Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל לעיניין האיתות.

כטרקטוריסט בנסיעה על הכביש,הייתי עובד עם האיתות כמו שאתם מתארים.

כשהיה אפשר לעקוף אותי אותתי ימינה וכשאי אפשר שמאלה.

היו לזה כמה תגובות :

ראשונים אלה שהבינו .

אני מאמין שחלקם הקטן באמת הבין,והחלק האחר פשוט חשב שאני יורד לשוליים ועקף או לחלופין חשב שאני נכנס לכביש אז האט.

כמובן שהיו הרבה שניסו להידחף בשניה האחרונה.

האחרים כנראה בכלל לא חשבו להיתסכל ,הם פשוט עקפו כאילו שאין חיה כזו תנועה נגדית.

(כמות הכמעט תאונות שראתי בעקיפות האלה הגיע ל10 כמעט כל נסיעה).

או שהם נסעו אחרי עד שהגעתי למקום שאני נוסע עם כל הכלי על השוליים ואז עקפו.

 

בנוגע לשאר הסימנים ,היבהוב עם האורות כשרכב בא מולי ,קודם כל בודק אם אני על אור גבוה,אחר כך מעיף מבט על הרכב מולי ,אולי זה מישהו שאני מכיר (היבהוב כאמירת שלום),אם לא ,אז בודק את כל האורות שלי ,כולל וינקרים,אם הכל תקין אז מחפש ניידת בהמשך(שכמובן לא מדאיגה אותי כי אני תמיד נוסע כחוק....8-))

ארבע ויקרים ,בודק אורות גבוהים ,ונזהר מהרכב המסמן.

אם זה מישהו שאני מכיר ,זה שוב יכולה להיות אמירת שלום .

היבהוב מאחורי ,זה "אתה לא נוסע מספיק מהר תן לי לעבור ,סע אחרי ,ואם אתה רואה פלש תאט..."

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...