Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה לא מבין בכל מה שהולך שם הצעתי הראשית לך היא לך לאיש מקצוע או תפגש עם משהו מהפורום שמבין או תבוא למפגש של הפורום כשיש.

אתה יכול לפגוע בציוד שלך אם אתה לא יודע .

 

בברכה,

קורווין.

פורסם

אוקי..בדקתי את הפלוס והמינוס הכל בסדר שם.

החלפתי ערוצים ועדיין שומעים אותו דבר עם הרמקול הזה.

חתכתי גם את הבאס ועדיין זה ככה.

 

מה נשאר עוד?

או שכבר הלך הרמקול?

פורסם
לא. הרמקול התקין לצורך העניין נשמע בניפרד אחלה

והרמקול השני נשמע פשוט לא חיי הוא משמיע עם פחות צליל של הטוויטר אבל כשאני שומע רק אותו ומגביר את הטוויטר אז הוא נשמע דיי טוב.

אבל אני לא יכול להשאיר אותו מוגבר בטוויטר כי אם אני אשמיע בנוסף את הרמקול התקין אז התקין ישמע עם יותר מידי טוויטר.

מקווה שהבנת.

יכול להיות אולי שהטוויר הספציפי הזה נדפק או שמשהו בו התקלקל ובגלל זה אתה שועמ פחות טוב

פורסם
זה כבר פעם שניה שנדפק לרמקול השמאלי הטוויטר! יש מצב שהערוץ במגבר גורמ לזה?

כלומר הוא לא נותן משהו תקין..?

שתי שאלות -

1. אתה מגיע לסוף הסקאלה של הווליום ברדיו דיסק לעיתים קרובות?

2. הגיין של המגבר במקסימום?

 

בברכה, שי.

פורסם

היה לי במערכת הקודמת את השילוב הנ''ל ואני עבדתי עם גיין במגבר על פחות מחצי הרמקול הוא מאוד רגיש לעיווטים ויכול להיות שאם מישהו לא מקצועי נגע לך בכיוונים אז נשרף לך שם משהו בעסק.

 

אם יש לך אחריות על הרמקול תגש לחברה שיתקנו אם אין לך תלך למקצוען שינסה לפתור את הבעיה.\

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
שתי שאלות -

1. אתה מגיע לסוף הסקאלה של הווליום ברדיו דיסק לעיתים קרובות?

2. הגיין של המגבר במקסימום?

 

בברכה, שי.

1. לא אני לא מגיע בכלל לסוף הסקאלה של הווליום.

2. ולא הגיין של המגבר לא במקסימום.

 

בקשר לאחריות כן יש לי.

אבל כבר לא נעים לי לגשת לבן אדם כי הוא כבר החליף לי זוג של הרמקולים האלה בגלל שנשרפו.

פורסם
1. לא אני לא מגיע בכלל לסוף הסקאלה של הווליום.

2. ולא הגיין של המגבר לא במקסימום.

 

בקשר לאחריות כן יש לי.

אבל כבר לא נעים לי לגשת לבן אדם כי הוא כבר החליף לי זוג של הרמקולים האלה בגלל שנשרפו.

לכמה אתה מגיע?

פורסם
במגבר ניראה לי עד החצי אפילו פחות...וברדיו דיסק פיוניר 6750 עד 40

אני ממליץ לך לגשת למתקין שלך, משהו מסריח ללא ספק.

פורסם

יכול להיות קצר בקרוס

 

תגיד לו להחליף לך את הטוויטר ולבדוק את החיווט ולבדוק האם הקרוס נוגע במשהו מקצר

 

ושיהיה לך נעים מאוד ללכת עליו ,בגלל זה אתה קונה בחנות ולא באינטרנט,שלציוד שלך יהיה אבא

×
×
  • תוכן חדש...