Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יותר חשוב - יד, שנתון או קילומטרז'?


hanang
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

ומה לגבי היסטוריית טיפולים?

האם הייתם פוסלים רכב על הסף אם לבעל הרכב אין היסטוריה מתועדת להציג אפילו שהרכב נראה שמור חיצונית ופנימית ? 

בתקופה האחרונה אני מחפש רכב ויצא לי לדבר עם לא מעט מוכרים ביד 2 וגם בחברות הליסינג שלא מייחסים יותר מידי חשיבות לעניין. התשובה של רובם היא "מה זה משנה קח את הרכב לבדיקה" 

רובם טוענים שהרכב מטופל בזמן אבל אין להם קבלות עבור הטיפולים. 

קיבלתי הרבה תשובות כאלו גם מרכבים שהם 3 שנים על הכביש וגם 7 שנים. 

מעניין איך אתם מתייחסים לכל מקרה? 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

יש מכוניות שעברו יד אחת קשה, ויש כאלו שעברו שלוש ידיים מלטפות. יש מכוניות עם קילומטרז' נמוך, שכולו בנהיגה עירונית במנוע שלא הגיע לטמפ' עבודה, ויש מכוניות עם קילומטרז' גבוה, שכולו נעשה מחוץ לעיר.  

תחשוב שאני גר בחיפה ואני נוסע כל יום לת"א 200 ק"מ ביום (רק לעבודה) בלי שטויות X 5 ימים בשבוע = 1000 ק"מ בשבוע בממוצע 4500 בחודש בשנה= 54000   הרכב משייט לו בניחותא, ההילוכים לא עוברים, אין הא

אמנם לא עונה לשאלה ששאלת אבל רק מציע לקחת בערבון מוגבל את כל הרכבים ש'עברו ידיים במשפחה'. באופן מוזר אחוז מאוד גדול מהרכבים ביד2 שעברו מספר רב יחסית של ידיים, חלקן עברו במשפחה (וזה בנוסף לכמות האנשים

למי שאין תיעוד מסודר על טיפולים - ההנחה היא שלא עשה טיפולים (או לפחות לא רציניים).  אף אחד לא יעלה בבדיקה על זה שהרכב עשה טיפול כל 50,000 במקום פעם ב 15,000 ושטופל בשמן סוג ז' עם מסנן אוויר שנותן לאוויר לעבור חופשי וכן הלאה.

 

ברור שמוכר שאין לו תיעוד כזה לא ייחס לעניין חשיבות מרובה.  הרי הרכב הולך לעזוב ואתו לאחר - מה אכפת לו ?  אבל לקונה זה צריך להדליק דגל אדום.

 

ברכבים שהם 3 שנים על הכביש - זה בכלל לא קביל.  כאילו - אחריות יבואן לא עניינה אותם ?  אבל גם רכבים שהם 15 שנה על הכביש - אם לא טופלו טוב, ממש אין מה לגעת בהם.  אם טופלו טוב - לא סביר שלא יהיו חשבוניות מסודרות.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

15 שנה עוד אפשר להבין אם אין היסטוריה מסודרת הרבה פעמים אנשים לא שומרים, נאבד וכו... 

3 שנים אני מסכים לגמרי איתך.

העניין הוא שאם לא קונים בלי היסטוריית טיפולים מסודרת אז יוצא שפוסלים לפחות מחצית מהרכבים שעומדים למכירה וזה מקשה על תהליך הקנייה ודורש סבלנות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

מה הייתם מעדיפים לקחת.
פיגו 208 2012 עם 90 אלף קלימטר מנוע 1600 או אותו רכב 2016 אבל עם 120אלף קילומטר מנוע 1.2 בהפרש של 15 אלף שקל.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 18.8.2020 בשעה 22:22, AlephExNull כתב:

מה הייתם מעדיפים לקחת.
פיגו 208 2012 עם 90 אלף קלימטר מנוע 1600 או אותו רכב 2016 אבל עם 120אלף קילומטר מנוע 1.2 בהפרש של 15 אלף שקל.

בגדול, אין כאן מספיק נתונים ע"מ להמליץ חד משמעית.

