Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למען יראו ויראו (אני מקווה שללא שגיאות כתיב)


mosherozman
שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

mosherozman,

 

את החנות שבה קנית את ה - HU שלך אני לא מכיר. אבל את חברת S.G. אלקטרוניקה אני מכיר למעלה מ - 25 שנים. עד כמה שאני יודע, רמת השרות שלהם גבוהה ביותר. אין לי מושג מה קרה במיקרה הספציפי שלך. לדעתי יש כאן איזו שהיא בעיה בין בעל החנות שמכר לך את המכשיר, לבין היבואן. בכל מיקרה אני מקווה שהעניין יפתר במהירות ולשביעות רצונך.

 

חג שמח, שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

mosherozman,

 

את החנות שבה קנית את ה - HU שלך אני לא מכיר. אבל את חברת S.G. אלקטרוניקה אני מכיר למעלה מ - 25 שנים. עד כמה שאני יודע, רמת השרות שלהם גבוהה ביותר. אין לי מושג מה קרה במיקרה הספציפי שלך. לדעתי יש כאן איזו שהיא בעיה בין בעל החנות שמכר לך את המכשיר, לבין היבואן. בכל מיקרה אני מקווה שהעניין יפתר במהירות ולשביעות רצונך.

 

חג שמח, שלו.

סליחה שאני מתפרץ כך אבל אפשר לקבל קצת מידע על היבואן הזה בתחום הסטריו לרכב

לצערי אני לא מכיר אותו כלל.

תודה רבה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון זה לא יפה מה שאתה עושה יכול להיות שזה מקרה יחיד ובודד ואתה גם לא מנסח אותו יפה מה שאתה עושה כרגע זה הוצאת שם רע ופגיעה בעסק של בן אדם תשקול טוב טוב לפניי שאתה מוציא דברים כאלה מהפה וגם אם כן אתה לא אמור לציין את שם העסק...

מנהלים קחו ללבכם ותחשבו מה עושים עם כזה דבר!

 

בברכת חג שמח

קובי.

 

הוא ציין עובדה נקודתית, מקרה פרטי שקרה לו וטרם טופל כראוי.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה שאני מתפרץ כך אבל אפשר לקבל קצת מידע על היבואן הזה בתחום הסטריו לרכב

לצערי אני לא מכיר אותו כלל.

תודה רבה

קודם כל SG אלקטרוניקה הוא יבואן מאוד מאוד גדול לסטריאו מקצועי לרכב וחזק עוד יותר בתחום הביתי.

אני לא מאמין שיבואן בסדר גודל כזה לא ייתן לך שירות טוב ואפילו יותר מזה.

עכשיו לשאלתך לגבי היבואן אז הוא מייבא בתחום הרכב :

CLARION

MAC AUDIO

MAGNAT

PHASE

CANTON

 

בתחום הביתי הוא היבואן הרשמי של YAMAHA בישראל ובנוסף SHERWOOD WHARFEDALE AR מסכי LCD THOMSON ועוד...

 

ככה שזה לא יבואן מאתמול אז להכפיש הכי קל לעשות ולהעלות פה ת'רד בפורום "כאילו הזהרה" נשמע לי יותר מנסיון תמים לספר לנו סיפורים.

 

תומר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל SG אלקטרוניקה הוא יבואן מאוד מאוד גדול לסטריאו מקצועי לרכב וחזק עוד יותר בתחום הביתי.

אני לא מאמין שיבואן בסדר גודל כזה לא ייתן לך שירות טוב ואפילו יותר מזה.

עכשיו לשאלתך לגבי היבואן אז הוא מייבא בתחום הרכב :

CLARION

MAC AUDIO

MAGNAT

PHASE

CANTON

 

בתחום הביתי הוא היבואן הרשמי של YAMAHA בישראל ובנוסף SHERWOOD WHARFEDALE AR מסכי LCD THOMSON ועוד...

 

ככה שזה לא יבואן מאתמול אז להכפיש הכי קל לעשות ולהעלות פה ת'רד בפורום "כאילו הזהרה" נשמע לי יותר מנסיון תמים לספר לנו סיפורים.

 

תומר.

שלום תומר,

 

כמו שאמרתי אני לא אומר לרגע שזה מה שיקרה לכל מי שיקנה מוצר ש SG מיבאת. אבל כן לאחר כל מסכת העינויים שעברתי אני חושב שברור שהפנייה שלי לא תהיה תמימה לגמרי.

אין לי מושג כמה מוצרים ש SG מיבאת רכשת, וגם אין לי מושג כמה מתוכם התקלקלו אחרי חודש.

אבל אני די בטוח שאם מוצר שרכשת היה מתקלקל אחרי חודש, היה חוזר מתיקון עם אותן תקלות בדיוק והיבואן + החנות היה אומר לך את כל מה שאמר לי, ומושך אותך לאחר שכבר בילית זמן ארוך מאוד ללא המכשיר שזה עתה רכשת, אז גם אתה היית רושם את אותם הדברים בדיוק.

