Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תחנת דלק "טן" בא.ת. עמק חפר, מאחורי "שופרסל" ("קוסמוס" לשעבר) 20 ומשהו א"ג הנחה לליטר בנזין 95, 170 א"ג לליטר סולר. כל זה בשירות מלא

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההנחה הגדולה ביותר שראיתי עד כה - 33 אגורות לליטר.

במתחם החנויות שעל כביש 90, בכניסה לראש-פינה. גם בתחנת טן הקטנה וגם בדלק הגדולה. פז השכנה כמעט עומדת בתחרות ומציעה 30 אגורות לליטר.

 

תדלקתי פעמיים בטן, ולא נצפו תופעות מיוחדות מכיוון הפיג'ו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תחנת טן בצ'ק פוסט, חיפה

 

ליד שטראוס

הנחה של 22 אגורות ל95

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

תחנת דלק ש.י.א במערב ראשל"צ שהוזכרה בשירשור זה הוזכרה בעבר בעיתון ידיעות כתחנה שמהלה דלק. מישהוא יודע אם זה עדיין רלוונטי, או שהדלק בימינו תקין?

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תחנות טן בכל הארץ מציעות דלק מוזל לכל מחזיקי כרטיס אשראי מסוג קמפוס כארט של סטודנטים, וגם עבור כרטיס אשראי נוסף שאיני זוכר איזה כרגע, אני חושב שזה ישראכארט או אמריקן אקספרס, אני אשמח אם מי שיודע יפרסם כאן.

ההנחה היא בגובה של 1.5% ומקבלים אותה במועד החיוב של הכרטיס, בנוסף לדלק המוזל של טן בשירות מלא, עם ההנחה הזאת משתלם מאוד לתדלק בתחנות שלהם.

אני מתדלק בטן קבוע, ולא יצא לי להיתקל בבעיות אצלם אף פעם, כך שלא נראה לי שהם מוהלים דלק בניגוד למה שאמרו פה.

הדבר היחיד לגבי טן, זה שנראה לי שבתחנה שלהם בביל"ו מחייבים אותך כאילו תדלקת יותר ממה שבאמת, תמיד כשאני מתדלק ונשאר לי נגיד רבע מיכל, יוצא שכאילו תידלקתי בשווי של בין 30 ל-40 שקל יותר ממה שיוצא לי בדרך כלל. שווה לשים לב אם אתם מתדלקים שם.

 

תחנות זולות שאני מכיר:

בבאר שבע:

טן - הנחה בשירות מלא של 30 אג'. איזור תעשיה.

תפוז - הנחה של 30 אג'. איזור תעשיה מול התחנה של טן.

דלק - הנחה 25 אג' בתחנה שמול מתחם הרכבת.

 

במרכז:

טן - צומת ביל"ו, כניסה דרומית, הנחה בשירות מלא 30 אג'.

טן - לוד, איזור תעשיה, 17 אג' שירות מלא.

טן - בארות יצחק, 18 אג' בשירות מלא.

 

* כל ההנחות שרשמתי רלוונטיות לדלק 95

 

בהצלחה לכולם, וח"ח על השירשור, רעיון מעולה (גם אם הוא נעשה מ"מניעים אנוכיים")

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

גם אני חיפשתי (כמו הרב כאן) רשימה מלאה שתחיל את כל התחנות המוכרות דלק בהנחה ולא מצאתי.

כל מה שמצאתי היה אוסף תגובות כמו כאן שרובן כבר לא עדכניות (בהזדמנות זו אני מתנצל שאני מעלה הודעה זו מתהום הנשיה, אבל לדעתי זה מעניין את כולם).

 

לכן החלטתי לנסות להכין ולתחזק (החלק היותר קשה), רשימה כזו בעצמי.

אני מתכוון לעשות את זה בבלוג שלי כאן: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1105597

הרשימה כרגע לא מלאה (אני לא מגיע לבאר שבע ודרומה לעיתים קרובות 8)) אבל אשמח לקבל עזרה בעדכונים שלה.

 

הדרך הכי טובה לעזור, היא לצלם (אפשר בפלאפון) את המחירון של התחנה ולשלוח לי (קרדיט ינתן לכל תורם, לפי בקשתו)

 

אשמח לקבל גם הערות והארות נוספות

פורסם
כספר, אולי תעדכן איפה אתה מתדלק היום. כמו שאתה יודע, אני באזור וגם אצלי היא שותה רק אוקטן משובח...:wink:

 

אני כבר לא כל כך מהאזור שלך.

באזור הרצליה אני מתדלק בתחנת סונול "אילוש" על כביש הבריגדה היהודית.

מחיר טוב והקליאו לא מתלוננת על האוכל.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אם מישהו מאנשי הפורום גם באזור ראשל"צ-חולון, תחנת דלק סונול, הצמודה לפינה הצפון מזרחית של קניון הזהב, מציעה דלק 99 במחיר 95 (מחיר 95 מלא).

 

בכדי לקבל את ההנחה יש להוציא כרטיס תדלוק מטעם התחנה. התשלום נגבה דרך הוראת קבע מחשבון הבנק (ולא דרך כרטיס האשראי). בבירור איתם, אין התחייבות ואין דמי שימוש חודשיים אלא התשלום רק על הדלק (לא תידלקת-לא שילמת).

 

אגב - הכרטיס מגיע כשבועיים לאחר הזמנתו.

 

מקווה שזה סייע למישהו

פורסם

בירושלים:

בתחנת הדלק בניות (רח' הרצוג) יש מבצע בכל יום שלישי מ-10:00 עד 22:00, 30 אג' הנחה על דלק בתדלוק עצמי (במקום 15 אג').

לא יודע מה לגבי סולר.

פורסם

תחנת דלק "אלון" ביציאה מחדרה לכיוון עפולה ליד חברת החשמל, המציעה 30 א"ג הנחה ל-95

 

תחנת דלק "דלק" בחדרה מול "שופרסל ביג", "ג'מבו" לשעבר, 25 א"ג הנחה.

 

שתיהן פועלות בשירות עצמי בלבד

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

עדכנתי בבלוג שלי את רשימת התחנות שנותנות הנחות (הנחה מעל 20 אגורות) לבנזין 95 אוקטן.

 

תודה לכל המעדכנים, אנא המשיכו לעדכן.

 

Fat Bastard - אני מתנצל, אך לא מצאתי את התחנות שתארת (מצאתי שתי תחנות אלון ביציאה מחדרה, אך התקשרתי אליהן והן נותנות הנחה של 12 אגורות בלבד), אשמח אם תתן את הכתובות המדוייקת או מפה (כמו בטבלה שלי).


×
×
  • תוכן חדש...