Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעת מחיר להחלפת שני צמיגים מתוצרת "קונטיננטל"

 

מידת הצמיג- 175/65 r13 (צמיגים של פולו)

סוג הצמיג - קונטי פרו קונטקט.

תאריך יצור - תחילת שנת 2006.

 

המחיר לשני צמיגים - 700 ש"ח, כולל מע"מ, עבודה, והחלפת ונטילים.

 

האם המחיר סביר ?

פורסם

בדיוק אתמול ניסיתי להשתמש באתר הזה בשביל להבין בערך מה המחירים של הצמיגים שאני רוצה.

אבל אני רואה שמבחר הדגמים שיש באתר הזה הוא די מצומצם.

(יש אבל את כול גדלים והרחבים והחתכים וחברות)

אתר בא יש ציון לרוב הצמיגים שקיימים (באנגלית ובלי מחרים) :

http://www.tirerack.com/tires/indexA.jsp

פורסם

קונטיננטל הוא צמיג מצוין אם אני לא טועה הוא גם גרמני

(ראית פעם משהו שגרמני ולא טוב?)

צמיג מעולה שחיקה סבירה אחיזה טובה

לגבי המחיר הוא מעט יקר

ונטילים עולים 100 ש"ח לכל ה 4 צמיגים

כמו כן מיכיוון שיש לי רכב עם מידת ג'אנט זהה התעניינתי קצת בנושא

http://www.allbiz.co.il/Shoeftires/Page2238.asp

מקווה שעזרתי..

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם
קונטיננטל הוא צמיג מצוין אם אני לא טועה הוא גם גרמני

(ראית פעם משהו שגרמני ולא טוב?)

כן אני ראיתי !

נשים וגם הרכבים שלהם לא משהו

איזה כייף לי :)

פורסם
קונטיננטל הוא צמיג מצוין אם אני לא טועה הוא גם גרמני

(ראית פעם משהו שגרמני ולא טוב?)

צמיג מעולה שחיקה סבירה אחיזה טובה

לגבי המחיר הוא מעט יקר

ונטילים עולים 100 ש"ח לכל ה 4 צמיגים

כמו כן מיכיוון שיש לי רכב עם מידת ג'אנט זהה התעניינתי קצת בנושא

http://www.allbiz.co.il/Shoeftires/Page2238.asp

מקווה שעזרתי..

כן, כן,כן ,(נאצים זה טוב?) , אמממ.כן, וכן.

ואני נוסע ברכב גרמני עם מערכת גרמנית .

ויש לי בבית מספיק דברים משם.

פורסם

שמע, אני שוקל להחליף צמיגים גם כן - אני כעת עם צמיגי 165/70 R13 יבשים (אבקש חוות דעת מומחה לפני החלפת הצמיגים), על פיג'ו 306.

 

אפשר לנסות לרכז רכש לצמיגים טובים (אחיזה טובה, בייחוד לקראת החורף, בטווח של 250-350 ש"ח לצמיג) אצל אנטון ביפו. אם אתה מעוניין, תודיע.

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

פורסם

 

אפשר לנסות לרכז רכש לצמיגים טובים (אחיזה טובה, בייחוד לקראת החורף, בטווח של 250-350 ש"ח לצמיג) אצל אנטון ביפו. אם אתה מעוניין, תודיע.

אנטון סתם חאפר, כל פעם שאני עובר ליד המקום שלו,

אני לא מבין איך אנשים מחליפים אצלו, בשביל לחסוך כמה שקלים...

כולם שם בלחץ, וזה בא על חשבון איכות העבודה.

פורסם

אוקי, לאו דווקא אנטון: הפואנטה היא לרכז קבוצה של כמה אנשים ולקבל מחיר יותר טוב על עבודה טובה.

Peugeot 306 XR '96

1.4l Petrol

×
×
  • תוכן חדש...