אני לא רשמתי את כל הדברים שנאמרו לי ע"י היבואן+החנות, כדי באמת לא לפגוע בשמם הטוב. אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי ולקבל את כל הפרטים ואז להחליט בעצמך.

תאמין לי שלא הרמתי את הקול על אף אחד מהם, למרות כל מה שעברתי וכל הזלזול, לא קיללתי ולא הפכתי שולחנות. אני רק דורש את כספי בחזרה ותו לא.

אני מאחל לך שתקנה עוד המון מוצרי חשמל ושלעולם לא תתקע כמוני, אבל אם זה יקרה תקווה שלא יהיו אנשים "טובים" כמוך שיזרו קצת מלח על הפצעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום תומר,

 

כמו שאמרתי אני לא אומר לרגע שזה מה שיקרה לכל מי שיקנה מוצר ש SG מיבאת. אבל כן לאחר כל מסכת העינויים שעברתי אני חושב שברור שהפנייה שלי לא תהיה תמימה לגמרי.

אין לי מושג כמה מוצרים ש SG מיבאת רכשת, וגם אין לי מושג כמה מתוכם התקלקלו אחרי חודש.

אבל אני די בטוח שאם מוצר שרכשת היה מתקלקל אחרי חודש, היה חוזר מתיקון עם אותן תקלות בדיוק והיבואן + החנות היה אומר לך את כל מה שאמר לי, ומושך אותך לאחר שכבר בילית זמן ארוך מאוד ללא המכשיר שזה עתה רכשת, אז גם אתה היית רושם את אותם הדברים בדיוק.

אני לא רשמתי את כל הדברים שנאמרו לי ע"י היבואן+החנות, כדי באמת לא לפגוע בשמם הטוב. אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי ולקבל את כל הפרטים ואז להחליט בעצמך.

תאמין לי שלא הרמתי את הקול על אף אחד מהם, למרות כל מה שעברתי וכל הזלזול, לא קיללתי ולא הפכתי שולחנות. אני רק דורש את כספי בחזרה ותו לא.

אני מאחל לך שתקנה עוד המון מוצרי חשמל ושלעולם לא תתקע כמוני, אבל אם זה יקרה תקווה שלא יהיו אנשים "טובים" כמוך שיזרו קצת מלח על הפצעים.

אנני יודע מה תומר באמת חשב אבל אני חושב שניתן לפרש את זה כך :

א . אף אחד לא חושב שמה שאתה אומר לא נכון אבל לך יש נקודת מבט של צרכן פגוע שמגיע לו לקבל את מה שקנה במיטב כספו

ב . היבואן הוא יבואן ידוע ומוכר מאוד ובד"כ לא ידועים מקרים כאלו איתו .

התוצאה היא שמבינים אותך אבל אומרים לך שהיבואן לא ידוע כיבואן בעעיתי והוא יבואן שמייבא הרבה דברים , כך שאם היו בעיות הן היו צפות על פני השטח מזמן.

מאוד יתכן ויש בעיה בתקשורת כי יש פה שלושה גורמים שכל אחד רואה את הדברים מזווית הראיה שלו , היבואן רואה חנות ששלחה מוצר , ובא לו הלקוח , החנות רואה לקוח ויבואן ואתה רואה את שניהם . כלומר יתכן ויש פה תקשורות בן היבואן לחנות שהם לא מענינך אבל אתה סובל מהם

אז אל תקח את מה שאמרו לך כנסיון לפגוע בך אלה כנסיון לתת לך ידיעה שאתה מתעסק עם יבואן הוגן

ושיהיה לך בהצלחה במימוש זכויותך ואני מקווה שנשמע ממך בשורות טובות . יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק יגיד כמה מילים מהכרות אישית עם האנשים מאקא...הם נוכלים ענקיים לא גדולים לא קטנים...

נוכלים ענקיים...

ים של קומבינות ים של גועל נפש...

הייתי לקוח קבוע שמשדרג ומחליף שמה בתדירות של פעם לחודש לשפוך שם מינימום של 1000 שקל עד שהבנתי את גודל הקומבינה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוב אגיד,

 

 

לפי הרגשתי SG לא רימו אותי, הם פשוט לא תפקדו, החל מהתיקון שלא היה ולא נברא והחל מהסחבת. לעניות דעתי תיקון כזה או החלפת הרדיו בחדש צריכה לקחת הרבה פחות זמן, בטח בהתחשב בכל הסאגה שהייתה פה.

שוב, הם לא רימו אותי, אבל השרות שלהם היה איטי, לא מקצועי תוך התעלמות מוחלטת ממני וכן גרם לי לפגיעה. בשורה התחתונה אני לא משתמש ברדיו שלי יותר מחצי מהזמן מאז שהוא נרכש והיד עוד נטויה וזה המון באשמת היבואן.

מי שכנראה כן רימה אותי ובחש מאחורי הקלעים זה בעל החנות, ויש לי כמה אמרות שפר שלו שיכולות להעיד על כך, שוב נחסוך את זה מכם.

