Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה יש לו זמינות כוח רק בסל"ד גבוה ?

 

כי הוא שם מגדש שגדול על המנוע בסט אפ הזה...

 

קודם שינצל את ה T28 המקורי , אח"כ שירכיב משהו גדול יותר .

 

מ AR48 לקפוץ ל AR81 ולתהות למה אין זמינות בטווח סל"ד נמוך זה כמו לנסות להכניס את מה שיש לך בין הרגליים לאוזן של חברה שלך ולתהות למה היא לא גונחת...

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יאשה,

אתה חושב ש RS עם A/R 81 באמת זמין רק מ 4500 סל"ד על מנוע 2000 סמ"ק?

זה לא טוב לי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יאשה,

אתה חושב ש RS עם A/R 81 באמת זמין רק מ 4500 סל"ד על מנוע 2000 סמ"ק?

זה לא טוב לי.

כל עוד הרכב עם קאמשפטים רגילים , אל תצפה לפחות מהסל"ד הזה...

 

( בהחלט יש מצב שהוא יכנס ב 4 פלוס מינוס , כל מנוע בנוי מעט שונה ועם קאמשפטים שונים , אבל ללא קאמשפט ייעודי אז זה הטווח שהטורבו על נפח כזה אמור להיכנס )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
שלום לכולם

יש לי חבר שברשותו פיאט קופה 5 צלינדר משופרת,המגדש תוצרת garratt t-28 RS 0.81 AR

.

אתה בטוח שזה לא GT2871R, לפי סל"ד הכניסה שאתה מתאר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מה זה קאמשפט יעודי? קר יותר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ישנם קאמשפטים שמיועדים לתת פתיחת גזים מוקדם יותר .

 

כזה היה אצלי ב RS בזמנו .

 

הטווח שלו היה 2000-7000 , בפועל הייתי עם סט אפ מעט שונה והטורבו נכנס כבר ב 2500 והגדישה המלאה היתה כבר 3100 !

 

אמנם רק T3 אבל מדובר על מנוע 1.6 בלבד...

 

( סליחה , 1.65 בגלל הבוכנות )

 

 

 

יאשה , שחייב לגדוש לרכבת עכשיו .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אתה בטוח שזה לא GT2871R, לפי סל"ד הכניסה שאתה מתאר?
כן 100 אחוז,סעפת סטנדרט אין לי מושג מה הגודל,

המון תודה על העזרה אני הבדוק לגבי המחשב גדישה אולי הוא עושה את הצרות.

שי

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

לאחר תקופה ארוכה אתמול הגיע מכשיר מיוחד לכיוון הטיימינג שנקרא (שאלוט עם אני זוכר נכון) המכשיר בעצם נועל את הקאמשפטים של הפלטה והיניקה ואז מסובבים את הפולי של הקראנק עד לנק ' מתה עליונה מחזירים את הרצועה מותחים וסוגרים. נשמע פשוט זה לוקח 4 שעות צריך לפרק ציריות לפרק תושבות מנוע להסיט את המנוע ימינה בשביל שיהיה אפשר להגיע לרצועה ,לאחר עבודה לא קלה להלן התוצאותהקומפרסיה עלתה גם הווקום במנוע עלה והכי חשוב הזמינות סוף סוף הטורבו מתחיל לבנות כוח באזור ה-3000 ומקבל פול בוסט ב-4000 הרכב נוסע שונה לגמרי מלפני הכיוון הגדישה היתה 1.2 או 1.3 באר הרכב מאיץ בטרוף והשילוב בין ההילוכים ממשיך ללא נפילת כוח לסיכום היה שווה גם 10 שעות של עבודה.

הבעיה החדשה שעכשיו יש הרבה כוח ומה לעשות הקלץ זקוק להחלפה (שזה יהיה הצרות)דרך אגב מכוון שהקלץ יחליק הרכב לא נמדר בבאר 1.6 שזה יהיה סיפור מעניין לעצמו נחליף קלאץ מחוזק ואני יעדכן אתכם,תודה לכול מי שניסה לעזור והכי לחזי שעשה עבודה יוצאת מן הכלל

שי

×
×
  • תוכן חדש...