Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעית נורות בפיגו 205


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אודה לכם אם תצליחו לפתור לי את התעלומה...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

יש לי פיגו 205 ,שנת 95 דגם FOREVER.

כבר למעלה משנה אני נוסע באוטו והנורה של המצבר דולקת רצוף למרות שיש לי מצבר חדש.

אין לי בעיה להניע את האוטו ,הכל עובד פיקס ...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

מה זה יכול להיות???

יש לי האמת עוד שאלה בנוגע לגיר ידני כמובן 5 הילוכים,הגיר לא עובר חלק ,במיוחד להילוך שני...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959

ממה זה יכול לנבוע?ומה בערך המחירים

תודה מראש לכול העונים

פורסם

האם המנורה נחלשת כשאתה נותן קצת גז ?

אם כן , כנראה שהלך לך מיישר מתח (או גשר דיודות, איך שלא קוראים לזה) על האלטרנטור. תעשה חיפוש בפורום הטכני ותגלה שיש אפילו פרויקט מצולם של תיקון עצמי.

 

לגבי אי מעבר חלק של ההילוכים - כנראה שנשחק לך הסינכרון בגיר של ההילוך השני, הוא בד"כ הולך הכי מוקדם. החלפת שמן גיר לשמן איכותי יכולה לעזור לזה קצת אבל הפתרון הוא או להתרגל או להחליף לגיר אחר מפירוק (לשפץ לא כדאי בהשוואה למחיר האוטו)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
האם המנורה נחלשת כשאתה נותן קצת גז ?

אם כן , כנראה שהלך לך מיישר מתח (או גשר דיודות, איך שלא קוראים לזה) על האלטרנטור. תעשה חיפוש בפורום הטכני ותגלה שיש אפילו פרויקט מצולם של תיקון עצמי.

 

לגבי אי מעבר חלק של ההילוכים - כנראה שנשחק לך הסינכרון בגיר של ההילוך השני, הוא בד"כ הולך הכי מוקדם. החלפת שמן גיר לשמן איכותי יכולה לעזור לזה קצת אבל הפתרון הוא או להתרגל או להחליף לגיר אחר מפירוק (לשפץ לא כדאי בהשוואה למחיר האוטו)

תודה רבה על השובות

אז בעיקרון הנורה לא מגיבה לגז או מהירות

פורסם

לגבי הגיר זה באמת הסינכרון שהלך לך כנראה

 

אבל לפני שאתה רץ להחליף אותו תבדוק יש איזה קיט עם מזרק שמזריקים חומר מיוחד שפותר את הבעיה עד החלפת השמן הבאה בגיר [הציעו לי זמנו במוסך של פיגו]

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

לגבי הנורה , שתי אופציות.

 

הראשונה, תקלה באלטרנטור כפי שרשמו קודמי.

השנייה, מפל מתח מאת פקודת 15 לצד השני של נורית הבקרה הזו, (כאשר הצד הראשון מחובר לאלטנטור ישירות בחוט.)

חשמלאי מקצועי עולה על זה מהר.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

לגבי הגיר - זאת מחלה של ה205, במיוחד שהרכב קר. החלפה של שמן גיר שיפרה גם אצלי את המצב, אבל זה עדיין לא הולך הכי בקלות. תכניס בדאבל-קלאצ' או שתדלג ישר לשלישי עד שהרכב מתחמם.

 

לגבי נורית הטעינה - מהאלטרנטור יש נעל כבל קטנה שיוצאת מהחלק האחורי של האלטרנטור ואחראית להדליק את הנורה. בדוק שהיא מחוברת כמו שצריך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני נוסע היום עם שמן גיר סינטטי של BG (מיועד בעיקר לאופנועים) ומרוצה ממנו ביותר.

 

זה יקר, כ 80-90 שקל לליטר, אבל שווה מאוד לדעתי. שים לב שאם יש לך נזילות מהגיר אז חבל להשקיע בשמן כזה יקר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

צביקה אני מבין שגם לך יש 205 לפי השירשורים

מה אתה ממליץ ליחס לנורית הטעינה חשיבות או להתעלם מזה כי פשוט אין מצב שאני אוכל לבדוק את זה לבד ,אני אפילו לא יודע איפה זה ממוקם אז אם יש לך תמונה או מצגת אני אשמח לראות.

מישהו אמר לי שאם אני אמשיך לנסוע ככה יש מצב לגרימת נזק לאלטרנטור או למצבר ,זה אפשרי???

 

 

לגבי הגיר - זאת מחלה של ה205, במיוחד שהרכב קר. החלפה של שמן גיר שיפרה גם אצלי את המצב, אבל זה עדיין לא הולך הכי בקלות. תכניס בדאבל-קלאצ' או שתדלג ישר לשלישי עד שהרכב מתחמם.

 

לגבי נורית הטעינה - מהאלטרנטור יש נעל כבל קטנה שיוצאת מהחלק האחורי של האלטרנטור ואחראית להדליק את הנורה. בדוק שהיא מחוברת כמו שצריך.

×
×
  • תוכן חדש...