Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מדהים אותי כל פעם ליראות את המכוניות על הישנות הללו ולהביט להן בצמיגים... תיראו אילו צמיגים שמנמנים יש להן... אם נשווה אותם לג'אנט של מזדה 3 זה יהיה כמו להעמיד את העלמה ג'ינה ג'ינסון מול הבת של הגרוזיני מהמכולת... ועדיין, היתה לה אחלה אחיזת כביש ואחלה תאוצות (לפרארי, לא לשתי הבחורות;))...

 

אז למה? מה השתנה? למה מזדה 3 צריכה חתך כזה נמוך שרכב על היסתדר עם מה שניראה לנו כמו צמיג של ג'יפ עירוני מצוי???

מוגש כחומר למחשבה...

 

גילי

האחים שלה קראו את זה...צפה ביקור....(ולא בגלל החוב שלך במכולת)-:-)

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אוי אוי אוי (ורק מפאת כבוד כללי הפורום לא אמשיך עם האוי...)

 

איזה יופי,איזה תענוג.

 

ג'ק, האם צבעת את הספיידר או שמא מדובר בתעתועי המצלמה הדיגיטלית?

 

תמונות שכאלו מערערות מאד את הפטריוטיות שלי וגורמות להרהורי חרטה בדבר חיים טובים ומענינים מעבר לים.....:?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

 

ג'ק, האם צבעת את הספיידר או שמא מדובר בתעתועי המצלמה הדיגיטלית?

 

:?

הי.

רק שעה זריזה של פוליש ביציאה מהמוסך החזירו לה את הברק, וכן המצלמה הדיגיטלית עושה חסד...

×
×
  • תוכן חדש...