Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה - יש לי לנטרה 99 שעלה בי החשש שהמנוע שלה בדרך לעולם שכולו מוסכים.

מסיבה זו אני שוקל להחליף רכב כאשר המטרה היא לא לחזור אחורה.

(כלומר, לא לרדת לשנת 98 )

מאידך, לקנות רכב כמו טויוטה או מאזדה, נראה לי שלרדת שנה זה עדיין שמירה על קו אחיד מול יונדאי. (למרות שממני יונדאי תקבל רק שבחים).

אז לעניין.

שמתי לב שנכנסות המכוניות הבאות ורציתי לקבל את דעתכם, כמו גם מכוניות שלא חשבתי עליהן:

סיאט קורדובה

רנו מגאן

סוזוקי בלנו

ניסאן אלמרה (97-8 גג)

מאזדה 323F / לאנטיס

 

לא איכפת לי אוט' או ידני (עדיף ידני למעשה)

חשוב שיהיה אמין. כזה שנכנס למוסך כמה שפחות, אפילו אם בטיפול יוצא קצת יותר מהקוריאנית שלי..

הרכב משמש בעיקר לנסיעות קטנות (400 ק"מ בשבוע גג) אבל יש לו שבועות קשים יותר (800 ק"מ)

ובכלל הוא די הרבה על הכביש המסכן.

אז בניגוד ליונדאי, שהיא די סולידית, אני רוצה שיהיה כיף לנהוג בו, יחסית כמובן.

 

אז זהו. חוות דעת תתקבל בברכה.

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

אני ממליץ לך על האלמרה. רכב אמין מאוד,מצוייד בשרשרת טיימינג ולא ברצועה,מרווח יחסית,מעט נוקשה אבל אפשר להסתדר ועל כביש סלול היא אפילו נוחה.

אם תיהיה לך מספיק סבלנות לחפש אז תמצא גם אחת ידנית שתיהיה אפילו די זריזה ולא זללנית (בקשר לצריכת הדלק של האוטומטית אני לא יודע).

 

בנוסף לכל אלו,המחירון שלה נמוך יותר מהמתחרות (זה היה ככה לפני כמה חודשים ואני לא מאמין שזה השתנה).

 

תמורה מעולה לשקל.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

הרכבים שברשימה הן חלום רטוב של כל מוסכניק , ומופיעות ברשימת ההכנה לאוברדראפט ,

 

ל מ ע ט ! המאזדה שהזכרתה F שלה בעיות אופיניות ניתן לתיחזוק בהוצאה שלא בשמיים .

 

והלנטיס שיש לי רק מילים טובות מניסיון אישי . כל שאר המיידע מחברים .

פורסם

הונדה סיויק 4 דלתות 1.6 שנת 98 במחירון בסביבות ה42 לדעתי כדאי להוסיף טיפה בשבילה כי מהרשימה שלך הבלנו יורדת כי רצית להינות בנהיגה

הרנו מגאן יש חלק שיגידו שהיא כן אמינה ויש כאלו שלא מפני שהמזל משחק פה מאוד ובמיוחד הבעלים הקודמים

ניסאן אחלה אופציה ומתוך הרשימה הייתי בוחר בה.

מאזדה לנטיס רכב עממי ומשעמם כבר לטעמי אך לכל בן אדם טעם שונה

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

אוקיי.

 

אז יש לנו סיוויק 97-8

אלמרה 97-8

 

ומה לגבי הקורדובה?

 

 

ואני שוקל להוסיף לרשימה קאוואליר (שברולט) 98. דעות?

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

אני אשאל שאלה מוזרה:

 

מה רע בוולוו 850? :-)

 

סתם בשביל ההנאה שבנהיגה בכזה רכב... אפלו אם זה 95-96...

 

דעתכם? :)

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

הייתי הולך על האלמרה, תאריפי הביטוח של הסיוויק גבוהים להחריד לעומת זאת של האלמרה נמוכים יחסית ליפנומאטית.

 

סיוויק לא תיתן לך שום הנאה נוספת מעבר לאלמרה שהמראה לא יטעה אותך אין בסיוויק שום יסוד פורטיבי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...