Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים רציתי לשאול שאלה.

 

היום קניתי בתחנה מרכזית סט של קומפוננט תוצרת mb quart

דגם : esa216 במחיר שאסור לפרסם :-o לא מזויף ונבדק בקפדנות רבה

 

השאלה שלי איך הסט הזה ישב עם המגבר של אינפיניטי ? (המפורסם שנמכר בדיוטי פרי מדגם 7541)

 

תודה מראש לעוזרים

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

כן המגבר מוצהר 110 אבל בפועל אמרו לי שיוצא ממנו 75

אני מתקין את זה שהמגבר יגיע אלי בשבוע הבא

מסוכן לרמקולים המגבר ?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

וואלה סבבה

אני יודע פחות או יותר איך לכוון אבל אני צריך עזרה אחרי שאני יחבר בקשר לחיתוך בקרוס וכל השאר

הסט הזה שווה 500 שקל ?

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

שמע, כדי להמנע מפאדיחות תקרא טוב טוב את הלינק הבא:

http://www.installer.com/tech/gains.html

אני מקווה שאתה יודע אנגלית. או שתבקש מחבר לפרש או משהו.

 

תאמת אני לא יודע כמה שווה הסט הזה מצטער. התייעצת בפורום לפני שקנית אותו?

MB QUART ידועים כחברה לא רעה למרות שאין כל כך הרבה אנשים בפורום שיש להם מוצרים שלהם. ואף פעם לא שמעתי אותם.

אבל לפי המחיר בחול, אז המחיר בבאסטה הזאת היה בסדר.

שמעת אותו פעם?

פורסם

שמעתי המון אנשים שלא היו מרוצים מהסטים בכלל של החברה

צויין שהם מנוצלים באמת אך ורק בג'אז

ולגבי השאר הם לא נשמעים כ"כ טוב

מאמין שעם כיוונים טובים גם דרך המגבר וגם דרך המכשיר יוציאו מהם תוצאה לא רעה.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

שמעתי אצל חבר שיש לו אותם והוא חיבר אותם על מגבר זבל סיני ושמעו ממש טוב

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

פורסם

תירגע חביבי יש לך אחלה רמקולים יש לי כאלו באוטו של אבא שלי ואני קונה עכשיו סידרה יותר גבוהה של החברה הנ"ל!

אני מאוד מאוד מרוצה מהחברה אלו רמקולים מעולים ומדוייקים עם צלילים חדים ונקיים!

עם המגבר שקנית הם ינוצלו לך כמו שצריך!

עשית בחירה טובה!

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

וואלה תודה רבה על התגובה

נרגעתי עוד יותר למרות ששמעתי סט כזה ולא התאכזבתי

אבל יש כאלה שהשמיצו את החברה ודווקא אני לא מדבר על אנשים מהפורום הזה

אני רק מחכה שביום חמישי האינפיניטי יגיע אלי דרך חבר של אחי שטס לחו"ל ואני מרכיב את הרמקולים

evo 8

אךךךךךך תענוג של מפלצת

×
×
  • תוכן חדש...