Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

רציתי לדעת במקרה והמנוע הוא נמצא במצב לא הכי תקין

כמו שנקרא "מנוע עייף"

עם 2 מאריכים בפלגים

והוצאת צינור נשם שפולט שמן, ובטח בגלל זה הוארכו הפלאגים

 

שווה להשקיע ולתקן?

אוברול חצי אוברול לא יודע בדיוק

 

כמה זה אמור לעלות + מינוס החלפה של החלקים ותיקון של התקלות האלו?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בבקשה מכבודו, האם אפשר לכתוב באיזה אוטו מדובר ?.

סליחה אם הפרעתי מנוחתו.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד כבודו עייף , הוא עבד בלילה, לכן אני מחליף אותו, מדובר בפיאט טיפו מנוע 1.6.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רנו 5 ,ואם לפותח השרשור אין תקציב להוציא ,לא על שיפוץ מנוע נוכחי, לא על הרכבת מנוע מפרוק מקומי, ובטוח לא על מנוע מיבוא?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
טרמפים או קו 11. אנחנו פורום מוטוריקה, לא תיקון תחלואי העולם (לפחות לא כולם).
שמר צודק....

ואם ואם ואם ... אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שהבנאדם רוצה לתקן ואם הוא שואל מה כדאי לו לעשות אז מן הסתם שיש לו כסף לתקן את המנוע או להחליפו

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

למה שימכור הבנאדם מתכנן להשקיע חוץ מזה מה הוא יקבל על אוטו עם מנוע גמור ?? 1000 שקל וגם זה בלחץ ישקיע עוד 2000 ויוכל למכור ב4-5 וגם להישאר עם האוטו ולהנות מהמנוע החדש

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

טוב אז לכל האנשים הטובים פה שסתם רושמים שטויות, אז כן יש לי כסף לתיקון אני פשוט מתלבט מה לעשות ומה שווה יותר

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

מי ביקש את דעתכם לגבי כסף או אוטובוס ? למה אתם מתפזרים ?

סע עם המנוע עד שיגמר לו (או שיגמר לך) ואז חפש מנוע חדש עדיף מיבוא.

פורסם

שווה להשקיע ולתקן?

אוברול חצי אוברול לא יודע בדיוק

 

כמה זה אמור לעלות + מינוס החלפה של החלקים ותיקון של התקלות האלו?

עד שלא יפתחו את המנוע לא תדע מה כדי וכמה יעלה.

מצא מוסך מהמן ומיקצועי שיאבחן על ניסיונו מה כדי או שיפתח מנוע ויבדוק מה ניתן להציל.

פורסם
טוב אז לכל האנשים הטובים פה שסתם רושמים שטויות, אז כן יש לי כסף לתיקון אני פשוט מתלבט מה לעשות ומה שווה יותר
ידידי-

אם המכונית יקרה לך ואתה רוצה מתוך עיקרון להמשיך ולתחזק אותה-תעשה אוברול. קיימת גם אופציה להחליף מנוע.

אם זו סתם מכונית מעבר- סע עד שתעצור.אז תתקן.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...