Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למי צריך לפנות כדי שישימו פס האטה במקום מסויים?


Freak_Miky
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ליד הבית שלי ישנה ירידה ארוכה בקו ישר, בד"כ נוסעים בה במהירות. בקצה הירידה ישנה פנייה בת כ-45 מעלות - לא פעם (ולא פעמיים) מכוניות איבדו שליטה בקטע הזה, עלו על האי-תנועה ונכנסו בעמוד (או בעציץ, שכרגע לא קיים), פעם אחת VW של אלטזחן ממש התהפך הצידה, המון פעמים שומעים שם חריקות של צמיגים. בקיצור, לדעתי צריך לשים לפני הפנייה הזאת פס האטה - לא בגלל שהמכוניות מאבדות שליטה (מה אכפת לי, בעיה שלהם), אלא מהסיבה שבד"כ אנשים יוצאים מהאוטובוס וחוצים את הכביש במקום הזה ורוב הפעמים נעצרים על האי-תנועה (ראו תמונה מצורפת).

 

הנקודה האדומה על החץ השלישי - מקום הפנייה.

עיגול ירוק - תחנת אוטובוס.

קו חום - מעבר חצייה שכמעט ולא משתמשים בו.

קווים כחולים - שם תמיד עוברים אנשים.

בתמונה הימנית, בדיוק היכן שנמצאת האופל - זאת הפנייה.

 

לאן אני צריך לפנות כדי לבקש פס האטה (תהיו יותר ספציפיים בבקשה)? תודה.

OMG.JPG

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בדיוק המקום המסוכן ביותר לפס האטה.

 

ישנן הנחיות רבות לגבי מיתון תנועה באמצעות פס האטה- וזה סותר את רובם. פס האטה במיקום זה יגרום להכפלת מספר התאונות.

 

הדרוש הוא שילוט נאה, תאורה הולמת, הרחבת שדה הראייה ושיפוע לכיוון הפנייה.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא שנהגים נוסעים מהר מאוד מהירידה (אפילו לא צריך גז), מאטים בפנייה ואז מגלים שהם נוסעים מהר מדי. אני לא אומר שצריך לשים את פס ההאטה בדיוק בפנייה, אלא כמה מטרים לפני.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי בתימרור מתבצע ע"י וועדת התנועה של העירייה. יש לפנות אל מוקד העירייה (106 בד"כ) ולבקש את הפרטים הדרושים כדי לפנות.

 

כמו כן, באופן זמני - ראשי קצין משטרה להורות על הצבת תמרורים עד לאישורם ע"י וועדת התנועה ומשרד התחבורה.

 

גם פסי האטה נחשבים חלק מהסדרי התנועה -לצורך העניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי שתמצא את התשובה בבקשה שתף אותי!

 

יש לי ברחוב ישרות ארוכה מאוד וחלקה(כביש חדש)

 

וכל בוקר/צהריים/ערב מרביצים מהירויות כאן שלא תאמין

 

אני תמיד אומר שעד שילד לא ימות לא יעשו כלום

 

פניות לעיריה/משטרה/גורמים בראשות העיר לא הניבו דבר

 

אכן מצוקה אמיתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לנו אותה בעיה ברחוב, העירייה טיפלה בזה ובנתה פסי האטה.

 

מה שצריך לעשות זה פסי האטה, להגביל מהירות ל- 40 קמ"ש (בכוונה הגזמתי, כדי שהנהגים ייבהלו), ולשים שילוט של "הישאר בהילוך נמוך" וכ'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התמונה מדובר בגבעת-המורה.

 

אני לא חושב שמתאים יהיה לשים שם פסי האטה, זה לא רחוב פנימי או משהו.

צריך לשים שם תמרור שמגביל מהירות נסיעה.

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שחושב לשים פסי האטה כדאי לחשוב טוב טוב. לא כל פיתרון קל הוא פיתרון אמיתי.

 

*אמבולנס לא יכול לעבור במהירות בשעת הצורך.

 

*הרכבים שמתוחזקים בלאו הכי לא בצורה מיטבית ע"י הנהגים נפגעים מה"באמפים" בחלקים חיוניים - בולמי זעזועים שכמעט איש אינו בודק את תקינותם בארץ.

 

*אופנועים ואופניים יכולים בקלות רבה להתהפך על "באמפ".

 

*רעש של מכות כל הלילה.

 

*מפגע תברואתי סביבתי - גז/ברקס יוצר זיהום אוויר שלא לדבר על זיהום האוויר והסכנות הכרוכות בריכוז רב של אבק בלימה.

