Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

להיכנס לסיבוב בהחלקה


עופר106R16V
שימו לב! השרשור הזה בן 7609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

10. התנדב לנהוג עבור קבוצת יצרן באליפות העולם בראלי וזכה באליפות.

:D גדול

 

בקשר ל"לימוד נהיגה בהתכתבות", אני חושב שצריך להפריד בין שני נושאים: הבנת התיאוריה והיכולת ליישם אותה.

את התיאוריה אפשר ללמוד בהתכתבות, בעל-פה, בפורומים או בהחלפת לוחות חימר עם כתב יתדות. כמו שאנחנו יכולים לראות כאן, יש אנשים שיבינו אותה ואנשים שלא יבינו או שלא ינסו מספיק להבין.

ברור שגם מי שמבין לא הופך בגלל זה לנהג טוב יותר - הוא רק רוכש כלים שיכולים לעזור לו להפוך לנהג טוב יותר, אבל בלי תרגול הכלים האלה לא שווים כלום.

 

אבל בשביל לנהל דיון בפורום, כלומר להמשיך את הפצת הידע הזה, אני לא חושב שחובה להיות בעל נסיון מעשי. כל עוד האינפורמציה היא מדוייקת ונכונה, ראוי להפיץ אותה. אם ראם סמואל מצא לנכון לעשות את זה (ב"ידיעות אחרונות" בעבר ובאינטרנט היום, וגם פרדי פריהאוף ב"אוטו" בזמנו) אני לא חושב שיש סיבה לא לעשות את זה כאן.

חבל רק שבתחום הזה יש לפורום הזה עוד הרבה מה להשתפר. יש כותבים שברור שהם יודעים על מה הם מדברים, ויש כאלה שברור לגמרי שלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10. התנדב לנהוג עבור קבוצת יצרן באליפות העולם בראלי וזכה באליפות.

:D גדול

 

בקשר ל"לימוד נהיגה בהתכתבות", אני חושב שצריך להפריד בין שני נושאים: הבנת התיאוריה והיכולת ליישם אותה.

את התיאוריה אפשר ללמוד בהתכתבות, בעל-פה, בפורומים או בהחלפת לוחות חימר עם כתב יתדות. כמו שאנחנו יכולים לראות כאן, יש אנשים שיבינו אותה ואנשים שלא יבינו או שלא ינסו מספיק להבין.

ברור שגם מי שמבין לא הופך בגלל זה לנהג טוב יותר - הוא רק רוכש כלים שיכולים לעזור לו להפוך לנהג טוב יותר, אבל בלי תרגול הכלים האלה לא שווים כלום.

 

אבל בשביל לנהל דיון בפורום, כלומר להמשיך את הפצת הידע הזה, אני לא חושב שחובה להיות בעל נסיון מעשי. כל עוד האינפורמציה היא מדוייקת ונכונה, ראוי להפיץ אותה. אם ראם סמואל מצא לנכון לעשות את זה (ב"ידיעות אחרונות" בעבר ובאינטרנט היום, וגם פרדי פריהאוף ב"אוטו" בזמנו) אני לא חושב שיש סיבה לא לעשות את זה כאן.

חבל רק שבתחום הזה יש לפורום הזה עוד הרבה מה להשתפר. יש כותבים שברור שהם יודעים על מה הם מדברים, ויש כאלה שברור לגמרי שלא.

 

מסכים איתך לגמרי :!:

 

אני יודע אני יודע, אני אסתום להבא. :roll::roll::?

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא התכוונתי אליך :!:

 

אבל אני כן.. :wink:

 

ראה ת'רד האם ABS יעזור...

 

 

זה מחלה ידועה אצלי.. אני צריך להיגמל מזה.. זה קורה לאט לאט אבל לפעים צצה איזה תגובה מטופשת שלי..

 

צעירים חפוזים..

 

 

:roll:

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אישית יש בעיה עם כתיבת "הוראות הפעלה" למוצר שנקרא "החלקות" למשל, כאשר התוצאות במקרה של שימוש לא נכון עלולות להיות פציעה ואף מוות !

 

לכן,

למרות הצער שבדבר, אני משתדל מאד שלא ללמד נהיגה בהתכתבות ושלא לתת עיצות לטכניקות שונות, כאשר לא ברור לי לגמרי כיצד זה יגמר.

עם זאת, יעידו חברי הפורום הפוגשים אותי במפגשים, כי פנים מול פנים, כאשר אני רואה ומשתכנע שניתן לתת הסבר מלא, הם זוכים לעיתים לתשובות ארוכות ומפורטות הרבה יותר משביקשו...

