Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה עם ה-HD במחשב נייד של IBM - R32


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר כ-4 שנים של עבודה מאומצת, ההארד דיסק של הנייד מתחיל להראות סימני גסיסה.

מתבטא ברעשים מוזרים וקליקים כל הזמן + המחשב מתפקד מאוד לאט.

שאלות:

האם ניתן בכלל לתקן ?

היכן ניתן למצוא HD למחשב נייד במחיר סביר ? הגודל פחות קריטי (הנוכחי 20GB).

פניתי למעבדה של IBM, והמחירים שלהם מתחילים סביב ה-1000 ש"ח + 200-300 ש"ח להתקנת המערכת הפעלה מחדש (הנייד לא מגיע עם דיסק התקנה).

 

אשמח לשמוע המלצות ועצות.

דגם הנייד: IBM ThinkPad R32 2658 MMG

 

שנה טובה ומתוקה לכולם

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

בדוק ביד2 ליאור

 

נ.ב- תציל כמה שיותר מהר את המידע שיש על גבי הדיסק הקשיח. לשחזר עולה הרבה (מאוד).

להתקין ויינדווז? אם אתה מאלה שרוצים חוקי, זה המחיר.

אם לא, תפנה אלי בפרטי אני יארגן לך משהו.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

מחירי הדיסקים הקשיחים לניידים בגדלים האלה בערך חצי ממה שהציעו לך.

 

R32 בא עם מערכת הפעלה חוקית - כך שלא צריכה להיות בעיה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שחזור לא רק שעולה הרבה כסף, גם אחוז ההצלחה הוא אפסי באופן מאופס לחלוטין.

אין חברת שחזור בעולם שמתחייבת על אפילו רבע אחוז הצלחה של משהו.

לגבות הכול - ומיד!

 

כוננים קשיחים למחשבים ניידים זמינים בשפע (בוודאי עבור IBM) וכמובן שכל מחשב מהסדרה הזאת

בא כבר עם מערכת הפעלה, כך שאין צורך לשלם על אחת חדשה.

 

לא הייתי אומר שהמחירים הם חצי. 3/4 אולי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לי היה R32 עם בעיית מסך, מכרתי אותו לאיזה בחור שידע שיש בעייה במסך - מה זה בעייה - לא היה מסך. רק בגלל שהוא צריך את ההרד דיסק.

 

 

הוא בדק איתם ולא היה ניתן להחליף HD. לא היה להם.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

דניאל, אשמח אם תפרט איזו בעיית מסך הייתה לך ?

הנייד אצלי כבר בערך 4 שנים וזאת הפעם הראשונה שמשהו מתקלקל.

 

הניידים שלהם מגיעים עם מערכת הפעלה חוקית רק בלי הדיסק התקנה.

(שמחזיקה 4 שנים מבלי להתרסק אפילו פעם אחת, כאשר אצל אחי ה-COMPAQ מתרסק בערך פעם בחודשיים - כנראה שזה אחד ההבדלים בין XP PRO לבין XP HOME).

 

את כל המידע גיביתי כבר אתמול (זה לא היה פשוט וחלק).

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם

יש סטרטר של נורת המסך, אצלי הוא לא עבד.

גם ככה השתמשתי בו רק בתור מחשב ביתי אז כבר העדפתי "מחשב ביתי".

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

שאלה לגבי מחשבים של אייביאם

 

יצא לי לראות כמה פעמים מחשבים עם מדבקה של רישיון בה כתוב XP HOME אך באים עם PRO במקור.

 

איך זה יכול להיות? (איזו קומבינה בקטנה?, או שאולי פשוט ראיתי מחשבים שעברו התקנה מחדש).

פורסם

סתם מדבקה, תתעלם. במחשבים הניידים הרציניים של IBM יותקן מראש XP PRO.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מחיר כונן 40GB למחשב נייד 5400RPM הוא בערך 400-500 ש"ח ,

יוצא לי להתקין הרבה כאלו .

 

למחשבים של IBM יש בד"כ דיסק שחזור שמתקין די באופן אוט' את ה - XP ואת הדרייברים שלו ( נקודה עדינה בניידים ) .

 

בכל אופן אל תשכח אנטיווירוס ו - ANTISPYWARE בסוף ההתקנה .

 

ואתה מסודר .

פורסם

כן, ידוע שלהרבה מחשבי אייביאם ישנה "גנבה" של דיסק קשיח (בסביבות ה 3 ג'יגה מתוך 40)

וזאת ניתן לראות במחשב שלי>קליק ימני>ניהול מחשב (MANAGE)

וללכת למנהל הדיסקים או משהו כזה. תופעה מעצבנת, אך בהחלט עוזרת להרבה אנשים שלא "מבינים" בזה.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

נתקלתי בבעיה:

אם מחליפים את ההארד דיסק, בחדש הרי אין מערכת הפעלה.

IBM לא מספקים דיסק גיבוי. היום התקשרתי ל-IBM ונאמר לי שאכן לא מגיע דיסק גיבוי ובעת החלפת כונן קשיח אני אצטרך לשלם על התקנה מחדש של מערכת ההפעלה. התקשרתי למיקרוסופט ושם נאמר לי שבמחשבים של IBM המערכת שונה במעט ומותאמת לניידים שלהם ובשל כך לא מומלץ או רצוי להתקין מערכת רגילה בנייד של IBM. בגב של הנייד יש את המדבקה המקורית של XP PRO - כלומר המערכת הפעלה חוקית ונרכשה ביחד עם המחשב.

מה אני עושה כרגע ? המחשב עדיין מתפקד (בקושי) אבל אם אחליף HD אין לי שום דיסק התקנה או כדומה. לדרוש מ-IBM את הדיסק גיבוי ?

 

ליאור

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...