Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום היום קרתה לי בעיה מוזרה.

חברתי כמה חוטים וסידרתי את החוטים במערכת החשמל כדי שלא יהיו מבולגנים.

ובין היתר שמתי חיבורים חדשים למאווררים כי הישן נשבר.

מין פלסטיק כזה. (כנראה שקירצתי משהו במהלך התהליך וזה הרס איזה חיישן).

 

ולבעיה.

המאווררים לא פועלים כשהרכב מתחממם המד טמ"פ פועל כראוי ומראה על מעלות גבוהות מאוד

מעל 90 מעלות C.

 

כרגע אני עשיתי מין מעגל חשמלי שאני מפעיל את המאווררים עם מפסק כדי שאני אוכל לסוע.

אני יודע שאסור להתערב במערכת החשמל אבל זה זמני.

 

רציתי שתגידו לי מה הביעה ואיזה חיישן שולח את האות למאוררים?

 

פיאט טיפו 95 1.4 .

 

ל"ג בעומר אש שיהיה לכולם.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

נתיך מאורר הרדיאטור נמצא בתיבת הנתיכים שמתחת לדשבורד בצד שמאל.

בהתקנת מזגן ישראלי מבצעים התחברות נוספת של מאורר נוסף למעבה המזגן וזאת בצורות שונות של מי שהתקין, "רסקור" או "אוטו קור" וכו'.

בברכה - רפי לין :-D

×
×
  • תוכן חדש...