Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך הקומפוננטים והרמקולים 6*9 של Peerless?

ובכלל האם Peerless היא חברה מוכרת וטובה?

 

ומה בקשר למגבר של Prosound?

 

תודה

פורסם
איך הקומפוננטים והרמקולים 6*9 של Peerless?

ובכלל האם Peerless היא חברה מוכרת וטובה?

 

ומה בקשר למגבר של Prosound?

 

תודה

 

 

כפי שנאמר פה כבר מאות פעמים הדבר היחיד שיש לעשות עם המוצרים הללו זה לצבוע בכחול ולזרוק לים :o

פורסם

הרמקולים של PEERLESS ברמה גבוהה ביותר, עומדים עם הסטים של RAINBOW REFERENCE....

 

לגבי המגברים של פרוסאונד הם ברמה של ג'נסיס אבל במחיר מוזל!!!

 

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

 

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה פיספסת אהו פיספסת אהו

 

רמקולים ומגברים גרועים, אל תיגע!!!!! ואל תגיד לא אמרנו!!!!!!!!!!!!

פורסם

כמו שנאמר למעלה, שום דבר חדש - לא, לא ושוב פעם לא!

להבדיל מהרמקולים הידועים (והטובים) של פירלס האורגינלית מדנמרק, משמוכרים בארץ תחת השם שלהם הוא פשוט בושה לתחום... :x

×
×
  • תוכן חדש...