Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוד אחורי ANSA


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8369 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רכב שמתוקן עליו דוד אחורי של אנסה. (רק דוד, לא כל הצנרת)

אני לא מתלהב מהדודים האחרונים האלה, סתם רעש לא עושה לי את זה.

 

בכל מקרה, הוא כבר מותקן שם, ולבחור אין אישור עליו עם תו תקן

אני יודע שלחברה יש תקן בארץ, ועם קניית דוד חדש מגיע גם תו תקן עם אישור מסודר.

 

הלכתי למקום שמוכר את המוצרים של החברה הנ"ל ונאמר לי כי הם מספקים אישורים רק לפי מספר סידורי שנמכר אצלהם.

 

כיצד ניתן להשיג אישור מהמייבא הראשי לארץ? ולפתור אותי מהתעסקויות עם שוטרים בעניין.

 

תודה למשיבים.

HOOTERS

:ladysman:

פורסם
אני מעוניין לקנות רכב שמתוקן עליו דוד אחורי של אנסה. (רק דוד, לא כל הצנרת)

אני לא מתלהב מהדודים האחרונים האלה, סתם רעש לא עושה לי את זה.

 

בכל מקרה, הוא כבר מותקן שם, ולבחור אין אישור עליו עם תו תקן

אני יודע שלחברה יש תקן בארץ, ועם קניית דוד חדש מגיע גם תו תקן עם אישור מסודר.

 

הלכתי למקום שמוכר את המוצרים של החברה הנ"ל ונאמר לי כי הם מספקים אישורים רק לפי מספר סידורי שנמכר אצלהם.

 

כיצד ניתן להשיג אישור מהמייבא הראשי לארץ? ולפתור אותי מהתעסקויות עם שוטרים בעניין.

 

תודה למשיבים.

 

 

דוד האנסה אינו מרעיש , ויש לו רעש מדהים בסל"ד גבוה

בקשר לאישור אני לא בטוח שיש כזה , בזמנו ביררתי

ולא היה..

 

זה כדאי! ..

 

הנה שלי בתמונה

2121.jpg

פורסם

בדיוק היום קיבלתי מפרדי אישור לאגזוז ה-OMP שלי.

אני מרוצה היות ועכשיו השוטרים לא יכולים ליפול עלי בנושא הזה. :D

האגזוז שלי נרכש עם הרכב, פרדי יצא איתי ממש בסדר, תוך כמה ימים שלח לי את האישור אחרי ששלחתי לו מייל.

עכשיו רק נותר לחכות למוטות :twisted: .

החיים הם סחיטה של המצערת.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יאשה, אפילו שאתה חאפר שלא שם טורבו טיימר, אני לארג'. :lol:

 

5186949

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

תודה ניגר

 

בשביל מה אני צריך טורבו טיימר ?

 

קודם צריך להתקין טורבו , לא ?

 

ואין למנוע 1.3 סעפת פליטה לטורבו !!!!!!

 

באסה

 

והמספר אינו מחובר ! עבדת עליי !!!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אני מעוניין לקנות רכב שמתוקן עליו דוד אחורי של אנסה. (רק דוד, לא כל הצנרת)

אני לא מתלהב מהדודים האחרונים האלה, סתם רעש לא עושה לי את זה.

 

בכל מקרה, הוא כבר מותקן שם, ולבחור אין אישור עליו עם תו תקן

אני יודע שלחברה יש תקן בארץ, ועם קניית דוד חדש מגיע גם תו תקן עם אישור מסודר.

 

הלכתי למקום שמוכר את המוצרים של החברה הנ"ל ונאמר לי כי הם מספקים אישורים רק לפי מספר סידורי שנמכר אצלהם.

 

כיצד ניתן להשיג אישור מהמייבא הראשי לארץ? ולפתור אותי מהתעסקויות עם שוטרים בעניין.

 

תודה למשיבים.

 

 

דוד האנסה אינו מרעיש , ויש לו רעש מדהים בסל"ד גבוה

בקשר לאישור אני לא בטוח שיש כזה , בזמנו ביררתי

ולא היה..

 

זה כדאי! ..

 

הנה שלי בתמונה

 

לירן אל תעלב אבל לדוד של ANSA על הראלי יש רעש של ערס מוביל.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
לירן אל תעלב אבל לדוד של ANSA על הראלי יש רעש של ערס מוביל.

שי

זו כנראה התדמית שלירן מנסה לשדר.

צפו בשבוע הבא לפרוייקט המצולם שלו - "תליית נעל של תינוק מאגזוז ANSA בראלי"

 

אין מה לעשות - העולם המוטורי כולל כל מיני אנשים.

 

אפילו את לירן.

פורסם

יש מי שאוהב את זה... והוא לא חייב להיות ערס...

 

 

 

רון.

8)

 

אני אגב, מאוד אוהב ערסים. (יותר אוהב פרחות) אבל אוהב גם ערסים.

 

או כמו שאמר אוסקר וויילד כשנשאל פעם בנושא :

"Some of my Best friends Are ARSIM"

 

 

 

נ.ב. - בקשר לANSA :evil: האלה... אפשר עוד פרטים? מה מי מו? ספציפי לאוטו מסוים? אוניברסלי? עושה המון רעש? (אני מאוד אוהב המון רעש....) ויותר גרוע... אפשר להעיף לו את היציאה הוולגרית הזו לטובת משהו שימשוך הרבה פחות תשומת לב?

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

שמתי לב לתופעה פה כל מי ששואל אפילו על דוד מסוים שעושא קצת רעש

מדביקים לו את הכינוי ע ר ס!!

 

הבנו את הקטע אולי מספיק!!

 

ולכול אלא שתוענים כך איזה דוד הכי עדיף ולא יקראו לך ערס אח"כ?

 

א"גב אני לא ערס

 

אוהב אותכם

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...