Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי חבר שברשותו פיאט קופה 5 צלינדר משופרת,המגדש תוצרת garratt t-28 RS 0.81 AR

הרכב פשוט חולה מבחינת כח אבל ישנה בעיה קלה הטורבו בונה כח האזור ה-4500 סל"ד ותפתח ב-5000 סל"ד.

רציתי לדעת כיצד אפשר לשפר את הזמינות של הרכב ?

תודה מראש שי.

פורסם

המלצה על בעל מקצוע נוסף המתמחה בפיאט קופה - חזי ממושב אלישמע.

 

חפש את הטלפון שלו במנוע החיפוש של הפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

חזי מכיר את הרכב והוא גם טיפל בו ,חזי טוען שצריך לכוון את הטיימינג עם איזה שהוא מכשיר

 

יכול להיות שבגלל סוג הטורבו AR 0.81 יש הבעיה?

פורסם

לא זה הירוקה שהיתה לשעבר של נתן

שאלות

1 מה הם הגורמים היכולים להשפיעה על אופי הפעולה של הטורבו?

2 חלפת סעפת פלטה לסעפת מוגדלת יכולה להוריד את הזמינות?

3 מישהו מכיר או שיש לו ניסיון ב- garrett t28 RS AR 0.81 ?

תודה שי

פורסם

תזכיר לי מה נפח המנוע של הרכב?

מה הטורבו שבא במקור? ולמה הוא לקח דווקא A/R 0.81 ולא 0.6?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

נפח המנוע 2000 סמ"ק

 

הטורבינה המקורית GT-28 נראה לי 0.61AR

 

יש ברכב מחשב גדישה של חברת GREEDY לא זוכר את הדגם יש אפשרות לשנות זמינות דרך המחשב גדישה?

שי

פורסם

למה הוא החליף טורבינה?

בכמה סל"ד נכנס הטורבו המקורי?

המחשב של גריידי שולט בוואקום שמגיע ל wastegate. לצינורית הוואקום שמגיעה למחשב עצמו יש פילטר שחייב להיות מורכב בכיוון הנכון. כל זה בהנחה שמדובר על greddy profec B

מתי הוא התקין את הגריידי?

מפת הגדישה עצמה לא משתנה עקב שינוי ה A/R (כי אתה מדבר על ה A/R בטורבינה, לא בקומפרסור).

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
למה הוא החליף טורבינה?

בכמה סל"ד נכנס הטורבו המקורי?

המחשב של גריידי שולט בוואקום שמגיע ל wastegate. לצינורית הוואקום שמגיעה למחשב עצמו יש פילטר שחייב להיות מורכב בכיוון הנכון. כל זה בהנחה שמדובר על greddy profec B

מתי הוא התקין את הגריידי?

מפת הגדישה עצמה לא משתנה עקב שינוי ה A/R (כי אתה מדבר על ה A/R בטורבינה, לא בקומפרסור).

חבר שלי כך קנה את הרכב הוא לא שינה כלום

1 הטורבינה הוחלפה בגלל שהיא עשתה את העבודה

2 לפי מה שאני יודע באזור ה- 2000 סל"ד

3 הרכב נקנה כולל המחשב לפי מה שראיתי בחוברת של המחשב גדישה חוץ מלעלות את הגדישה (באחוזים) אפשר לשנות עוד מה פרמטרים שאין לי מושג מה הם .

תודה שי

פורסם

אני מציע לך לפנות למוסכים שהציעו בשירשור.

לא מעלים את הגדישה באחוזים בגריידי אלא בבארים. אפשר לשלוט אל האופן שבו יעביר המחשב את הואקום ל wastegate על מנת לשפר תגובות או למנוע turbo spikes.

לפי דעתי משהו לא בסדר בהתקנה של הטורבינה החדשה (אולי צינורות וואקום), כי אם הקודם נכנס ב 2000, החדש אמור להכנס ב 2500-2800. זאת לפי מפת הגדישה של ה RS, על פי 2000 סמ"ק.

אם זו הייתה הבעיה שלי, הייתי מבטל את המחשב, מחבר את הוואקום המקורי ל wastegate ומכוון לגדישה מקורית. אם הטורבו אז היה נכנס נכון אז כנראה שמשהו בחיבורים של המחשב השתבש.

בכל מקרה, אמור לחבר שלך ללכת לבעל מקצוע ולתת כמה שיותר פרטים. במיוחד על מחשב הגדישה.

 

וכן, סעפות יכולות לשנות את תצורת הכניסה של הטורבו. גם קוטר הצנרת. אפשר לכתוב על זה ספרים שלמים...

אם אתה מעונין ללמוד עוד בנושא, אני ממליץ על Maximum Boost של Corky Bell.

בהצלחה,

גלעד

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

המגדש המקורי הוא T28 ולא GT28.

אם אני לא טועה, שה-A/R של הטורבינה המקורית הוא בכלל 0.48.

ל-GT28R שהיה לי על הקופה היה 0.61.

ה-RS גדול יותר, חזק יותר ופחות זמין עקב זאת.

המקורי קטן יותר וזמין כבר מ-2000 סל"ד, אבל ההבדל בכוח מורגש ביותר.

 

הבעלים של הכסופה מכרמיאל, שנהג ב-20VT שלי בזמנו, אמר

לי שה-GT28RS שלו מתנהג בדיוק כמו שציין פותח השרשור:

הרבה כוח אבל בתחום הסל"ד הגבוה.

חזי טיפל בשתי הקופה הללו והוא עשה את עבודת ההחלפה.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם

מה קוטר הצנרת בפיאט קופה?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...