Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נהוג, לפחות בפורום אצלנו, להמליץ על רכב לאחר נהיגה בו, ולא על סמך מבט באולם התצוגה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הסוויפט אכן נראית חמודה אבל כנראה שנסתפק בסיריון, אני באמת לא מאמין שההבדל יהיה כזה משמעותי מה גם שאין מחיר לסוויפט ומבחנים בישראל (והיא תגיע עוד חודש...)

 

 

תודה !

 

סתם שאלה טיפשית, איזה צבע יפה לסיריון?

http://www.daihatsu-israel.co.il/sirion_colors.html

פורסם
אז כל מי שממליץ פה על רכבים נהג על כל רכב שהוא המליץ?

 

אם אנחנו רואים שמישהו מצטט כתבות מעיתונים, או ממליץ על סמך נסיון אישי שיש לו שמבוסס על שמיעה ממישהו ששמע משכן שלו שדודה שלו אמרה לו שהיא הבינה משכן שלה שמבין ברכבים - הוא נמחק.

אם למישהו אין נסיון של ממש, או פרמטרים להשוואה, או הבנה בסיסית, או יכולת ניסוח סבירה - עדיף שלא יפריע.

 

ההודעה לא מכוונת אליך באופן אישי, אבל שאלת מהי המדיניות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אם החלטת על סיריון, אז אין על אדומה... (בכלל, כל הרכבים שלנו אדומים, מאזדה 121 בימבה אדומה, ומאזדה 3 חדשה שרכשנו לפני 3 חודשים שגם היא אדומה)... מצד שני אני לא אובייקטיבי כי הכל אצלי אדום, אובססיבי לצבע פשוט :) (גם כל החדר שלי אדום, השעון, הספריה, השקע חשמל וכו'...).

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אם אנחנו רואים שמישהו מצטט כתבות מעיתונים, או ממליץ על סמך נסיון אישי שיש לו שמבוסס על שמיעה ממישהו ששמע משכן שלו שדודה שלו אמרה לו שהיא הבינה משכן שלה שמבין ברכבים - הוא נמחק.

אם למישהו אין נסיון של ממש, או פרמטרים להשוואה, או הבנה בסיסית, או יכולת ניסוח סבירה - עדיף שלא יפריע.

 

ההודעה לא מכוונת אליך באופן אישי, אבל שאלת מהי המדיניות.

הבעיה שרוב האנשים פה לא נהגו על הדגמים עליהם הם ממליצים (האמת שגם אם כן ההמלצות שלהם לא תמיד נכונות)-מספיק בדיקה קצרה בכל מיני ת'רדים בפורום כדי להבין שאנשים כותבים לא על סמך בדיקה אמיתית. תבדוק את הת'רד על מכוניות המנהלים שאחד כתב שאי אפשר להשוואות בין מכוניות יפאניות לאירופאיות תוך דגש על השוואה בין הגולף למאזדה 3, כאשר כל מי שנהג על שני המכוניות יודע שמבחינת הנאה מנהיגה ואחיזת כביש, הגולף לא מתקרבת לרף הגבוה של ה-3.

 

היחיד (אולי) שבאמת מסוגל לתת ביקורות תוך נסיעה "אמיתית" ברכבים הוא רק רוני שמתוקף תפקידו (הרם?) יוצא לו באמת לבדוק את הרכבים, אבל אם רק הוא יתן ביקורות אז יש צורך בשינוי השם של האתר, אולי http://WWW.SRONISFOTUM.COM:-) .

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם

אני אישית לא הגבתי בשרשור הזה כי לא נהגתי על הסיריון החדשה.

על הישנה אני יכול לכתוב אינציקלופדיה.

אני מעדיף להביא דעה על רכבים שכן נהגתי עליהן, למזלי רוב עבודותי הקודמות כללו נהיגה על המון מכוניות יוקרה, מS80 ועד 760(ואני לא מדבר על וולבו).

לכן אם כבר אני טורח אז לפחות שזה יהיה שווה.

 

לפי השינויים שנעשו במתיחת הפנים של הסיריון היוצאת אני מעריך שהחדשה קפצה עוד כמה מדרגות למעלה, אם בסיריון שאצלנו (99) פנים הרכב הוא נקודת התורפה היחידה, וזה עוד דבר שקצת שופר במתיחת הפנים כמו מושבים חדשים, דש בורד, דיפוני דלתות שלפני מתיחת הפנים היו שטוחים ומצופים חלקית בבד מחוספס ולא נעים בכלל למגע. במתיחת הפנים לא יכלו לטפל במרווח של הנוסעים מאחור. וזה ללא ספק שינוי לטובה בדגם החדש. וכן זה דבר שיכולתי להבין מהתמונות :wink:

haters will hate

פורסם

לדעתי החאקי (או מה שנראה ככה, השני משמאל) נראה הכי יפה.

שחור, כחול כהה ואדום הם צבעים בעלי נטיה לדהות.

אם תקנה את הירוקה או הלבנה לא תהיה לך שום בעיה למכור בעתיד הרחוק.

פורסם
לדעתי החאקי (או מה שנראה ככה, השני משמאל) נראה הכי יפה.

שחור, כחול כהה ואדום הם צבעים בעלי נטיה לדהות.

אם תקנה את הירוקה או הלבנה לא תהיה לך שום בעיה למכור בעתיד הרחוק.

שמע לי ולא תצטער, הכי טוב: קח שקופה !!:evil:

פורסם

נהגתי על הסיריון החדשה אוטו מאוד נחמד מבחינת נהיגה וגם המנוע שלו מאוד חזק יחסית לנפח. מרחב פנימי ענק ממש קשה להאמין שהיא מיני. מבחינת דלק ממוצעת לקטגוריה (אבל כמו שאמרתי מבחינת הכוח שהמנוע נותן עולה על הרבה מונית מסוגה). מה שכן נראה לי שהפלסטיקים קצת עדינים.

לדוגמא: כשה סוגרים חלון או פותחים הדופן של הדלת זזה פנימה והחוצה.

אני יכול לציין שרק ראיתי את הפנדה מבפנים אך לא נהגתי ולכן לפי דעתי מבחינת מרווח הסיריון עדיפה לגבי השאר אני לא יודע.

×
×
  • תוכן חדש...