Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידידי בני ל. שלום, איך אתה יודע שאם אתערב אפסיד ?.אני אף פעם לא מפסיד. :-D

 

ראה מה כתב dudielad: "על גלגל התנופה לא היה כל סימון".הוא סובב כמה פעמים וכשהבוכנה

היתה למעלה, לא היה כל סימון.

ומה אם מישהוא החליף מחזיר שמן ,ולצורך כך פירק את גלגל התנופה והרכיב אותו לא כמו שהיה,

האם הסימון יחזור למקום ?.אני אענה, לא.

לכן השיטה והקובץ שהעלתי במקרה הזה נכונים.

הפסדת , שלם לי.:-D

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרכבתי טיימינג על פי התגובות.. על גלגל התנופה לא היה כל סימון אחרי כמה סיבובים שניסיתי לחפש לא נימצא כל סימון..

 

עכשיו לפני שאני ממניע.. סיבבתי את הפולים והם מסתובבים ביחד.. עשיתי בסיביבות 12 סיבובים..

 

 

מה שנותר רק להניע?

אפשר להניע? או יש עוד הכנות לפני..? (בדיקות)

פורסם

dudielad, עשית בסיביבות 12 סיבובים,האם הסתובב חלק ללא עצירות ?

רצוי שתכתוב בדיוק שלב אחר שלב איך הרכבת.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
dudielad, עשית בסיביבות 12 סיבובים,האם הסתובב חלק ללא עצירות ?

רצוי שתכתוב בדיוק שלב אחר שלב איך הרכבת.

אז ככה...

 

הרמתי את בוכנה 4 הכי למעלה.. לפני שהיא מתחילה לרדת כבר.. ואת הקאמשפט סיבבתי בכיוון השעון..

עכשיו עליי לציין שיכול להיות כמה מצבים בסיבוב שלם של הקאמשאפט שבוא שתי הזיזים במצב של אחד עוד להיפתח ואחד ניסגר..

 

הרכבתי את הטיימינג ומתחתי..

 

ניסיתי לסוובב ללא הרבה כוח סיבבתי דרך פולי קאמשפט... ויצא כ-12 סיבובים שאני כבר הפסקתי כי ניראה שמספיק..

 

אחרי זה סבא שלי ניסה לבדוק קומפרסיה עם האצבע דרך החור של הפלאג שאני מסובב את הקאמשפט והוא אומר שאין קופרסיה יכול להיות?

 

לנסות להניע?

פורסם

אם סבא ניסה לבדוק קומפרסיה עם האצבע,כשאתה מסובב את הפולי ביד, לא תרגיש קומפרסיה.

אם עשית לפי בוכנה מס' 4 בנמ"ע,והגל הזיזים בחפיפה, הרוטור צריק להצביע על כבל הצתה

שמחובר לצילינדר מס' 1.אם כך נסה להניע.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
אם סבא ניסה לבדוק קומפרסיה עם האצבע,כשאתה מסובב את הפולי ביד, לא תרגיש קומפרסיה.

אם עשית לפי בוכנה מס' 4 בנמ"ע,והגל הזיזים בחפיפה, הרוטור צריק להצביע על כבל הצתה

שמחובר לצילינדר מס' 1.אם כך נסה להניע.

מה זה בנמ"ע?

 

ואם גם בסטרטרים קטנים הוא עכשיו אומר אין קומפרסיה..? לציין שהוא לא מבין גדול..

פורסם

עזוב את סבא כבודו במקומו מונח,הלוואי שגם לי היה סבא. :-D

כבר אמרנו בהתחלת השרשור, נמ"ע = "מצב הבוכנה הכי למעלה".

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
עזוב את סבא כבודו במקומו מונח,הלוואי שגם לי היה סבא. :-D

כבר אמרנו בהתחלת השרשור, נמ"ע = "מצב הבוכנה הכי למעלה".

טוב תודה!!!

 

אני צריך לארגן מצבא חדש מכיוון שהנ"ל פרק אז אני יעדכן מחר תודה רבה לכולם ובמיוחד לך דויד וגם בני.. שיהיה לכולם שבוע טוב ומבורך ...

פורסם

נ.מ.ע=נקודה ,מתה, עליונה. = מצב עילי מקסימלי של הבוכנה.

בסיבוב ידני של פולי המנוע , לא נבנית דחיסה(קומפרסיה), אלא רק במנוע עובד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
נ.מ.ע=נקודה ,מתה, עליונה. = מצב עילי מקסימלי של הבוכנה.

בסיבוב ידני של פולי המנוע , לא נבנית דחיסה(קומפרסיה), אלא רק במנוע עובד.

בברכה

צביקה

שנותנים סטארטר ניבנית דחיסה?

 

תודה

פורסם
שנותנים סטארטר ניבנית דחיסה?

 

תודה[/כן בהחלט, וכך גם בודקים קומפרסייה במנוע כבוי, על ידי פרוק הפלגים, ניתוק כבל ראשי מסליל ההצתה, לחיצה של דוושת התאוצה עד לרצפה, ומתן סטרטר, תןך שניות מספר, שעון הקומפרסייה מראה

את הלחץ בצילנדר הנבדק.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
נ.מ.ע=נקודה ,מתה, עליונה. = מצב עילי מקסימלי של הבוכנה.

בסיבוב ידני של פולי המנוע , לא נבנית דחיסה(קומפרסיה), אלא רק במנוע עובד.

בברכה

צביקה

ניבנת גם ניבנת, מדוע לדעתך קשה לסובב מנוע כאשר המצתים מורכבים? נכון, כי ניבנת דחיסה.

וכל מי שניסה לבצע בדיקות לחץ הפוך מכיר את הטריק למצוא את נקודת הנ.מ.ע ע"י אצבע שסוגרת את צינור האויר ומרגישה את בניית הדחיסה.

פורסם

danniel,"ניבנת גם ניבנת" נכון. מורגשת באצבע לא בהכרח,אם האצבע לא סוגרת את מלוא חור

הפלג,לא תורגש הקומפרסיה.סיבוב פולי ביד אינו מייצר לחץ שיורגש באצבע.לעומת זאת פעם ניסיתי לבדוק למישהוא קומפרסיה, במנוע שלא היה מורכב ברכב.

סובבתי את גלגל התנופה(לא את הפולי) במכות,כשהבוכנה היתה ב.נ.מ.ת. קיבלתי קומפרסיה סבירה.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

נגיד ואין קומפרסיה..

מאיפה הבעיה יכולה לנבוע?

יכול להיות שכיוון רצועת הטיימינג אינו במקום?

 

מדבר פותח השרשור..

תודה.. דודי


×
×
  • תוכן חדש...