Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר אחרי שהנעתי הדלקתי את המזגן ושמעתי את המדחס נכנס.

 

כשאני עומד בפקקים קצת יותר קשה להבחין אם המדחס נכנס ויוצא.

 

 

זה ממש מוזר, אני שם את המאוורר על 2 ומדליק מזגן..... מעל 40 קמ"ש המזגן מקפיא ממש אבל בפקקים גורנישט.

פורסם

פולו אם כזאת בעיה

אבל ב LT-35 ובקסארה כן.

המדחס נכנס רק בטורים גבוהיים?

תנסה את הדבר הבא:

הפעל את המזגן

צא מהרכב.

שב ממול מכסה המנוע ותאזין

אתה אמור לשמוע כל כמה דקות

תיקתוקים תקתוק כניסה משהו כמו תיק (הטורים יורדים מעט) כמה דקות ולצאת

ושוב להכנס.אם אתה שומע: תיק תק תיק תק תיק תק במהירות (כל 4-6 שניות לערך). או שלא נכנס כלל(רק פעם אחת ויוצא)

הרלה/אין גז כלל.

מכייון שאמרתה שהמזגן מקרר כמקפיא .. אז גז זאת לא הבעיה.

אני כמעט בטוח שמדובר ברלה. אבל שוב - אין לי ניסיון עם פולו.

החלק עולה בסיטרואן כולל עבודה 140 ש"ח.

* שוב אני רק מציע ומדבר מניסיון שהיתה לי בעיה כזאת. אני בכל זאת ממליץ לך להכנס לאחד ממוסכים של פולקסווגן צמפיון נדמה לי.*

×
×
  • תוכן חדש...