Jump to content

asafa

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי asafa

  1. צביקה אני מבין שגם לך יש 205 לפי השירשורים מה אתה ממליץ ליחס לנורית הטעינה חשיבות או להתעלם מזה כי פשוט אין מצב שאני אוכל לבדוק את זה לבד ,אני אפילו לא יודע איפה זה ממוקם אז אם יש לך תמונה או מצגת אני אשמח לראות. מישהו אמר לי שאם אני אמשיך לנסוע ככה יש מצב לגרימת נזק לאלטרנטור או למצבר ,זה אפשרי???
  2. איך אני יכול להשיג את הקיט ואיפה? אגב יש המלצות לגבי שמן גיר (סוגים ספציפים)
  3. תודה רבה לכולכם אני ממש מבסוט על הפורום הזה
  4. תודה רבה על השובות אז בעיקרון הנורה לא מגיבה לגז או מהירות
  5. שלום לכולם אודה לכם אם תצליחו לפתור לי את התעלומה... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 יש לי פיגו 205 ,שנת 95 דגם FOREVER. כבר למעלה משנה אני נוסע באוטו והנורה של המצבר דולקת רצוף למרות שיש לי מצבר חדש. אין לי בעיה להניע את האוטו ,הכל עובד פיקס ... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 מה זה יכול להיות??? יש לי האמת עוד שאלה בנוגע לגיר ידני כמובן 5 הילוכים,הגיר לא עובר חלק ,במיוחד להילוך שני... http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959#post1011959 ממה זה יכול לנבוע?ומה בערך המחירים תודה מראש לכול העונים
  6. חברה לצערי נכשלתי שוב על CO יחסית גבוה בסל"ד גבוה (0.40)זאת לאחר שעשית ניקוי הזרקה אני ממש לא רוצה להגיע לממיר או חיישנים האם שווה לי לנסות שוב עם תוסף K44 ... אודה ממש לתשובה כנה
  7. האמת שקראתי וזה קצת מבלבל חלק טוענים שיש צורך בK 44 ויש כאלה שמחליפים חצי אוטו אני צריך חוות דעת על התוצאות בלי אינטרס כדי באמת לדעת ממה זה נובע שיש יותר מידי CO בסל"ד גבוה אני פשוט לא רוצה ליפול עם הבדיקה הזאת
  8. שלום לכולם אם מישהו יכול לתת לי עצות לפני טסט מחדש לאחר שנכשלתי בבדיקה זיהום אויר... אלו הנתונים שיצאו בבדיקה סיבובי סרק 1180 תקין CO בסרק 0.13 תקין למבדה 1.001 תקין CO סל"ד גבוה 0.45 לקוי חום מנוע 92 תקין חשוב לציין שעשית שטיפת הזרקה ואני ממש פוחד לגשת לטסט מחדש אם יש עוד דברים שכדי לעשות כדי לעבור אגב הרכב -205 שנת 95 תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...