Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שחור בעניים בגלל מכתב מהמשטרה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה לפני כמה דקות אני ראיתי שחוררררררר בעניים!!!!!!!!

 

אבא שלי נכנס אלי לחדר ואומר לי:

אבא-"טלאור קיבלת מכתב מהמשטרה."

אני בשיא האדישות-"אבא זה כנראה הד"וח של החניה בעיר, עדין לא שילמתי"

אבא-"זה מהמשטרה ולא מהעיריה"

 

בתוך שניות הפכתי לסיד.

השתתקו לי הרגליים.

לא הצלחתי לדבר.

נתקעה לי העין בגבה.

פרצופי היה חיקוי של אייס ונטורה.

 

באותו זמן רצו לי כל הפעמים ש....... אתם יודעים......... שטיות על הכביש:

מדורניקים שטענו שברחתי להם בחדרה ועשו לי בדיקת סמים באוטו, מדורניקים בפתח תקווה,בדיקת רשיונות :נתניה מעל 5 פעמים,חדרה 3 פעמים,ראשון ליד המפגש פעם אחת,תל-אביב פעמיים,סגירת סקלות,זקנות שצועקות לי ....."רשמתי את המספר יה חוליגן."

 

הקיצר הפכתי למיקרוב תוך שניה.

אני תופס בידי את המכתב........פותח לאט לאט........לאט ........לאט מישר את המכתב ..........ו......... :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

 

חידוש רשיון בגלל שאני לא נהג חדש יותר.

ינעל דודה שלהם עוד שניה היתי מקבל התקף בלבלב.

 

אני יותר בהלם שאבא לא שם לב שזה בכלל מכתב מאגף הרישוי.

פורסם

אני באמת ראיתי שחור בעיניים! שלחו לי מכתב והכותרת שלו

"הינך משתתף במירוצים בלתי חוקים שנערכים בכבישים עירוניים" משהו כזה...

:roll:

ודוח! זו***! זה בטח בזהב יש כמה זבלות שרושמים מספרים!

HGT 1.8 16V

puntopower_200x40_white.gif

פורסם
אני באמת ראיתי שחור בעיניים! שלחו לי מכתב והכותרת שלו

"הינך משתתף במירוצים בלתי חוקים שנערכים בכבישים עירוניים" משהו כזה...

 

מהה סהההההההההההה??????

 

ספר, ספר!

 

מה זה היה - אזהרה? זימון לשיחה במשטרה? מכתב הערצה?

:shock:

×
×
  • תוכן חדש...