 

נכון, חבר הפורום הניזונים מקריאה "נפגעים" מכך, אבל לפחות אני רגוע יותר מזה שהם לא הולכים לעשות נסיונות שמקורם בהסברים/עיצות שלי...

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, אני מבין את הגישה שלך, למרות שאפשר לחלוק עליה: קודם כל, אם מישהו רוצה להשתולל עדיף שהוא יעשה את זה עם ידע מאשר בלי ידע, לא? ושנית, אם אתה מספק הסבר שהוא נכון ב-100% וברור ב-100%, ואתה מסביר את הסכנות הכרוכות בעניין, ובכל זאת מישהו מפשל -- האחריות כולה שלו, לא?

 

אבל בכל זאת, מבחינת המצפון שלך אני חושב שאתה עושה את הדבר הנכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, אבל שאתה נכנס לתת היגוי כשאתה רוצה לקחת סיבוב,

אתה אוטמאטית מתקן את ההגה חזק, ויוצא לך החלקה.

 

ברור שלא התכונתי שהוא יכנס בקיר.

 

אם הבנתי את כוונתך נכון, אתה סבור שתקבל היגוי-יתר ע"י שבירת ההגה במצב של תת-היגוי. ובכן, החלקה אתה תקבל, אך ממש לא היגוי-יתר אלא החרפה

של תת-ההיגוי בו אתה כבר מצוי, ותאמין לי שתת-היגוי חריף (כמו כזה שתקבל במקרה כזה!) זו הרגשה די חסרת אונים לנהג לא מיומן

(לרוב נגמרת בעמוד\מדרכה\קיר לפני שהספקת לומר "לראלי שלי יש שילדה מטורפ...POW"), וזאת בניגוד להיגוי-יתר שהוא די אינטואיטיבי לשליטה (לפחות כך אני מרגיש).

בכל מקרה, הבנתי שאתה מארגן קבוצה לקורס ב"אלטרנתיבי". יופי ! אתה תבין בדיוק על מה אני מדבר :D .

 

 

טל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד להיגוי-יתר שהוא די אינטואיטיבי לשליטה (לפחות כך אני מרגיש).

:shock:

אתה בטוח?

לאבד אחיזה עם רכב ולהחזיר שליטה עליו עם גז, זה לא הדבר האינטואיטיבי ביותר.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולכם ובמיוחד לדניG שמספק את הסחורה כמו תמיד שאני פותח נושא על נהיגה.

עכשיו אני מבין שאי אפשר ללמוד את זה בכתב. אגב דני אתה מעביר קורסים למיניהם :?:

 

עופר 106

יש לי מישהו תותח בלימוד נהיגה מהתאוריה ועד הביצוע. שמו צועד לפניו.

אם תרצה אני אשמח להעביר לך פרטים. פנה אלי בהודעה אישית...

לדעתי הוא אחד הנהגים היותר מיומנים בארץ, ומעבר לכך פשוט יש לו את זה!

ZX1

ZX1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולכם ובמיוחד לדניG שמספק את הסחורה כמו תמיד שאני פותח נושא על נהיגה.

עכשיו אני מבין שאי אפשר ללמוד את זה בכתב. אגב דני אתה מעביר קורסים למיניהם :?:

 

עופר 106

יש לי מישהו תותח בלימוד נהיגה מהתאוריה ועד הביצוע. שמו צועד לפניו.

אם תרצה אני אשמח להעביר לך פרטים. פנה אלי בהודעה אישית...

לדעתי הוא אחד הנהגים היותר מיומנים בארץ, ומעבר לכך פשוט יש לו את זה!

ZX1

 

טוב, זאת לא ממש חוכמה לכתוב את זה,

גם אני מכיר כמה אנשים שיכולים ללמד נהיגה מתקדמת ונהיגה ספורטיבית....

 

הבחור רצה לדעת שחור על גבי דפי פורום את התשובות ...

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד להיגוי-יתר שהוא די אינטואיטיבי לשליטה (לפחות כך אני מרגיש).

:shock:

אתה בטוח?

לאבד אחיזה עם רכב ולהחזיר שליטה עליו עם גז, זה לא הדבר האינטואיטיבי ביותר.

 

התכוונתי שזה אינטואיטיבי מהאספקט של ההיגוי הנגדי הנדרש, לא של הגברת הלחץ על המצערת.

לי זה פשוט נראה כמו הדבר המתבקש עוד לפני שלמדתי זאת בקורס... משיחות שלי עם עוד כמה אנשים, כולם אמרו לי שהם גם מרגישים כך.

 

 

טל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7609 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...