Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול ישבתי עם חברים בהוד השרון לאחר מפגש קארטינג בנחשונים.

אני לא מכיר את הוד השרון בשיט אבל ישבנו צמוד לצומת מרכזית ואכלנו המבורגר. כל 5 דקות עוברת איזו מכונית פשע בצומת ועושה רעש עם האגזוז 8 צול שלה.

אבל ב-22:30 לערך עברה ראלי לבנה MK2 דנדשה ואפילו לא היה לה אגזוז FREE FLOW... :shock::lol: אז מי הצדיק???? :):lol::wink:

החיים הם סחיטה של המצערת.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם היה או לא היה סאן-רוף.

אבל היא הייתה ממש שמורה, לבנה.

היא הייתה עם אגזוז סטנדאטי לחלוטין ממה שראיתי.

 

זה באמת נדיר.

בימינו כל ערס פתח תקואי עם ראלי שם לה אגזוז פתוח..ומרעיש לסביבה.. :twisted:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אתמול הסתכלתי בחלון

בסביבות 23:14 ו35 שניות , אני חושב שבדיוק זה עמד להתחלף ל36 שניות

 

וראיתי מזדה לנטיס לבנה.

 

מי הצדיק?

 

 

נ.ב אחריה הגיעה עוד אחת!

 

מי הצדיק השני?

 

לא ישנתי כל הלילה מרוב מתח.

בבקשה, עיזרו לי

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שאלו פה כבר פעמיים שלש כמה ראלי יש פה..

אני שואל עכשיו כמה ראלי עם אגזוז מקורי סטנדרטי יש פה?..... :lol:

 

זה מעניין!

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
שאלו פה כבר פעמיים שלש כמה ראלי יש פה..

אני שואל עכשיו כמה ראלי עם אגזוז מקורי סטנדרטי יש פה?..... :lol:

 

זה מעניין!

 

 

שכחתי פרט חשוב.

 

הלנטיס שתיהן היו עם אגזוז סטנדרטי!

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שאלו פה כבר פעמיים שלש כמה ראלי יש פה..

אני שואל עכשיו כמה ראלי עם אגזוז מקורי סטנדרטי יש פה?..... :lol:

 

זה מעניין!

 

 

שכחתי פרט חשוב.

 

הלנטיס שתיהן היו עם אגזוז סטנדרטי!

 

כן, בטח..ואתמול ראיתי פרארי 360 בנתניה..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

מתחת לבית שלי חונה ראלי לבנה...

עם אגזוז סטנדרטי ... אם אני לא טועה!...

 

 

אבל יש לה פילטר פתוח ... ושומעיםםםםםם את הלחיצות !

פורסם
שאלו פה כבר פעמיים שלש כמה ראלי יש פה..

אני שואל עכשיו כמה ראלי עם אגזוז מקורי סטנדרטי יש פה?.....

 

זה מעניין!

 

 

לי יש ראלי סטנדרטית לחלוטין !! :lol: כן כן גם הפילטר וגם האגזוז :D

פורסם

דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

מספיק כבר.

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

 

 

 

כמה אפשר???????????

סה"כ ראלי.

חאלס.

 

אריאל,

שחונה לו מתחת לבית מזדה לנטיס כסופה עם מדבקה של חברת הייטק והוא לא פותח על זה ת'רד.

ונהיה עצבני עקב רמות ראלי גבוהות בדם. (ואני עוד אשכנזי רגוע)

:-)

פורסם
דיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

מספיק כבר.

ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראליראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי ראלי

 

 

 

כמה אפשר???????????

סה"כ ראלי.

חאלס.

 

אריאל,

שחונה לו מתחת לבית מזדה לנטיס כסופה עם מדבקה של חברת הייטק והוא לא פותח על זה ת'רד.

ונהיה עצבני עקב רמות ראלי גבוהות בדם. (ואני עוד אשכנזי רגוע)

 

 

ראסמי!... פעם חלמתי על ראלי!... :?

ובאמת שהיא כבר לא מושכת אותי כמו פעם !... :(

 

הפורום הזה הורס אותי !... או אולי... מחנך אותי ? 8)

פורסם

מאחר ונמאס לי להיות עדין

למי אכפת?????????

למי אכפת של מי הראלי? למי אכפת מה זה ראלי?

חבל שפיג'ו בכלל המציאו את הרכב הזה

חבל שלובינסקי התחיל לייבא אותו לישראל

חבל שאנשים קנו אותו

חבל שאנשים מתלהבים כתבו עליו בפורום והדביקו את כל המדינה

חבל שהרסו את כל המדינה בגלל גרוטאה צרפתית שכזו.

אם היה לי כסף , הייתי קונה את כל הראלי במדינה וגורס את כולן....

 

רעל רעל רעל רעל :evil::evil::evil:

:twisted::twisted::twisted:

 

זהו... הוצאתי הכל...

אפשר לחזור ללמוד.

8)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...