Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכותרת מדברת מעד עצמה...

האם תוכלו לתת לי קצת פרטים על הרכב מדובר על שנת 93 ידנית.

האם הוא אמין? יש לו חלקים בארץ?חסכוני?

תודה רבה על העזרה...

פורסם

רכב נדיר מאוד בארצינו, וכמובן שככל שהרכב נדיר יותר כך החלקים פחות נפוצים.

אני לא הייתי חושב על זה בכלל... גם הרכב משנת 93, זה כבר 13 שנה על הכביש = מתכון לבלאי, בעיות ומוסכים = בזבוז כסף מיותר.

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם

קודם כל נתחיל עם זה שזה אחד הרכבים היותר יפים לדעתי שקיימים!!

ואם מישהו רוצה פרוייקט "יפה" ויש לו את הכסף... הייתי ממליץ בחום רב על האוטו!!

 

...מדובר על שנת 93 ידנית.

האם הוא אמין? יש לו חלקים בארץ?חסכוני?

עכשיו לשאלתך...

כמו שכבר אמרו, הרכב הוא שנת 93 - מתכון לבלאי (במיוחד אם לא הוחלף מנוע ולא ידוע איך טיפלו

בגיר ובכל המכלול המכני).

אמין? לא נראה לי. רכב ספורט של 13 שנים על הכביש לא יהיה אמין אלא אם שמרו עליו כמו על פסל במוזיאון.

חלקים בארץ? אין! חלקיו לא דומים ללנסרים וכדו'. וכל חלק שלא תצליח למצוא לו תחליפים במוסכים בארץ תצטרך להזמין מחו"ל.

חסכוני? מנוע האקליפס הוא מנוע 2.4 והוא לא חסכוני במיוחד, בעיקר אם הוא המנוע הראשון ולא טיפלו בו נכון.

 

 

מקווה שעזרתי,

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

למה רק 1... אחי קח 5.

 

 

ואם אתה צריך עוד???

 

תכתוב Mitsubishi Eclipse

 

בגוגל ותעשה חיפוש.

98%20Mitsubishi%20Eclipse%20922%20626.jpg

092101-lftrear.jpg

092101-rear.jpg

092101-lftside.jpg

cars%20-%20Mitsubishi%20Eclipse(wooo!!!).jpg

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

מה שנכון נכון... ה-93 באמת מכוערת

הצורה שאני הבאתי היא של הדור היותר חדש מה-93... בכל אופן נסיתי לעזור :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

האקליפס בתמונה ששמתי היא שנת 93 מודל אמריקאי

אם כבר אתה מחפש יפנית מיוחדת תנסה למצוא טויוטה סליקה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם
גם זו לא 93 הצורה של ה93 היא זו:

אגב המנוע הוא 2000.

תודה רבה על העזרה

 

היא מפורסמת ON/OFF כבר הרבה זמן בפוקוס, תיבדוק טוב טוב למה היא לא נימכרת.

אולי בגלל המחיר, אולי בגלל בעיית החלפים ואולי בגלל מצבה(תאונות, פגיעות שילדה)...

על 2 האפשרויות הראשונות אפשרי להיתגבר, על האפשרות השלישית לא.

×
×
  • תוכן חדש...