Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברכבי, גולף 87', יש שני מצבים להפעלת הוישרים הקידמיים- רגיל ומהיר יותר ואין מצב פועל לסירוגין. בוישר האחורי יש רק מצב פועל לסירוגין.

מה שקורה כרגע זה שבמצב של גשם חלש הוישרים מרעישים (רעש מעצבן) ולא מנגבים כ"כ טוב, רק כשיש גשם חזק הם מנגבים כיאות.

אני מבין שצריך להתקין ריליי מסויים, וגם לחבר אותו לכפתור נפרד, כיוון שלידית הוישרים אין עוד "מהלך".

 

שאלות: איזה ריליי צריך, האם מסובך להתקנה עצמית, ובכלל האם כדאי להיכנס לזה ולבצע בעצמי.

פורסם

לא כדאי לבצע השתלה כזאת אלא להחליף את להבי המגבים לחדשים וטובים של יחרקו על החלון.

לפעמים רק כפוף זרוע המגב עצמו ימנע את החריקות אך איני יכול להסביר כיצד לנסות זאת דרך המסך והמקלדת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

שכחתי לציין- החלפתי שני זוגות וישרים בתוך חודש, אמנם זולים, אבל הבעיה עדיין קיימת.

האם ייתכן שהלחץ עליהם גדול מדיי או אולי להיפך ? כיוון שהוישרים לא מתהפכים, מנגבים רק עם צד אחד.

פורסם

הלחץ על להבי המגבים לא יכול להיות גדול יותר. כפי שכתבתי לא ניתן, לצערי, לנסות ולתקן זאת דרך המסך והמקלדת.

אם אתה מזדמן לרמת השרון אני מוכן לנסות זאת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

הקיט בקישור הקודם נראה לי קיט להלחמה עצמית.

 

הנה כמה קישורים רלוונטיים על ריליי מקורי של VW ואאודי:

בכל מקרה צריך בדיקה האם זה יעבוד אצלך. למשל בקישור השלישי מופיע מספר הריליי הישן ואם זה מה שמותקן אצלך כעת אתה בסה"כ צריך להשיג את החדש ולהחליף בתיבת פיוזים.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/elec.html#intwiper

 

http://www.clubgti.com/forum/forum_posts.asp?TID=58537

http://www.20v.org/wiper.htm

 

כדאי לחפש גם wiper+relay+programmable

פורסם

מצטרף לייעוצו של רפי.

 

אין בעיה לסדר שלא יהיו חריקות בכלל ובתנאי שמבצעים כפי שרפי לין רשם, הח' עלים למגבים איכותיים וכיוון הזרועות על ידי בעל מקצועי מנוסה.

 

מה יותר יפה מהצעתו של רפי לין שתעבור אליו (קודם תרכוש מגבים איכותיים) והוא יכוון לך--

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היי,

 

כבעלים לשעבר של גולף דור II וגם III החלפת המגבים לא תעזור לך,מהסיבה שאין מצב שניתן להפעיל את הווישרים עם השהייה כמו ברכבים חדישים ףכלומר טפטוף קל של גשם גם במהירות נמוכה של הווישרים יגרום לחריקות.

הפיתרון הוא כפי שכתבת להוסיף מנגנון השהייה.

ראה קובץ מצורף.

ייתכן שיש פיתרונות פשוטים יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, מנגנון ההשהייה לא קיים רק במכוניות חדישות, ואין מדובר בטכנולוגיה מיוחדת.... אפילו בסובארו שנת 83 שהיתה לי פעם היה את ההשהייה הזו..

ולפי מה שאתה אומר, שהרי בכל מכונית שבה תפעיל את הוישרים קבוע כשיש רק טפטוף קל-יהיו חריקות

ולא כך הדבר. את הקובץ שכחת לצרף.

פורסם

נכון, מנגנון של ההשהייה לא קיים רק ברכבים חדישים.

קונצרן VW גם בעבר גם לא צייד את הרכבים תוצרתו במצית.

אתה כותב שהחלפת ווישרים אז כנראה שהבעייה אחרת.

מצורף קובץ מידע מקורי של היצרן המסביר כיצד מכוונים את הווישרים.

1111.pdf

איזה כייף לי :)

פורסם

מצורף הסבר בעברית כיצד לבנות מעגל תיזמון לווישר האחורי ייתכן שזה מתאים גם לקידמי.

במידה ותרצה את הקובץ ברזולוציה גבוהה יותר אני אשלח לך למייל.

קוצב זמן למגב אחורי.jpg

איזה כייף לי :)

פורסם

מאיפה אתה מביא את החומר הזה...

הייתי מעוניין לנסות תחילה את כיוון המגבים כפי שמצויין במסמך, אבל יש שם מין מכשיר שמכוון לפי זוית

נתקלת פעם במכשיר כזה?

×
×
  • תוכן חדש...