Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז תראו אני ראיתי המון סאבים עם הספק של למשל..

 

400 WRMS

800 WATTS

 

וראיתי גם למשל

400WRMS

ו

1000WATTS

 

אז מה הייתם קונים עם יותר וואטים או פחות ?

לי נראה שכמה שפחות כך ינוצל הRMS יותר טוב.. אני צודק?

פורסם
אז תראו אני ראיתי המון סאבים עם הספק של למשל..

 

400 WRMS

1000 WATTS

 

וראיתי גם למשל

400WRMS

ו

1000WATTS

מה ההבדל בין השניים בדיוק?

 

אז מה הייתם קונים עם יותר וואטים או פחות ?

לי נראה שכמה שפחות כך ינוצל הRMS יותר טוב.. אני צודק?

ולמה אתה מתכוון שה" RMS ינוצל"?

פורסם

אבי,

אתה חדש בפורום ואין לך כמעט ידע בנושא (לפי אופי השאלה).

הנתון "המפוצץ" בוואטים הוא גימיק שיווקי נטו. הנתון האמיתי שצריך להסתכל עליו הוא נתון ה RMS, שגם הוא לא מדוייק במיוחד אבל נותן לך מושג כללי על הספק הרמקול \ מגבר.

 

אם תרצה דוגמה קלאסית ל"עבודה בעיניים" תמצא את המגברים של "פירסט אוסטריה" שרשום עליהם בענק 1000 וואט והם מוציאים רק 25 RMS לערוץ = כמו הגברה של רדיו-דיסק פשוט.

 

אין להתייחס לנתון הזה כאל נתון בעל ערך בעת קניית מגבר או רמקול.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני יודע שההספק הנקי שיכול להוציא אותו הסאב הוא הRMS...

ואני יודע שהWATT הוא הספק עבודה שהוא אי אפשר לנצל אותו..

אני דיי מבין בעניין האודיו וזה...

 

השאלה שלי הייתה שונה נראה לי שאתה לא הבנת אותה..

אני שאלתי הייתה האם יהיה הבדל בין ה800 W ל1000 W או שהם אותו הדבר?

פורסם

זה נתון חרטה. שיווקי בלבד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...