Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה מגרש? חלק גדול מאוד (ויש שיאמרו לא כ"כ גדול. שליש של רמאים מספיק לי כדי לא להתקרב) מהסוחרים רמאים.

 

למה לא לקנות מפרטי ולחפש תנאי מימון מהבנק? בחיים לא יצא לי לקחת שם הלוואה אבל תשווה, לך תדע...

פורסם

אבא שלי יכול לקחת הלוואה נראה לי.. אבל יש לו אינטרס כי חברת הליסינג לוקחת את הרכב הישן (סובארו 88) מה נעשה עם האוטו?

פורסם

אתם מדברים פה הרבה על "מכונית אפורה" ו"ביצועים"

ואתם לא שמים לב שאין מה לעשות עם זה בכבישים בארץ

לי יש רכב ישן ואני נוסע באותה המהירות של רכבים הרבה יותר יקרים.

ועוד משהו אני כל היום מחליף מכוניות ועוד לא שמתי לב למשהו שונה בין גיר לגיר

ואני לא מאמין שחברה כמו הונדה תוציא רכב כזה כשהגיר שלו "דפוק".

פורסם

לא פעם חברה מוציאה רכב שלאחר מכן מתגלה תקלה סדרתית ברכיב מסויים (כן, אפילו BMW).

אם החלפת עד היום הרבה מכוניות, ולא שמת לב להבדלים בין גיר לגיר, אז כנראה שאתה לא שומאכר הבא - יש הבדל ענקי בין גיר של פיזו 307 לבין גיר של פורד פוקוס לדוגמא (גיר "חכם" לעומת "טיפש").

 

לגבי מכוניות אפורות, ביצועים, וחוסר מקום להשתמש בזה בארץ -פעם הבאה שתצטרך לעקוף סמי-טריילר בעליות של ירושליים ותגלה שהרכב לא כל כך מתקדם, תבין שגם בארץ יש משמעות לביצועים (וזה רק על חודו של מזלג).

PUG-306 XSI MK2

פורסם

בקיצור הונדה סיוויק זה אחלה אוטו לאנשים מבוגרים, הוא מרווח גם מאחורה, עם צריכת דלק טובה מאוד,

עיצוב נאה, מחיר טוב, אמינות, 4 כריות אוויר, הגה טוב ללא שטחים מתים,

ומנוע וגיר מעולים ואת זה כל מכונאי יגיד לך.

 

חסרונות: אחזה קצת יקרה יחסית ליפניות אחרות, לא הכי יציבה, ולא ממש אהבתי את הברקסים.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
בקיצור הונדה סיוויק זה אחלה אוטו לאנשים מבוגרים, הוא מרווח גם מאחורה, עם צריכת דלק טובה מאוד,

עיצוב נאה, מחיר טוב, אמינות, 4 כריות אוויר, הגה טוב ללא שטחים מתים,

ומנוע וגיר מעולים ואת זה כל מכונאי יגיד לך.

חסרונות: אחזה קצת יקרה יחסית ליפניות אחרות, לא הכי יציבה, ולא ממש אהבתי את הברקסים.

מנוע וגיר מעולים למי שאוהב להרגיש יותר מהירות ממה שבעצם קורה בשטח.

לגבי כל השאר תן לי לזרוק גיחוך.

:hihi:

פורסם

מה אתם אומרים על סנטרל באשדוד הבחורצי'ק אמר בטלפון שיש להם מבחר של הונדות שנת 2004 במחיר של 75K ועם 92,000 קילומטר. מה דעתכם על המגרש ועל האקזמפלר הזה?

יתכן שהק"מ מזוייף? הוא מוזר יחסית לרכב ששימש לחברת ליסינג. הבחור התחייב בבדיקה

פורסם

אם אתה מעוניין למישהו מהמשפחה יש 2003 שגם הייתה בליסינג, הוא עדיין לא העביר בעלות.

הרכב בצבע שמפניה, עם 90,000 ק"מ.

במחיר של 66.000 ש"ח

אם אתה מעוניין דבר איתי בפרטי ואני אתן לך תמספר שלו.

פורסם
אם אתה מעוניין למישהו מהמשפחה יש 2003 שגם הייתה בליסינג, הוא עדיין לא העביר בעלות.

הרכב בצבע שמפניה, עם 90,000 ק"מ.

במחיר של 66.000 ש"ח

אם אתה מעוניין דבר איתי בפרטי ואני אתן לך תמספר שלו.

בקשר להונדה אם אתה יכול לארגן לי אותה בתשלומים דבר איתי

פורסם
מנוע וגיר מעולים למי שאוהב להרגיש יותר מהירות ממה שבעצם קורה בשטח.

לגבי כל השאר תן לי לזרוק גיחוך.

:hihi:

ואתה מדבר מנסיון של כמה אלפי ק''מ על הרכב או שאתה סתם זורק מילים לאוויר

קודם תיסע על הרכב 400 ק''מ בשבוע למשך שנתיים ואחר כך תדבר.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

BMW_525_89, עם כל הכבוד, הסיבה היחידה שאתה אומר שלהונדה אין שטחים מתים זה כי כל ההגה הוא שטח אחד מת. אומנם כל אחד וההגדרות שלו ל"טוב", אבל אני לא הייתי מתאר את ההגה של הסיוויק ככזה.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
BMW_525_89, עם כל הכבוד, הסיבה היחידה שאתה אומר שלהונדה אין שטחים מתים זה כי כל ההגה הוא שטח אחד מת. אומנם כל אחד וההגדרות שלו ל"טוב", אבל אני לא הייתי מתאר את ההגה של הסיוויק ככזה.
בהחלט,אם אחרי הגה של קאוואליר ואלרו אני יכול להגיד ששל סיויק גרוע-הוא כנראה באמת גרוע :)
פורסם

w300 זה שאתה העדפת הגה של מכוניות אחרות לא עושה את הגה של הסיויק גרוע כמו שאתה מתאר.

ובכלל, שמתי לב שכל ההודעות שלך באשכול זה הם נגד הונדה בכל דרך שהיא, ומכך אסור להאמין לכל דבר שאתה אומר.

פורסם
w300 זה שאתה העדפת הגה של מכוניות אחרות לא עושה את הגה של הסיויק גרוע כמו שאתה מתאר.

ובכלל, שמתי לב שכל ההודעות שלך באשכול זה הם נגד הונדה בכל דרך שהיא, ומכך אסור להאמין לכל דבר שאתה אומר.

לא,אתה טועה.

ההונדה רכב לא רע בכלל,אבל אני אמרתי דעתי בכל מה שנוגע למנוע/גיר/הגה.

כי זה מה שאני הרגשתי,נתתי את דעתי בעניין.

×
×
  • תוכן חדש...