Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

חבר שלי עשה טעות שהרכב שלו מונע הוא בטעות דחף את האצבע בין החוט הצתה לפלאג ונשמע כזה תיק כמו של חשמל סטטי והבנאדם קיבל מכת חשמל חזקה.

 

השאלה היא-מה בערך עוצמת החשמל שיש שם?

 

האם ניתן למות מדבר כזה??...

 

תודה

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

אני זוכר שפעם הועלה נושא כזה ומישהו אמר שלא ניתן למות, כי אומנם זה מתח מאוד גבוה אבל הוא נפרק בשנייה אחת, בערך כמו מכת ברק.

אני מאמין שמי שיודע כאן קצת חשמל יוכל להסביר זאת טוב יותר...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם אני פעם התחשמלתי פעם, די כואב האמת

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
אני זוכר שפעם הועלה נושא כזה ומישהו אמר שלא ניתן למות, כי אומנם זה מתח מאוד גבוה אבל הוא נפרק בשנייה אחת, בערך כמו מכת ברק.

אני מאמין שמי שיודע כאן קצת חשמל יוכל להסביר זאת טוב יותר...

 

איתמר.

 

מברק אתה יכול למות כמו גדול..

זה לא משנה המהירות פריקה..אולי כן... אבל גם מזה אפשר למות..

אני חושב שזה קשור באמפר

פורסם

זה לא קשור באמפר, זה קשור ישירות לזמן החשיפה לזרם חשמלי זה גבוהה, ולעוצמה של אותו הזרם.

 

אני מכיר בן אדם שיכול בזמן עבודה של מנוע לשים אצבע בחוט הצתה ולשים אצבע אחרת של אותה היד ליד גוף הרכב ואתה רואה את הניצוץ עובר מהאצבע שלו למנוע בלי שאותו האדם מצמץ אפילו.

 

לאומת זאת, היה לי חבר שנהרג מכמה שניות שנגע בחוט חשמל ביתי חשוף.

 

לפותח השירשור- אני מקווה שהחבר שלך בסדר ואין לו נטיות התאבדות באמת...

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

מי שמתכנן להתאבד מזרם של פלאג,שיחפש אופציות אחרות..

אמנם הוולטאז' גבוה מאד 18-20000 וולט,אולם האמפראג' נמוך יחסית,כך שחוץ מאי נעימות לא יקרה כלום.

ממתח ביתי של 220 וולט,למרות שהוא נמוך פי 100 אפשר לההרג בקלות,בשל האמפראג' הגבוה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הנוסחה גם אומרת שככל שהמתח עולה הזרם יורד, והפוך.

מהסיבה הזאת, חוטי ההצתה יחסית קטנים עם בידוד עבה מאוד, כי מה שעובר בידוד, זהו מתח ולא זרם, מה שנקרא מתח פריצה. אין זרם, ולכן לא צריך חוטים עבים.

לעומת כבלים של מצבר, שעובדים על 14 וולט, אבל עבים מאוד, על מנת להעביר זרם גבוה.

 

אגב, זה בריא להתחשמל מידי פעם. באמת.

פורסם
הנוסחה גם אומרת שככל שהמתח עולה הזרם יורד, והפוך.

מהסיבה הזאת, חוטי ההצתה יחסית קטנים עם בידוד עבה מאוד, כי מה שעובר בידוד, זהו מתח ולא זרם, מה שנקרא מתח פריצה. אין זרם, ולכן לא צריך חוטים עבים.

לעומת כבלים של מצבר, שעובדים על 14 וולט, אבל עבים מאוד, על מנת להעביר זרם גבוה.

 

אגב, זה בריא להתחשמל מידי פעם. באמת.

חח כן באמת קראתי מאמר שאומר שזה בריא להתחשמל.. זה טוב לטעינה של מערכת העצבים

 

אל תיתן פה המלצות שאנשים לא יחשבו שזה טוב יתקעו תאצבע בשקע של הבית כדי לכסות על כל השנים שהם לא התחשמלו

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...