Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7222 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שתי אפשרויות למקם את הטוויטר ואם מישהו מקצועי שבאמת מבין בכל הנושא של גלי קול יכול לייעץ אני מאוד אודה לו.

האפשרויות:

1. על הדאשבורד בצורה הרגילה כאשר הטוויטרים מופנים לחלון המרכזי של הרכב

2. על הדאשבורד כאשר הטוויטרים "עומדים" והפנים שלהם מופנים לנוסעים, ז"א למרכז הרכב.

 

תודה רבה!

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

אני לא חושב שהחברה כל כך משנה לגביי השאלה ששאלתי.

 

בכלליות לגביי מיקום טוויטר....

 

תודה

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

יש כמה וכמה דיעות שונות לגבי מיקומי טוויטרים בין המומחים הגדולים בעולם - יש כמה אסכולות בנושא

 

אתה יכול גם להריץ כאן בחיפוש "מיקומי רמקולים" או "מיקום אידאלי" וכו'...

 

בכל מקרה, אני אוהב שהטוויטר נמצא רחוק ככל הניתן מהראש אבל בגובה החזה ומעלה.

כלומר בפינות הרחוקות של הדשבורד או בקורות קרוב לשמשה ולדבשורד כאשר הטוויטרים מופנים כלפי גובה הראש.

 

לגבי טוויטר מופנה לראש או לשמשה - זה תלוי בטוויטר, עד כמה הוא עוצמתי ומפורט ואיך הצליל שלו מתפזר - זה יכול להשתנות בין טוויטר אחד למשנהו - ככה שאתה תמיד חייב לנסות לפני שאתה מקבע מיקום.

 

אני באופן אישי אוהב טוויטרים רכים ככל הניתן ואני אוהב שהם מופנים לראש או לפחות למרכז הרכב לכוון הגובה של הראש. (זה בעקבות כל המצבים שהתנסיתי בהם עד היום)

 

ויש כאלה שטוענים שככל שהטוויטר רחוק מהראש - לא משנה איפה הוא נמצא כל עוד הוא פונה לכוון הראש או מרכז הבמה זה יהיה יותר טוב - בד"כ המיקום המדובר הוא בקיק-פאנלים.

 

תעשה חיפוש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תשים פה , תשים שם , תשים אצלם , בסוף מה שיגידו לך לא חשוב, תשים איפה שאתה שומע הכי טוב.

 

בעיקרון מומלץ באזור גובה האוזניים.

בברכה.

קורווין.

פורסם
לצערי אני לא מתמצא ברכביבי החברה הנ"ל.
שמע, תודה על התגובה. הועלת.

 

לענייננו, באמת שאלת שאלה טובה. אבל לצערי אין תשובה חד משמעית כמו שאמרו קודמיי (ואני לא מתכוון לתשובה המועילה שבציטוט...) בסוף - מה שCORWIN כתב נכון.

הכל משתנה בהתאם לסוג הטוויטר, עוצמתו, אטימת הרכב, נפח הרכב, זווית השימשה, גובה הנהג (:-D) וכו'.

הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לחבר את הקומפוננט להגברה, לשמוע את הסט כאשר הטוויטרים לא מקובעים, לנטרל לגמרי TIME ALIGNMENT אם קיים, ולשחק עם הטוויטרים עד לקבלת תמונה מספקת (ממורכזת בעלת עומק וכו') ורק אז לקבע את מיקומם וזוויותיהם. ניתן להשתמש בפלסטלינה למשל כדי לפשט את העניין...

שם לב שכיוון הבמה תלוי לא רק בטוויטרים אלא גם במיקום וכיוון המיד-באסים ולכך נדרשת בניה מתאימה ברב הרכבים. תתפלא איזו משמעות יש לכיוון המיד באסים לגובה הבמה...

 

יש המון מה לומר (על פאזות, השפעת איטום, כיוון אקולייזר והשפעתו וכו') אבל באמת שאין אפשרות להסביר הכל בתר'ד אחד ובכתב, לכל אחד יש המון מה ללמוד על כך כולל אני, כמובן...

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אני לא נוהג לתת המלצות על רכיבים שאני לא מכיר אישית.

 

אם יש לך בעיה אם מה שכתבתי תפנה אליי או להנהלה בה"פ, או שתמנע מציטוטים!

פורסם

להלן ציטוט:

אני לא נוהג לתת המלצות על רכיבים שאני לא מכיר אישית.

 

אם יש לך בעיה אם מה שכתבתי תפנה אליי או להנהלה בה"פ, או שתמנע מציטוטים!

אז אל תגיב!

זה לא שכולם כאן פשוט "מחכים" לראות את התגובה שלך ובלי זה לא נוכל להמשיך בתר'ד...

אם אין לך מה לומר אז אל תגיד.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

אתה לא צריך בן אדם שמבין כי האוזניים ששומעות בסוף הם שלך לא שלו ...קח שחק עם טוויטרים איזה חודש באוטו פעם פה פעם שם .... פה האנשים יגידו לך שאוהבים שהוא בקורה או למטה או מעלה אבל זה מה שהם אוהבים.... קח דוגמה אמר לך פה משיהוא שהוא אוהב טיווטר בגובה האוזניים אני למשל לא אוהב בכלל אלה אוהב אותו בגובה הדש הכול עניין של טעם בידיוק כמו בחירת קומפוננט ....

×
×
  • תוכן חדש...