Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטעות נתקלתי בסרטון הבא, של בחור צעיר שמנגן על גיטרה חשמלית.

 

אין לי כמעט מושג בתחום הגיטרות, אבל הוא הדהים אותי.

 

 

תהנו.

פורסם

נחמד...

 

יש לי חבר ששותה אותו :twisted:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

יש שם איזה 160 תגובות נלהבות של גיטריסטים וחובבי הז'אנר שמהללים אותו ונגנבים ממנו, והנה תגובה לדוגמה:

 

Dude! I've been playing 32 years a style between Vanhalen and Malmstein plus throw in some Rachminoff and you get the idea, well?

you beat them all to hell dude!!

 

God bless you,

Maestro Stephen J Miller

 

אבל עזוב

חברש'ך לועס אותו:mm_wink:

פורסם

עזוב ציניות רגע...

יש לי חבר שאני מנגן איתו...

והוא פשוט אוכל אותו.

מה שהאיש הזה עשה הוא יכול ללמוד בעשר דקות מקסימום.

אבל עזוב להתווכח על זה...:hihi:

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

סולו ממש מגניב!

 

אבל עמוס ב סוואפינג וטאפינג... והפלנגר הזה קודח במוח...........

 

טכניקה ממש טובה...

 

אבל לפי דעתי אין לו כמעט פיל בניגנה.......

פשוט חקיין סטראני ו ווי....

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

ווית' אול דו ריספקט, שיזרוק את הגיטרה החשמלית וינסה את הדבר האמיתי.

שתי דוגמאות לדבר האמיתי לפניכם. בזו, מדובר בילד בן 14 בזמן הצילומים. בזו, מדובר בילד כנראה בן שש עד שמונה, והסולו שהוא מנגן הוא של דג'אנגו ריינהארט ברובו. הייתי בהופעה המצולמת ביוני, ומזלי שהייתי שיכור מדי בשביל לתפוס מה שקורה. ההופעה, אגב, היתה מבישה. הילד הועלה סתם בשביל הגימיק.

 

תביאו לי גיטריסטים כאלה ונדבר.

 

בטאמן

(-;

אני בטח אשב בפינה ואשתוק מבושה...

ברינג און דה סבבה

פורסם

כמו שכתבתי אין לי כמעט מושג בנושא גיטרות, אבל בכ"ז-

 

בטאמן,

אתה מדבר כאן על 2 דברים שונים.

הדוגמאות שהבאת הן על גיטרות אקוסטיות (אם אני לא טועה?)

 

בנגינה על גיטרה חשמלית ובסגנון של הבחור שהעליתי,

מעבר להיותו בעל אצבעות זריזות וקריאה מוזיקלית מדהימה, הוא צריך לשלוט ברגל על דוושת האפקטים (אם ככה קוראים לזה) בהתאם לנגינה שלו, ובלי שום קשר, הנגינה הרבה יותר מסובכת בסט אפ שלו- מאשר בסט אפ של אקוסטית נטו.

 

כמובן- שזה לא אומר שהוא יותר מוכשר מהחבר'ה על האקוסטית.

 

אבל את מה שהוא הוציא מהגיטרה שלו, אני אהבתי. מאוד.

פורסם

שמע, אני לא מפקפק במה שהדוד הוציא מהגיטרה שלו. לא כוס התה שלי, אבל אולי הייתי שוכר אותו בתור נגן אולפן.

 

בדוגמאות שהבאתי, אנחנו מדברים על ילדים, אבל ילדים, שסמוך עליי - מנגנים דברים שהרבה יותר קשה לנגן ממה שדוד-חשמלית ניגן. עזוב מנגנים, הם מאלתרים! ילד בן שמונה, יושב על במה מול שלושת אלפים איש, כשאחד הגיטריסטים הטובים והנחשבים בעולם מלווים אותו, ודופק סולו חצי-פאקינג-מאולתר!

ברינג און דה סבבה

פורסם
והוא פשוט אוכל אותו.

מה שהאיש הזה עשה הוא יכול ללמוד בעשר דקות מקסימום.

אבל עזוב להתווכח על זה...:hihi:

אתה חבר של דיוויד ברוזה?

בו'נה, אתה חייב להשיג לי חתימה!

 

אה ואגב, לי יש חבר שרץ 100 מטר משוכות בשמונה וחצי שניות. חבל על הזמן שלכם, אוכל מדליסטים אולימפיים בלי מלח. מה אוכל, שותה! מה שותה, מחרבן עליהם ומשאיר להם אבק גללים! חבל על הזמן שלכם להתווכח, זה פשוט ככה.

כרגע כנראה הוא מעדיף לא להתפרסם ולעשות את זה בשביל הכיף שלו. אבל חבל על הזמן שלכם להתווכח. הבן אדם שולטטטטתתתת!!!!1111

פורסם

יש לי חבר משלשל מרוב שהוא אוכל את כל החברים של כולכם ביחד

 

יש לו קיבה רגישה, ועם עירבוביה כזו - חבל להיתווכח , זה קילקול כיבה על בטוח.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...