 

*אין תקן ואם יש אין דין ואין דיין, כל "באמפ" מותקן ביצירתיות רבה בגובה ובאופן שונה.

 

*מי שרוצה ימשיך לנהוג מהר ע"ע ג'יפים וכיוצא באלה. אגב ניתן לעבור "באמפ" מהר מאוד עם רכב רגיל ללא גרימת נזק. מי שיודע יודע.

 

די לנו בטיעונים אלה.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתרון נוסף הוא הגבהת הצומת.

מצד אחד, נהגים יאטו כיון שהצומת אינו עשוי אספלט כשאר הכביש אלא אבנים משתלבות הבנויות עם מדרגה קטנה מאוד.

מצד שני, כשבאמת צריך לנסוע מהר (ע"ע אמבולנס), אפשר לעשות זאת מבלי לגרום לרכב נזק ממשי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FifthGear

 

* הדבר באחרון שאתה רוצה לדאוג לו, זה אמבולנס..

אם וכאשר נהג האמבולנס יחליט לנסוע בדחופה, שום אי תנועה/צומת/באמפר לא יפריעו לו.

 

* ממתי הרשויות מתחשבות במצב הרכבים שנוסעים בכבישים ועפ"י מצבם בונים ומתכננים כבישים/צמתים/פסי האטה?

 

* אופנועים ואופניים יכולים להתהפך בקלות רבה גם בלי באמפר כזה. אותה שאלה כמו סעיף קודם.

 

*רעש זניח ביותר ועדיף רעש של מכות מאשר סכנת חיים להולכי הרגל ולנהגים.

 

*מפגע סביבתי? אולי נשבית את כל הרכבים בעולם, לא יהיה שום מפגע סביבתי תברואתי וכו'.. פתרון הזוי ביותר להפחתה במפגע הסביבתי זה אי התקנה של פס האטה כזה.

 

* פה אני מסכים איתך לגבי התקנים אבל זה בעיה שניתן לפתור לאחר התקנת פס ההאטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FifthGear

בולשיט והרבה

...

הדבר הראשון שאתה דואג לו זה האמבולנס. הדבר השני- זה הרעש וזיהום האוויר כתוצאה בתאוצות ובלימות של אוטובוסים וכלי הרכב. הדבר השלישי- פיזור כלי הרכב ברחובות סמוכים כתוצאה מהבאמפר, הצורה של הבאמפר גם חשובה ומיקומו.

 

למעשה, משרד התחבורה מודע לסכנות הנלוות לבאמפר- ההמלצה היא לא ליישם אותו, אלא לאחר שנשקלו אמצעים אחרים למיתון התנועה.

dirty old man

need love too

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FifthGear

 

* הדבר באחרון שאתה רוצה לדאוג לו, זה אמבולנס..

אם וכאשר נהג האמבולנס יחליט לנסוע בדחופה, שום אי תנועה/צומת/באמפר לא יפריעו לו.

 

ונניח יש למטופל שבר פתוח? צוואר מקובע מה שבכל תאונה משתמשים.

 

טעות בידך, חובה על נהג אמבולנס להיזהר שבעתיים מרכב רגיל על אחת כמה וכמה כשהוא עובר צומת. ואם באדום אז הוא גם ייעצר לפני החצייה.

 

* ממתי הרשויות מתחשבות במצב הרכבים שנוסעים בכבישים ועפ"י מצבם בונים ומתכננים כבישים/צמתים/פסי האטה?

 

זה נכון וחבל

 

* אופנועים ואופניים יכולים להתהפך בקלות רבה גם בלי באמפר כזה. אותה שאלה כמו סעיף קודם.

 

זה נכון וחבל

 

*רעש זניח ביותר ועדיף רעש של מכות מאשר סכנת חיים להולכי הרגל ולנהגים.

 

נו באמת...

 

*מפגע סביבתי? אולי נשבית את כל הרכבים בעולם, לא יהיה שום מפגע סביבתי תברואתי וכו'.. פתרון הזוי ביותר להפחתה במפגע הסביבתי זה אי התקנה של פס האטה כזה.

 

תבדוק עם גרינפיס

 

* פה אני מסכים איתך לגבי התקנים אבל זה בעיה שניתן לפתור לאחר התקנת פס ההאטה.

אהה, באמת?!

 

אתה מצפה שלאחר התקנה יערכו שינוי?

 

האלו תתעורר...

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...