אני גם מקווה לספר לכם חדשות טובות בהמשך.

תודה לכל המגיבים ולמנהלים שהחליטו לא להוריד את הכתבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוב אגיד,

 

 

לפי הרגשתי SG לא רימו אותי, הם פשוט לא תפקדו, החל מהתיקון שלא היה ולא נברא והחל מהסחבת.האם יכול להיות שאי התפקוד נבע מהחנות ? אם החנות שולחת החנות גם קובעת ליבואן מה לעשות , שהרי היא זו שקנתה את המוצר והיא זו שאחראית, והיבואן לא יריב עם בעל החנות לעניות דעתי תיקון כזה או החלפת הרדיו בחדש צריכה לקחת הרבה פחות זמן, בטח בהתחשב בכל הסאגה שהייתה פה.

שוב, הם לא רימו אותי, אבל השרות שלהם היה איטי, לא מקצועי תוך התעלמות מוחלטת ממני וכן גרם לי לפגיעה. בשורה התחתונה אני לא משתמש ברדיו שלי יותר מחצי מהזמן מאז שהוא נרכש והיד עוד נטויה וזה המון באשמת היבואן. הפסקה הבאה שלך מוכיחה שיתכן והאשמה איננה אצל היבואן , אלה במסרים/תשדורות ששלח לו בעל החנות

מי שכנראה כן רימה אותי ובחש מאחורי הקלעים זה בעל החנות, ויש לי כמה אמרות שפר שלו שיכולות להעיד על כך, שוב נחסוך את זה מכם.

אני גם מקווה לספר לכם חדשות טובות בהמשך. מאחלים שנשמע בשורות טובות ממך

תודה לכל המגיבים ולמנהלים שהחליטו לא להוריד את הכתבה.

בברכת חג שמח יהודה

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון זה לא יפה מה שאתה עושה יכול להיות שזה מקרה יחיד ובודד ואתה גם לא מנסח אותו יפה מה שאתה עושה כרגע זה הוצאת שם רע ופגיעה בעסק של בן אדם תשקול טוב טוב לפניי שאתה מוציא דברים כאלה מהפה וגם אם כן אתה לא אמור לציין את שם העסק...

מנהלים קחו ללבכם ותחשבו מה עושים עם כזה דבר!

 

בברכת חג שמח

קובי.

לא יפה?!

זה יפה וחצי, הנושא הועלה בפורום אודיו לרכב,נערך בצורה ענינית וללא תוספות מיותרות או הכפשת שם העסק \המוכר ומתוך תיסכול מובן.

הבחור משתף אותנו {חברי הפורום } במה שקרה לו,תאר לך שאתה היית חווה מצב דומה?!

אריק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אוסיף סיפור שאני מכיר אישית על המקום סתם כדי להראות שיש נוכלים...

עשו עבודה על סקודה סופרב שחורה למי שראה אותה לקחו על וי מקס קלריון 946 K3P של פוקאל 501X ומונו בלוק של רוקפורד 3001 17700 אלף!!!

הקטע בכל הסיפור הוא שה501X היה משומש ובשביל שהלקוח לא יקלוט את זה עשו התקנה הפוכה כלומר המגבר כאילו מוסתר...

פשוט גועל נפש!

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק רוצה לחזק כאן כמה דברים שנאמרו .

אם זו הייתה חנות שמעדה פעם אחת במתן שירות ללקוח אז אין אם זה בעיה ואני בטוח שהם היו מטפלים טוב ומפצים אותך .

אבל לגבי החנות הספציפית הזאת אני לא הייתי מתקרב לשם גם אם היו נותנים לי מכשיר יקר ביותר בחינם

שירות ויחס גועל נפש יש להם ולמישהו שקנה מהם מוצר ואמרו לו שאין לו מה לחפש כאן אז מגיע להם מאוד

להוציא להם שם רע כאן בפורום כי זה מה שהם יצרו לעצמם ואנשים צריכים לדעת שזה מה שהם נותנים שם ולהיזהר מהם

בקשר ליבואן SG אלקטרוניקה , זהו יבואן אני חושב מספר אחד במתן שירות ללקוח , אבל ברגע שקנית מחנות הדבר שהם יכולים לעשות זה אך ורק לקבל ממך מכשיר לתיקון , במידה ובעל החנות מסרב לקחת אותו כמובן, ולהתלונן על השירות שלו והם כבר יטפלו בו (אל תדאג יש להם את הדרכים שלהם ) , אך לדרוש מהם מוצר חדש זה קצת בעיה כי את המכשיר אתה קנית בעצם מאותה החנות .

מה שכן אני ממליץ לך לעשות זה לקחת בחזרה את המוצר שכבר תוקן ולגשת איתו כראייה לתביעה נגד אותה חנות . אין לך מה לגשת לשם עוד פעם ולדבר " יפה " עם בעל החנות , את השירות הגרוע כבר קיבלת ואת עוגמת הנפש כבר ספגת . אשמח לעזור לך עוד אם תרצה והכוונה במה לעשות .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...