Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי לא מסובך במיוחד. יש לי נזילה ממחזיר שמן אחורי בגיר ידני סובארו DL 93 . מישהו בבקשה יכול להסביר לי איך אני מבצע תיקון ובאיזה קוטר המחזיר שמן?

כמו כן יש לי נזילה מהבורג ריקון שבגיר,

האם צריכה להיות שם שייבה או משהו?

הבורג נדמה לי 18 או 19...

תודה לעונים.

פורסם

לגבי הבורג ריקון של הגיר- אני לא בטוח לגבי השייבה אך באוטומטי צריכה להיות שם שייבה, קפוץ לחנות חלפים ביום ראשון,תבדוק עם בעל החנות או שתרים טלפון למוסך מרכזי ושאל אותם לגבי שמן גיר רגיל , כמה עולה להחליף ואם זה כולל שייבה, וכך תדע אם צריך שייבה או שלא,אם צריך,קפוץ לחנות ביום ראשון וקנה כמה שייבות עם בורג או 2 ותחליף גם את הבורג(10 שקל) , שתהיה לו הברגה חדשה, מה שבטוח בטוח.

 

לגבי המחזיר שמן, לא סיפור יקר, המחזיר עצמו בצורת טבעת עולה שקלים בודדים, מרבית הכסף הולך על הפירוק והרכבה.

המחזיר שמן הזה הוא בקוטר של 4-5 ס"מ בצורת טבעת.

פורסם

בשביל להחליף מחזיר שמן אחורי יש צורך לפרק את הגיר מהמנוע ואולי גם יהיה צורך לפרק את הקלאץ' בשביל זה.

עלות של מחזיר שמן שכזה נע סביב ה-10-30 ש"ח.

 

לגבי הבורג ריקון שמן בגיר, אכן צריכה להיות שייבה בין הבורג ניקוז לגיר.

מדובר על אותה השייבה שמשתמשים כאשר מחליפים שמן מנוע. כלומר השייבה זהה לפקק ריקון שמן המנוע ופקק ריקון שמן הגיר. לא נראה לי סביר שלפקק ריקון השמן בגיר נאכלה ההברגה, אחרת היה חסר לך שמן גיר כל הזמן.

עלות של שייבה כזו היא סביב ה-5 ש"ח.

 

דווקא בעניין של השייבה אני ממליץ לך לא להתפתות ולקנות שייבה תחליפית אלא מקורית בלבד היות והשייבה המקורית היא מסוג שנלחצת ואוטמת (כמו שייבות של פלאגים למנוע).

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

מי שהחליף את הגיר האוטומט העגלה והחליף לגיר רגיל במו ידיו זה אני . היה קשה מאוד.כי לשחרר את הברגים לא היה קל.האוטו עכשיו פצצה כמו שציפיתי. חזרתי ממוסך אחרי ששטפנו בקיטור את כל השמן . הרכב עבד שעתיים ולא היתה נזילה יותר- אולי בגלל שבהתחלה מילאתי ונשפך.או מילאתי יותר ואז הורדתי...מצפה להתפתחויות חיוביות.רק שתדעו תושבות גיר תחליפיות בסובארו הן זבל.

פורסם
בשביל להחליף מחזיר שמן אחורי יש צורך לפרק את הגיר מהמנוע ואולי גם יהיה צורך לפרק את הקלאץ' בשביל זה.

עלות של מחזיר שמן שכזה נע סביב ה-10-30 ש"ח.

 

לגבי הבורג ריקון שמן בגיר, אכן צריכה להיות שייבה בין הבורג ניקוז לגיר.

מדובר על אותה השייבה שמשתמשים כאשר מחליפים שמן מנוע. כלומר השייבה זהה לפקק ריקון שמן המנוע ופקק ריקון שמן הגיר. לא נראה לי סביר שלפקק ריקון השמן בגיר נאכלה ההברגה, אחרת היה חסר לך שמן גיר כל הזמן.

עלות של שייבה כזו היא סביב ה-5 ש"ח.

 

דווקא בעניין של השייבה אני ממליץ לך לא להתפתות ולקנות שייבה תחליפית אלא מקורית בלבד היות והשייבה המקורית היא מסוג שנלחצת ואוטמת (כמו שייבות של פלאגים למנוע).

בעניין השייבות: לקנות רק מקוריות מהחברה, לבורג גם של השמן מנוע וגם של השמן גיר וגם של השמן דיפרנציאל, כל הברגים באותו הקוטר ובאים עם אותה שייבה.
×
×
  • תוכן חדש...