Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת שכוללת

HU- של JVC שעולה בסביבות ה1000 שקל חדשה.

רמקולים של פיוניר קדמיים 80 RMS

6X9 של בושמאן 220 RMS לרמקול

 

עכשיו 2 שאלות

דבר ראשון יש לי 2 מגברים יושבים מאחורה עדיין לא מורכבים

שניהם של RED SOUND אחד מהם 2 ערוצים 800 W והשני 2 ערוצים 450 W

ואני רוצה לקנות סאב, השאלה היא האם לקנות גם סאב של בושמאן 270 RMS או עדיף פיוניר משומש?

וכמה צריך לעלות הערכה של חיבור המערכת למגברים? (הכבלים,ערכה פשוטה אני מחפש)

 

נ.ב אני דיי מרוצה מהמערכת, אפילו כשהיא לא מחוברת למגבר. יש לי אוטו סופר קטן אז לא צריך משהו מפלצתי. תודה מראש.

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

לדעתי המגברים האילו יספקו אותך... יש לך רכיבים מאוד פשוטים, ולכן לא שווה להשקיע במגבר טוב יותר...

דרך אגב, בכמה אתה יכול לקנות את הסאב פיונר יד שניה? לדעתי אם מציאים לך אותו במחיר טוב אז עדיף פיונר על בושמן... מה גם, שפיונר נציל גם על מגבר חלש.

 

 

סם.

פורסם

1.תספק לי את הדגם של המגברים שלך כדי לדעת כמה הספק ב RMS הם יכולים להוציא.

2.הרמקולים האחוריים שלך בטח 220 W ולא 220WRMS לרמקול.

3.איזה סאב פיוניר אתה הולך לקנות את ה300RMS או את ה400?

4.הערכה ללא הRCA משהו בינוני אני חושב יעלה לך משהו כמו 100 שקל.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...