Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש חיישני תנועה בצידי הרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד מעט אני מחליף רכב.

 

אני רוצה להמנע מכל מיני שריטות על המראות והדלתות,לרוב אני פשוט נמנע מלהכנס למקומות צרים,

אבל לפעמים פשוט אין ברירה-למשל,חצר דו סטרית,מצד אחד מכוניות חונות ומצד שני בא רכב גדול

ואז פשוט אין ברירה מלהסיט את הרכב טיפה לכיוון הנגדי של הרכב שבא ממול.

 

אני רוצה להתקין חיישנים שתפקידם יהיה להתריע שאני מתקרב יותר מדי עם המראה הצדית או הדלת למכשול (מכוניות חונות,קיר...) מעין חיישני תנועה.

 

אני יודע שיש חיישני חניה אך בניגוד לחיישן חניה שמתחילים להתריע בנסיעה לאחור (לאחר שילוב הילוך אחורי) חיישני התנועה צריכים לעבוד כל הזמן .

 

חיישני חניה מתחילים לעבוד ,כאשר יש מכשול הממוקם במרחק מסוים (10 ס"מ למשל) וחיישן תנועה חייב לקלוט מכשול ממרחק קטן יותר על מנת להמנע מצפירות מיותרות כאשר שני רכבים נוסעים זה לצד זה או עומדים ברמזור\פקק.

 

מצאתי שרשור ובו מתקיים דיון דומה ,אבל, אין המלצה לחחישנים מסויימים (דגם או חברה)

 

חשבתי לחפש בגוגל או איביי ,אני פשוט לא יודע מה לרשום (איך אומרים חיישני תנועה באנגלית?)

 

מקווה שתוכלו לעזור לי

 

תודה מראש לכל המגיבים

פורסם

דברתי בדיוק על השרשור הזה,קראתי אותו

 

אחד מחברי הפורום אמר שיש חיישנים כאלה אצל מורה הנהיגה שלו

 

יכל להיות שבארץ אין עדיין חיישנים כאלה,אני מוכן לחפש ברשת,השאלה איך רושמים ?

פורסם
PARKING SENSOR

כנראה שבכל זאת מדובר בחיישני חניה ולא בחיישני תנועה

חשבתי על 3 חיישנים,1 יותקן על החלק החיצוני של מראת הצד ושניים על הדלתות

יש דגם מומלץ?

 

תודה

פורסם

ראיתי לא בארץ, חיישני חנייה קדמים שמורכבים על הפגוש הקדמי ימין ושמאל.

המערכת פועלת רק כאשר מפעילים אותה(כמו רדיו וכ...) והיא מתריעה כמה קרוב אתה למכונית אחרת.

פורסם

על חיישנים קדמיים גם שמעתי

 

השאלה אם יש חיישנים שמורכבים משני צדי הרכב?

 

ניסיתי למצוא בגוגל ורשמתי SIDE SENSORS, לא מצאתי כלום

×
×
  • תוכן חדש...