מה שהיה מטה עבורי את הכף, בהנחה ששתיהן מרגישות לך אותו דבר מבחינת נסיעה (אין קרקושים, חופשים, עשן מהמנוע ועוד ועוד) הוא:

1. הסטוריית טיפולים - חשוב ביותר! רכב שעשה סביב 100,000 ק"מ או יותר חייב להיות מסוגל להוכיח הסטוריית טיפולים נאותה, כולל העיתוי ואיכות הנוזלים והמכלולים שהוחלפו. כפי שציינו לפני - ברור שמגרשי ליסינג ואחרים, שלא מתאמצים/מסוגלים להציג הסטוריה נאותה, יזלזלו בחשיבות הנקודה הקריטית הזו.

2. מנוע ה-1.2 נחשב מודרני ויעיל יותר (בטח אם הוא עם טורבו) - חיסכון בדלק.

3. ב-2016 כבר תקבל 6 הילוכים באוטומט, לעומת 4 הילוכים ב-2012, שוב - הבדל מהותי בחיסכון בדלק.

Life Begins at 150...MPH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מחפש מגאן קופה ידנית, האם רכב שנסע יותר (130) אבל מטופל במוסך מורשה ואמור להיות שמור במיוחד, עדיף על רכב שנסע 100 ונראה גם במצב טוב  ? מתכנן לסוע גג 12 אלף בשנה.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון - בעיני יש במקרה שלך יתרון לרכב שמוכיח היסטוריית טיפולים טובה ללא קשר ליבואן או לא. במילים אחרות - אם הרכב שנסע 100 אלף מוכיח לך בכתובים שטופל כמו שצריך (כלומר במוסך מוכר וידוע כאמין) - אתה יכול לקבל ניירת טיפול, וללכת גם עליו.

בנוסף - תמיד עדיפות לרכב שניתן לבדוק בו היסטוריית תביעות - https://infocar.co.il/

 

אגב, האם אתה מודע לתביעה הייצוגית שהוגשה נגד קרסו בנושא מנוע TCE 1.2 טורבו? אם הרכב שאתה מחפש הוא מודל 2012-2016  - כדאי שתקרא כאן:

https://law.walla.co.il/item/3352540

 

עריכה אחרונה על ידי oriu

Life Begins at 150...MPH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, oriu כתב:

 

 

אגב, האם אתה מודע לתביעה הייצוגית שהוגשה נגד קרסו בנושא מנוע TCE 1.2 טורבו? אם הרכב שאתה מחפש הוא מודל 2012-2016  - כדאי שתקרא כאן:

https://law.walla.co.il/item/3352540

 

 

 

ובכל זאת ממליצים עליה המון כאן בפורום ויש כמה שמתעדים ולא נראה שהיא עושה צרות, עדיף להתרחק או שיש משהו לשים לב אליו בטיפולים שהרכב עבר?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, Iwind כתב:

 

 

ובכל זאת ממליצים עליה המון כאן בפורום ויש כמה שמתעדים ולא נראה שהיא עושה צרות, עדיף להתרחק או שיש משהו לשים לב אליו בטיפולים שהרכב עבר?

זהו, שלפי מה שהבנתי ממכונאים ומישהו שמעורב בתביעה - זו אכילת שמן שלא בהכרח מתבטאת תמיד ומיד בענן עשן כחלחל מהאגזוז בכל לחיצה על הגז, רנו עצמם לא ממש יודעים להסביר מה בדיוק לא בסדר במנוע (קשור בהיפוך-לחצים בסעפת היניקה שעלול "למשוך" שמן דרך טבעות הבוכנה ולשרוף בתא השריפה). כלומר - גם קרסו לא יוכלו לעזור באיבחון, מה גם שבהשראת היצרן הם נקטו עד התביעה בגישה שמאד מקטינה את הנושא.

מציע שתקרא בקבוצה שנפתחה בפייסבוק, אולי תלמד שם:  נפגעי רנו, ניסאן ודאצ'יה - צדק חברתי-כלכלי

Life Begins at 150...MPH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...