 

אחזקה ?

צריכת דלק ??

נוחות ???

 

אתה בטוח שאתה רוצה מכונית ספורטיבית ?

פורסם

הונדה הטצ'בק 95 ESI

(טיפה פשרה על הספורטיביות)

קשה קצת למצוא ידנית אבל

43,700 מחירון

ויש לך את האוטו הכי יפה על הכביש

48,500 לאוטומטית

 

אפשר גם ללכת על 94

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
הונדה הטצ'בק 95 ESI

(טיפה פשרה על הספורטיביות)

קשה קצת למצוא ידנית אבל

43,700 מחירון

ויש לך את האוטו הכי יפה על הכביש

48,500 לאוטומטית

 

אפשר גם ללכת על 94

 

 

רובם שחוטות

לא ידניות

ממש לא ספורטיביות

וכמובן מכוערות...

פורסם
הונדה הטצ'בק 95 ESI

ויש לך את האוטו הכי יפה על הכביש

 

 

שמתי לב שהמוטיב הזה חוזר על עצמו בהודעות שלך,

זה קצת יומרני לומר שההונדה הוא הרכב הכי יפה על הכביש , לא?

 

מה עוד שהוא דיי מכוער...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הונדה סיויק זה ממש לא רכב נוח לנהיגה. רכב מכוער. גם מבחינת מהירות- בכדיי שהרכב יגיעה לרמה של רכב ספורט( גם חיצוני וגם מכנית) דורש השקעה של 50 אלף ש"ח.

אז לך עם רכב צרפתי פז"ו 106,קליאו RCI,סיטרואן ...

פורסם

על טעם ועל ריח

 

לא דיברתי על המהירות

אמרתי שהוא יפה

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם
הונדה סיויק זה ממש לא רכב נוח לנהיגה. רכב מכוער. גם מבחינת מהירות- בכדיי שהרכב יגיעה לרמה של רכב ספורט( גם חיצוני וגם מכנית) דורש השקעה של 50 אלף ש"ח.

אז לך עם רכב צרפתי פז"ו 106,קליאו RCI,סיטרואן ...

 

כמה עולה היום קליאו RCI ?

 

זה דגם מיוחד?

פורסם
הונדה סיויק זה ממש לא רכב נוח לנהיגה. רכב מכוער. גם מבחינת מהירות- בכדיי שהרכב יגיעה לרמה של רכב ספורט( גם חיצוני וגם מכנית) דורש השקעה של 50 אלף ש"ח.

אז לך עם רכב צרפתי פז"ו 106,קליאו RCI,סיטרואן ...

 

כמה עולה היום קליאו RCI ?

 

זה דגם מיוחד?

 

RSI

ד"א

מה עומד מאחורי RSI

מה פירוש השם ?

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

×
×
  • תוכן חדש...